Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Кубрат от 17.07.2020

Рег. №: 1594994410393-17.07.2020 | Общинска администрация - Кубрат | Одобрено | Дата на подаване: 17.07.2020 | Срок:03.08.2020

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени за неправилно паркиране на МПС на територията на общината за периода 2015-2019 г. вкл.; глоби, наложени за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за периода 2015-2019 г.вкл.; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл., както следва: 1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? 2. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и на Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО. 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? 6. Какъв е общият размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.? 7. За какво разходвате приходите по т. 2 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго? 8. Сключвани ли са договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.? 9. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.? 10. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? 11. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално представителство за делата по т. 10 за периода 2015-2019 г. вкл.? 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.

Решение


Дата: 28.07.2020

ДО СДРУЖЕНИЕ "СЪДЕЙСТВИЕ И ПОДКРЕПА ЗА ИНФОРМИРАНО ОБЩЕСТВО" гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14 Относно: предоставяне на достъп до обществена информация УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН БЪРЗАКОВ , В отговор на ваше заявление с вх. № 95-00-14/20.07.2020г. , Ви предоставям следната информация: 1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? – за цитирания период няма наложени глоби за неправилно паркиране от служители на Община Кубрат. Съгласно чл.165 от Закона за движение по пътищата и чл. 31 от Наредба № 10 - Контролът по изпълнение изискванията е и на РУ „Полиция“ гр. Кубрат. Община Кубрат няма данни за наложени от тях глоби за неправилно паркиране. 2. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и на Наредбата за управление на отпадъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО. – за цитирания период е издадено едно наказателно постановление за налагане на глоба в размер на 300 лева. 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? – няма отпаднали глоби 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? – няма събрани до момента глоби във връзка с нарушение на Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и на Наредбата за управление на отпадъците. 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? – 300 лева. За несъбраната сума е образувано изпълнително производство. 6. Какъв е общият размер на наложените глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? – за цитирания период общият размер на наложените глоби по всички наредби на ОбС е 134 694,70 лв. 7. За какво разходвате приходите по т. 2 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго? – приходите от санкции се използват целево – за ликвидиране на нерегламентирани сметища на територията на Община Кубрат. 8. Сключвани ли са договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.? – не са сключвани договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества. 9. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.? - 10. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? - административни дела във връзка с наложени финансови корекции по проекти от страна на МОСВ; арбитражно дело в Арбитражен съд Варна във връзка с прекратяване на договор; търговско дело в ОС – Варна за прогласяване нищожността на договор - прекратено. 11. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално представителство за делата по т. 10 за периода 2015-2019 г. вкл.? -- разходите на общината за процесуално представителство, вкл. държавни такси за дела са в размер на 263 656,57лв. По две от делата ответната страна е възстановила на общината общо 16 323,72 лв. и има издадени два изпълнителни листа за 91 000лв. и за 51 973,99 лв. С уважение, АЛКИН НЕБИ Кмет на община Кубрат

57

Дата Процес
17.07.2020 17:00 Подаване на заявление
17.07.2020 17:00 Изпратено към деловодна система
20.07.2020 08:10 Потвърждение от деловодна система
28.07.2020 09:55 Крайно решение (Оставено без разглеждане)