Заявление от Физическо лице до Районна администрация - Искър от 28.10.2025

Рег. №: 1761661692-28.10.2025 | Районна администрация - Искър | Регистрирано/в процес на обработка | Дата на подаване: 28.10.2025 | Срок:12.11.2025

Физическо лице |

На основание чл. 24 от Закона за достъп до обществена информация, моля да ми бъде предоставена следната обществена информация, свързана с публикувания отчет „100 дни – Район Искър“. Моля информацията да бъде предоставена в електронен формат (PDF/Excel/Word), като за всяка точка поисканите данни да включват всички налични документи, договори, доклади, кореспонденция, протоколи и вътрешни актове, както и подробни справки за лицата, сумите, сроковете, взетите решения и предприетите действия.

Моля всички лични данни да бъдат заличени.


1. Обществени поръчки с участие на външни експерти

• Пълен списък на всички обществени поръчки, открити, проведени и приключени в периода 01.11.2023 г. – до днешна дата включително:

• Предмет, прогнозна стойност, действителна стойност, дата на откриване и приключване.

• Всички участници и избрани изпълнители.

• Протоколи на комисиите, техния състав и имената/квалификацията на външните експерти.

• Договори и анекси с външните експерти, включително основание и стойност на възнаграждението.

• Доклади и оценки от външните експерти.

• Решения за класиране и мотиви за избора на изпълнител.

2. Изтрита служебна информация от компютрите на администрацията

• Протоколи, доклади или вътрешни писма относно констатираното изтриване на информация от деловодната система “Акстър”.

3. Напуснали служители (20+ души преди встъпване в длъжност)

• Списък с длъжности и отдели на всички служители, напуснали администрацията в рамките на 30 дни преди смяната на ръководството.

• Дата и основание за прекратяване на правоотношенията.

• Данни за изплатени обезщетения.

• Подадени жалби, съдебни дела или сигнали във връзка с тези напускания.

• Списък с длъжности и отдели на всички служители, напуснали администрацията за периода 26.06.2025 г. - до днешна дата.

• Дата и основание за прекратяване на правоотношенията.

• Данни за изплатени обезщетения.

• Подадени жалби, съдебни дела или сигнали във връзка с тези напускания.

4. Договори за възлагане на дейности, незаведени по установения ред

• Пълен списък на договорите, които не са заведени в деловодната система.

• Дата на подписване, предмет, стойност, изпълнител и срок на всеки договор.

• Основание за възлагане и липса на регистрация.

• Документи за извършени плащания и платежни нареждания.

• Становище на правния отдел относно законосъобразността.

5. Програми за саниране, поставени под риск

• Пълен списък на всички сгради и проекти по програми за енергийна ефективност и саниране – с описани етапи, срокове, изпълнители и стойности, за които са проведени обществени поръчки.

• Документи за причините за забавяне или риск за изпълнението.

• Кореспонденция с МРРБ и други институции.

• Одитни доклади, актове и предписания, ако са издавани.

6. Във връзка с Ваше твърдение, че МКБППМН не е функционирала от началото на 2025 г., моля да ми бъдат предоставени:

- Протоколи от заседания на комисия от началото на годината до днешна дата.

- Протоколи от възпитателни дела от началото на годината до днешна дата.

- Тримесечни планове за дейността от началото на годината до днешна дата.

- Утвърдена програма за текущата година.

- Отчети от началото на годината до днешна дата.

- Списък на проведени превантивни мероприятия/инициативи с дати, място и кратко описание на съдържанието, ако комисията е организирала такива, от началото на годината до днешна дата.

- Кореспонденция с училища, полиция (инспектори ДПС) или Дирекция "Социално подпомагане", свързана с превенция и координация.

- Документи, свързани с корекционно-възпитателната дейност.

- Справка за броя на образуваните възпитателни дела от началото на годината до днешна дата.

- Заповеди за определяне на обществени възпитатели, от началото на годината до днешна дата.

- Отчет за изплатени хонорари на обществени възпитатели, от началото на годината до днешна дата.

7. Неспазени одитни ангажименти относно търговски обекти

• Пълен списък на всички търговски обекти под управление на район „Искър“, с адреси.

• Документи, свързани със задълженията за провеждане на конкурси за отдаване.

• Предприети действия за обявяване на нови конкурси.

. Справки относно събраните наеми от нежилищни имоти за 2022 г., 2023 г. и 2024 г., 2025 г.

. Справки относно събраните наеми от жилищни имоти за 2022 г., 2023 г. и 2024 г., 2025 г.

8. Нерегламентирано отдаване на общински жилища

• Всички официално постъпили сигнали от граждани (включително анонимизирани), с информация за дата, предмет и предприети действия.

• Протоколи и решения на комисии или вътрешни проверки.

• Списък на жилищата, отдадени в неизпълнение на Наредбата за реда и условията за управление и разпореждане с общински жилища на територията на Столична община.

8. Блокирана дейност по кастрене и премахване на опасни дървета

• Договори, обществени поръчки и анекси, свързани с поддръжката на зелената система.

• Документи, показващи причините за забавяне или блокиране на услугата.

• Доклади за извършени проверки на опасни дървета, списъци с обекти и предприети мерки.

• Комуникация с фирми-изпълнители относно неизпълнението и санкции.

9. Твърдение за закупуване на автомобил от издръжката на Детска млечна кухня

Моля за периода 13.11.2023 г. – 25.06.2025 г. Да бъде отговорено на следните въпроси: Дали от бюджета за издръжка на дейност „Детска млечна кухня“ са изразходвани средства за закупуване на служебен автомобил през посочения период. Ако да – моля да бъдат предоставени копия от документи, удостоверяващи размера на средствата, датата на закупуване, марката и модела на автомобила, както и акта, с който е одобрено това разходване. Ако не – моля за официално потвърждение, че такива средства не са били изразходвани за тази цел. Копия от следните счетоводни и финансови документи за дейност „Детска млечна кухня“ за посочения период:

• годишни бюджети и план-сметки;

• годишни и тримесечни отчети за разходите по икономически параграфи;

• инвентаризационни описи и регистри на дълготрайни материални активи;

• справки по счетоводни сметки, свързани с придобиване на транспортни средства;

• актове или заповеди на кмета, свързани със закупуване на автомобил.

62

Дата Процес
28.10.2025 16:28 Подаване на заявление
28.10.2025 16:30 Изпратено към деловодна система
29.10.2025 09:00 Потвърждение от деловодна система