Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 20.07.2020
Рег. №:
1595251825421-20.07.2020 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено |
Дата на подаване: 20.07.2020 |
Срок:03.08.2020
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
Във връзка с измененията на Закона за авторското право и сродните му права от края на 2018 г. и отчитайки новите задължения и контролни функции на кметовете на общини, произтичащи от разпоредбата чл. 98в1 от ЗАПСП, съгласно която кметовете на общини упражняват контрол върху търговските обекти и туристическите обекти по чл. 3, ал. 2 от Закона за туризма за предварително уредените права за публично изпълнение на живо или чрез запис на произведения, на записани изпълнения, на звукозаписи, на записи на филм или на друго аудио-визуално произведение или на части от тях, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Колко са лицата, които стопанисват търговски и туристически обекти по чл. 3, ал. 2 от Закона за туризма и извършват дейност на територията на общината през календарната 2019 г. ?
2. Колко са лицата, които стопанисват търговски и туристически обекти по чл. 3, ал. 2 от Закона за туризма и са предоставили на кмета на общината доказателства за отсъпените им права за публично изпълнение по смисъла на чл. 18, ал. 2, т. 3 от ЗАПСП през календарната 2019 г.?
3. Колко на брой и в какъв размер са наложените санкции за установени нарушения на чл. 98в1 от ЗАПСП през календарната 2019 г. от страна на общината?
4. Колко са длъжностните лица, които са определени със заповед на кмета на общината да контролират спазването на чл. 98в1 от ЗАПСП за календарната 2019 г.?
5. Колко проверки са извършени във връзка с извършването на контрола от страна на кмета на общината по чл. 98в1 от ЗАПСП през календарната 2019 г.?
6. Постъпили ли са искания за съдействия от длъжностни лица, определени със заповед на министъра на културата при или по повод проверки за календарната 2019 г. по чл. 98, ал. 2, т. 8 от ЗАПСП и колко на брой са те?
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 03.08.2020
РЕШЕНИЕ № 19/3.08.2020 г. гр. Козлодуй Подписаният Георги Кирков –заместник-кмет за кмет на община Козлодуй съгласно Заповед № 495/30.07.2020 г., след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. № 400-01-19/20.07.2020 г., подадено от СДРУЖЕНИЕ «СЪДЕЙСТВИЕ И ПОДКРЕПА ЗА ИНФОРМИРАНО ОБЩЕСТВО», със седалище и адрес за кореспонденция: Софийска област, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. „Независимост“ № 14, e-mail: aisociety20@gmail.com и от фактическа и правна страна взех предвид следното: Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: 1. Колко са лицата, които стопанисват търговски и туристически обекти по чл. 3, ал. 2 от Закона за туризма и извършват дейност на територията на общината през календарната 2019 г.? 2. Колко са лицата, които стопанисват търговски и туристически обекти по чл. 3, ал. 2 от Закона за туризма и са представили на кмета на общината доказателства за отстъпените им права за публично изпълнение по смисъла на чл. 18, ал. 2, т. 3 от ЗАПСП през календарната 2019 г.? 3. Колко на брой и в какъв размер са наложените санкции за установени нарушения на чл. 98в1 от ЗАПСП през календарната 2019 г. от страна на общината? 4. Колко са длъжностните лица, които са определени със заповед на кмета на общината да контролират спазването на чл. 98в1 от ЗАПСП през календарната 2019 г.? 5. Колко проверки са извършени във връзка с извършването на контрола от страна на кмета на общината чл. 98в1 от ЗАПСП през календарната 2019 г.? 6. Постъпили ли са искания за съдействие от длъжностни лица, определени със заповед на министъра на културата при или по повод проверки за календарната 2019 г. по чл. 98, ал. 2, т. 8 от ЗАПСП и колко на брой са те? Заявителя посочва, че желае да получи информацията във формата на компютърни файлове по избор – pdf, doc, jpeg, tiff или др. посредством електронната поща посочена в заявлението: aisociety20@gmail.com Съгласно Заповед № ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. № 400-01-19/20.07.2020 г. обществена информация, съдържаща се в Общинска администрация, гр. Козлодуй. Предоставям достъп до обществена информация чрез Платформата за достъп за обществена информация, като информацията да се изпрати по електронен път. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. С уважение, ГЕОРГИ КИРКОВ Заместник-кмет на община За Кмет на община Козлодуй Съгласно Заповед № 495/30.07.2020 г. Изготвил: Ивелина Барболова, юрисконсулт168
Дата | Процес |
---|---|
20.07.2020 16:30 | Подаване на заявление |
20.07.2020 16:30 | Изпратено към деловодна система |
20.07.2020 17:00 | Потвърждение от деловодна система |
03.08.2020 17:23 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |