Заявление от Физическо лице до Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата" от 18.09.2025

Рег. №: 1758203379-18.09.2025 | Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата" | Частично одобрено | Дата на подаване: 18.09.2025 | Срок:02.10.2025

Физическо лице |

Желая да ми бъде предоставена информация относно автопарка на агенцията.1. С колко служебни автомобила разполага агенцията ?2. Какви марки са те?3. От коя година са?4. Предвижда ли се закупуването на нови?5. Каква е годишната сума, която се отделя за купуване на гориво?6. Каква е годишната сума, която се отделя за застраховки (Гражданска отговорност и автокаско)?7. Каква е годишната сума, която се отделя за поддръжка на автопарка?8. Има ли електрически коли в автопарка на парламента?9. Колко шофьори се водят на щат?10. Колко шофьори се водят на граждански договор?11. Каква сума се отделя за техните заплати/хонорари?12. Кой има право да ползва служебните автомобили?13. Колко от служебните коли са постоянно зачислени към председателят на агенцията и неговите заместници?

Решение


Дата: 30.09.2025

Уважаема госпожо Стефанова,

Приложено изпращаме писмена справка и решение на главния секретар на Държавна агенция „Безопасност на движението по пътищата” (ДАБДП), издадено на основание чл. 28, ал. 2 от ЗДОИ, във връзка с подаденото от Вас Заявление за достъп до обществена информация с вх. № ЗДОИ-20/18.09.2025 г. в ДАБДП. Представяме на Вашето внимание информация по формулираните въпроси т.1–т.

С уважение,

Екип на ДАБДП

110

Дата Процес
18.09.2025 16:49 Подаване на заявление
18.09.2025 17:01 Изпратено към деловодна система
18.09.2025 18:01 Потвърждение от деловодна система
30.09.2025 15:12 Крайно решение (Частично одобрено)