Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Балчик от 17.07.2020
Рег. №:
1594996409292-17.07.2020 | Общинска администрация - Балчик | Одобрено |
Дата на подаване: 17.07.2020 |
Срок:31.07.2020
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени за неправилно паркиране на МПС на територията на общината за периода 2015-2019 г. вкл.; глоби, наложени за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за периода 2015-2019 г.вкл.; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл., както следва:
1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.?
2. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и на Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО.
3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.?
4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.?
5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.?
6. Какъв е общият размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.?
7. За какво разходвате приходите по т. 2 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго?
8. Сключвани ли са договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.?
9. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.?
10. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет?
11. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално представителство за делата по т. 10 за периода 2015-2019 г. вкл.?
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 24.07.2020
Запознах се с Вашето заявление за достъп до обществена информация, оглед на което Ви предоставяме справка, съставляваща отговори на зададените въпроси. 1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? Информацията не е налична, тъй като контролът по спазване на Закона за движение по пътищата на територията на община се осъществява от служители на МВР, съответно и наказанията се издават от компетентни органи от системата на МВР. 2. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и на Наредбата за управление на отпадъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО. Общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и на Наредбата за управление на отпадъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО е 6200 лв. 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? /относно ЗУО/ Една е наложената глоба, отпаднала в следствие на обжалване за периода 2015- 2019г. ОБЩИНА БАЛЧИК Кмет Николай Ангелов 9600 гр. Балчик пл. “21-ви септември” №6 0579 72070 0579 74117 mayor@balchik.bg www.balchik.bg 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? /относно ЗУО/ Общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл е 4600 лв. 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.?/относно ЗУО/ Общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл. е 1600 лв. 6. Какъв е общият размер на наложените глоби за периода 2015-2019 г. вкл.?/относно ЗУО/ Вж. отговор №2 от настоящото изложение 7. За какво разходвате приходите по т. 2 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго? Приходите по т. 2 ги разходваме за почистване на нерегламентирани сметища на територията на община Балчик 8. Сключвани ли са договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.? Да, сключвани са. 9. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.? Цената за месечен абонамент е 450 лв. 10. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? Осъществявано е процесуално представителство по две административни дела. Едното е пред Върховен административен съд по Закона за обществените поръчки без определен материален интерес, а другото пред Административен съд- Добрич по Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове също без материален интерес. Едно е гражданското дело, по което община е заплатила адвокатско възнаграждение по образуван срещу нея вещен иск пред Окръжен съд- Добрич, като към настоящия момент делото е висящо пред Апелативен съд- Варна. 11. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално представителство за делата по т. 10 за периода 2015-2019 г. вкл.? Разходите на общината за процесуално представителство по горепосочените дела за цитирания период са 11760 лв. с вкл. ДДС. Надявам се да сме били полезни!82
Дата | Процес |
---|---|
17.07.2020 17:33 | Подаване на заявление |
17.07.2020 17:33 | Изпратено към деловодна система |
17.07.2020 17:40 | Потвърждение от деловодна система |
24.07.2020 16:03 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |