Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Суворово от 17.07.2020
Рег. №:
1594996858051-17.07.2020 | Общинска администрация - Суворово | Одобрено |
Дата на подаване: 17.07.2020 |
Срок:03.08.2020
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени за неправилно паркиране на МПС на територията на общината за периода 2015-2019 г. вкл.; глоби, наложени за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за периода 2015-2019 г.вкл.; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл., както следва:
1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.?
2. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и на Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО.
3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.?
4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.?
5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.?
6. Какъв е общият размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.?
7. За какво разходвате приходите по т. 2 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго?
8. Сключвани ли са договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.?
9. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.?
10. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет?
11. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално представителство за делата по т. 10 за периода 2015-2019 г. вкл.?
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 30.07.2020
Р Е Ш Е Н И Е № 530 гр. Суворово, 30.07.2020г. Данаил Славчев Йорданов – Кмет на община Суворово след като се запознах със заявление за достъп до обществена информация вх.№ 53-02-2/ 20.07.2020г от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“ гр.Елин Пелин и на основание чл.28, ал.2 от Закона за достъп до обществена информация и Р Е Ш И Х: Предоставям достъп до исканата от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“ гр.Елин Пелин със заявление за достъп до обществена информация вх.№ 53-02-2/ 20.07.2020г., обществена информация: 1. Степен на осигурения достъп: Пълно предоставяне на достъп . 2. Достъпът на заявителя до поисканата от него информация да се осигури в срок до: 03.08.2020г. 3. Място на предоставяне: неприложимо. 4. Обществената информация да се предостави в следната форма: - във формата на писмена информация. Исканата информация да се предостави в електронен вид на електронен адрес – aisociety20@gmail.com и да се публикува в Платформа за достъп до обществена информация на адрес https://pitay.government.bg/PDoi/index.jsf 5. За предоставяне на исканата обществена информация да се заплатят разходи в размер: Без заплащане на разходи. Изпълнението на решението възлагам на Светлана Енева – Секретар на Община Суворово. Настоящото решение да се доведе до знанието съответното длъжностно лице за сведение и изпълнение и да се изпрати на заявителя в сроковете и съгласно правилата на ЗДОИ. Данаил Йорданов КМЕТ НА ОБЩИНА СУВОРОВО54
Дата | Процес |
---|---|
17.07.2020 17:40 | Подаване на заявление |
17.07.2020 17:40 | Изпратено към деловодна система |
20.07.2020 09:00 | Потвърждение от деловодна система |
30.07.2020 16:19 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |