Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Златарица от 09.09.2025

Рег. №: 1758696711-24.09.2025 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено | Дата на подаване: 09.09.2025 |

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо Кмет,

Във връзка с подготовката на ежегодния Анализ на дарителството на Български дарителски форум се обръщам към Вас по силата на Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) с молба да ми предоставите следната информация:

-Какви дарения като вид (парични, материални, доброволен труд и др.), стойност и източник е получила управляваната от Вас община през 2024 г.? Моля, посочете даренията поотделно, вкл. името на дарителя – компания, фондация, частно лице.

-Моля, към всяко отделно дарение отбележете дали то е предоставено под условие (за конкретна дейност – ако да, каква) или без условие.

Моля информацията да ми бъде предоставена на електронен носител на електронен адрес info@dfbulgaria.org в законоустановения срок от 14 дни.

С уважение,

Решение


Дата: 24.09.2025

РЕШЕНИЕ

ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ

№15/19.09.2025 г.

На основание чл.3, ал.1, чл.28, ал.2 и чл. 35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, чл.11 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп до обществена информация с вх. № РД 11-5599/09.09.2025 г., подадено от г-жа Теодора Бакърджиева, изпълнителен директор на Сдружение „Български дарителски форум“, с желание да се предостави информация относно вид, стойност и източник на даренията получени от Община Златарица,

Р Е Ш И Х:

1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен

2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в срок до 23.09.2025 г.

3. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, на посочен в заявлението електронен адрес: info@dfbulgaria.org

4. Обществената информация да се предостави в следната форма: справка-образец

5. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи.

6. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя и ПДОИ.

7. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица

8. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

ПЕТЪР ГАНЕВ

Кмет на Община Златарица

51

Дата Процес
24.09.2025 09:51 Крайно решение (Одобрено)