Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Златарица от 09.09.2025
Рег. №: 1758696711-24.09.2025 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено | Дата на подаване: 09.09.2025 |
Уважаеми г-н/г-жо Кмет,
Във връзка с подготовката на ежегодния Анализ на дарителството на Български дарителски форум се обръщам към Вас по силата на Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) с молба да ми предоставите следната информация:
-Какви дарения като вид (парични, материални, доброволен труд и др.), стойност и източник е получила управляваната от Вас община през 2024 г.? Моля, посочете даренията поотделно, вкл. името на дарителя – компания, фондация, частно лице.
-Моля, към всяко отделно дарение отбележете дали то е предоставено под условие (за конкретна дейност – ако да, каква) или без условие.
Моля информацията да ми бъде предоставена на електронен носител на електронен адрес info@dfbulgaria.org в законоустановения срок от 14 дни.
С уважение,
Решение
Дата: 24.09.2025
РЕШЕНИЕ
ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
№15/19.09.2025 г.
На основание чл.3, ал.1, чл.28, ал.2 и чл. 35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, чл.11 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп до обществена информация с вх. № РД 11-5599/09.09.2025 г., подадено от г-жа Теодора Бакърджиева, изпълнителен директор на Сдружение „Български дарителски форум“, с желание да се предостави информация относно вид, стойност и източник на даренията получени от Община Златарица,
Р Е Ш И Х:
1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен
2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в срок до 23.09.2025 г.
3. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, на посочен в заявлението електронен адрес: info@dfbulgaria.org
4. Обществената информация да се предостави в следната форма: справка-образец
5. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи.
6. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя и ПДОИ.
7. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица
8. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
ПЕТЪР ГАНЕВ
Кмет на Община Златарица
51
| Дата | Процес |
|---|---|
| 24.09.2025 09:51 | Крайно решение (Одобрено) |