Заявление от Физическо лице до Областна администрация - Габрово от 18.09.2025
Рег. №:
1758207179-18.09.2025 | Областна администрация - Габрово | Одобрено |
Дата на подаване: 18.09.2025 |
Срок:02.10.2025
Решение
Дата: 01.10.2025
ПРЕПИС!
ЗАПОВЕД
№ РД-03-02-128
гр. Габрово, 30.09.2025 г.
До областен управител на област Габрово, чрез платформата за достъп до обществена информация, е подадено заявление за достъп до обществена информация от г-жа Ц******** С********, регистрирано в деловодството на Областна администрация – Габрово с вх. №РД-01-01-1586 от 19.09.2025 г.
Заявлението е с правно основание чл. 24, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), като отправеното искане е за предоставяне на достъп до конкретно посочена информация, а именно такава относно автопарка на Областна администрация – Габрово, съгласно конкретно посочени въпроси:
1. С колко служебни автомобила разполагате?
2. Какви марки са те?
3. От коя година са?
4. Предвижда ли се закупуване на нови?
5. Каква е годишната сума, която се отделя за закупуване на гориво?
6. Каква е годишната сума, която се отделя за застраховки /Гражданска отговорност и автокаско/?
7. Каква е годишната сума, която се отделя за поддръжка на автопарка?
8. Има ли електрически коли в автопарка?
9. Колко шофьори се водят на щат?
10. Колко шофьори се водят на граждански договор?
11. Каква сума се отделя за техните заплати/хонорари?
12. Кой има право да ползва служебните автомобили?
Предвид гореизложеното и на основание чл. 32, ал. 1 от Закона за администрацията
и чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация
РЕШИХ:
I. Разрешавам да бъде предоставен пълен достъп до обществена информация, поискана от Ц******** С******** със заявление, вх. №РД-01-01-1586 от 19.09.2025 г., съдържаща информация относно автопарка на Областна администрация – Габрово, съгласно конкретно поставените въпроси, както следва:
1. С колко служебни автомобила разполагате?
Отговор: Областна администрация – Габрово разполага с 4 /четири/ служебни автомобила.
2. Какви марки са те?
Отговор: Пежо 407, Хюндай Елантра, Шкода Октавия и Форд Куга.
3. От коя година са?
Отговор: Годините на закупуване на автомобилите от Областна администрация – Габрово, са както следва: Пежо 407 – 2009г., Хюндай Елантра – 2011г., Шкода Октавия – 2020г. и Форд Куга – 2022г.
3. Предвижда ли се закупуване на нови?
Отговор: Областна администрация – Габрово не предвижда закупуване на нови автомобили.
4. Каква е годишната сума, която се отделя за закупуване на гориво?
Отговор: Областна администрация – Габрово използва 6 000 лв., на годишна база за закупуване на гориво.
5. Каква е годишната сума, която се отделя за застраховки /Гражданска отговорност и автокаско/?
Отговор: Областна администрация – Габрово използва 5 160 лв., на годишна база за застраховки /Гражданска отговорност и автокаско/.
6. Каква е годишната сума, която се отделя за поддръжка на автопарка?
Отговор: Областна администрация – Габрово използва 2 000лв., на годишна база за поддръжка на автопарка.
7. Има ли електрически коли в автопарка?
Отговор: Не
8. Колко шофьори се водят на щат?
Отговор: Областна администрация – Габрово има една щатна бройка за шофьор.
9. Колко шофьори се водят на граждански договор?
Отговор: Областна администрация – Габрово няма сключени граждански договори с шофьори.
10. Каква сума се отделя за техните заплати/хонорари?
Отговор: Областна администрация – Габрово изплаща заплата от 1930 лв. месечно, в т.ч. осигурителни вноски за сметка на работодателя.
11. Кой има право да ползва служебните автомобили?
Отговор: Служебните автомобили на Областна администрация – Габрово се използват от Областен управител на област Габрово и упълномощени от него служители на администрацията.
Срок за осигуряване на достъп до исканата обществена информация по т. I от настоящата заповед.
Срокът, в който е осигурен достъпът до исканата обществена информация, е 30 дни от датата на получаване на настоящата заповед съгласно чл. 34, ал. 4 от ЗДОИ.
II. Място и Форма, под която да бъде предоставен достъп до исканата обществена информация по т. I от настоящата заповед
На основание чл. 27, ал. 1, т.4 от ЗДОИ да се предостави достъп до исканата информация чрез платформата за достъп до обществена информация.
На основание чл. 35, ал. 3 от ЗДОИ за предоставянето на достъпа до обществена информация не се съставя протокол и не се заплащат разходи по предоставянето.
На основание чл. 34, ал. 3, предл. 3-то от ЗДОИ, настоящата заповед, обективираща решение за предоставяне на достъп, съдържаща съгласно т. I исканата информация, да се изпрати на заявителя по електронен път на електронна поща: c.*********@****.***, за което към образуваната преписка да се приложи извлечение.
Настоящата заповед подлежи на обжалване в 14-дневен срок от съобщаването ѝ чрез Областен управител – Габрово пред съответния административен съд.
МАРИЯ БАШЕВА-ВЕНКОВА /П/
Областен управител на област Габрово
44
| Дата | Процес |
|---|---|
| 18.09.2025 17:52 | Подаване на заявление |
| 01.10.2025 12:34 | Крайно решение (Одобрено) |