Заявление от Физическо лице до Районна администрация - Искър от 28.10.2025
Рег. №:
1761661692-28.10.2025 | Районна администрация - Искър | Регистрирано/в процес на обработка |
Дата на подаване: 28.10.2025 |
Срок:12.11.2025
На основание чл. 24 от Закона за достъп до обществена информация, моля да ми бъде предоставена следната обществена информация, свързана с публикувания отчет „100 дни – Район Искър“. Моля информацията да бъде предоставена в електронен формат (PDF/Excel/Word), като за всяка точка поисканите данни да включват всички налични документи, договори, доклади, кореспонденция, протоколи и вътрешни актове, както и подробни справки за лицата, сумите, сроковете, взетите решения и предприетите действия.
Моля всички лични данни да бъдат заличени.
1. Обществени поръчки с участие на външни експерти
• Пълен списък на всички обществени поръчки, открити, проведени и приключени в периода 01.11.2023 г. – до днешна дата включително:
• Предмет, прогнозна стойност, действителна стойност, дата на откриване и приключване.
• Всички участници и избрани изпълнители.
• Протоколи на комисиите, техния състав и имената/квалификацията на външните експерти.
• Договори и анекси с външните експерти, включително основание и стойност на възнаграждението.
• Доклади и оценки от външните експерти.
• Решения за класиране и мотиви за избора на изпълнител.
2. Изтрита служебна информация от компютрите на администрацията
• Протоколи, доклади или вътрешни писма относно констатираното изтриване на информация от деловодната система “Акстър”.
3. Напуснали служители (20+ души преди встъпване в длъжност)
• Списък с длъжности и отдели на всички служители, напуснали администрацията в рамките на 30 дни преди смяната на ръководството.
• Дата и основание за прекратяване на правоотношенията.
• Данни за изплатени обезщетения.
• Подадени жалби, съдебни дела или сигнали във връзка с тези напускания.
• Списък с длъжности и отдели на всички служители, напуснали администрацията за периода 26.06.2025 г. - до днешна дата.
• Дата и основание за прекратяване на правоотношенията.
• Данни за изплатени обезщетения.
• Подадени жалби, съдебни дела или сигнали във връзка с тези напускания.
4. Договори за възлагане на дейности, незаведени по установения ред
• Пълен списък на договорите, които не са заведени в деловодната система.
• Дата на подписване, предмет, стойност, изпълнител и срок на всеки договор.
• Основание за възлагане и липса на регистрация.
• Документи за извършени плащания и платежни нареждания.
• Становище на правния отдел относно законосъобразността.
5. Програми за саниране, поставени под риск
• Пълен списък на всички сгради и проекти по програми за енергийна ефективност и саниране – с описани етапи, срокове, изпълнители и стойности, за които са проведени обществени поръчки.
• Документи за причините за забавяне или риск за изпълнението.
• Кореспонденция с МРРБ и други институции.
• Одитни доклади, актове и предписания, ако са издавани.
6. Във връзка с Ваше твърдение, че МКБППМН не е функционирала от началото на 2025 г., моля да ми бъдат предоставени:
- Протоколи от заседания на комисия от началото на годината до днешна дата.
- Протоколи от възпитателни дела от началото на годината до днешна дата.
- Тримесечни планове за дейността от началото на годината до днешна дата.
- Утвърдена програма за текущата година.
- Отчети от началото на годината до днешна дата.
- Списък на проведени превантивни мероприятия/инициативи с дати, място и кратко описание на съдържанието, ако комисията е организирала такива, от началото на годината до днешна дата.
- Кореспонденция с училища, полиция (инспектори ДПС) или Дирекция "Социално подпомагане", свързана с превенция и координация.
- Документи, свързани с корекционно-възпитателната дейност.
- Справка за броя на образуваните възпитателни дела от началото на годината до днешна дата.
- Заповеди за определяне на обществени възпитатели, от началото на годината до днешна дата.
- Отчет за изплатени хонорари на обществени възпитатели, от началото на годината до днешна дата.
7. Неспазени одитни ангажименти относно търговски обекти
• Пълен списък на всички търговски обекти под управление на район „Искър“, с адреси.
• Документи, свързани със задълженията за провеждане на конкурси за отдаване.
• Предприети действия за обявяване на нови конкурси.
. Справки относно събраните наеми от нежилищни имоти за 2022 г., 2023 г. и 2024 г., 2025 г.
. Справки относно събраните наеми от жилищни имоти за 2022 г., 2023 г. и 2024 г., 2025 г.
8. Нерегламентирано отдаване на общински жилища
• Всички официално постъпили сигнали от граждани (включително анонимизирани), с информация за дата, предмет и предприети действия.
• Протоколи и решения на комисии или вътрешни проверки.
• Списък на жилищата, отдадени в неизпълнение на Наредбата за реда и условията за управление и разпореждане с общински жилища на територията на Столична община.
8. Блокирана дейност по кастрене и премахване на опасни дървета
• Договори, обществени поръчки и анекси, свързани с поддръжката на зелената система.
• Документи, показващи причините за забавяне или блокиране на услугата.
• Доклади за извършени проверки на опасни дървета, списъци с обекти и предприети мерки.
• Комуникация с фирми-изпълнители относно неизпълнението и санкции.
9. Твърдение за закупуване на автомобил от издръжката на Детска млечна кухня
Моля за периода 13.11.2023 г. – 25.06.2025 г. Да бъде отговорено на следните въпроси: Дали от бюджета за издръжка на дейност „Детска млечна кухня“ са изразходвани средства за закупуване на служебен автомобил през посочения период. Ако да – моля да бъдат предоставени копия от документи, удостоверяващи размера на средствата, датата на закупуване, марката и модела на автомобила, както и акта, с който е одобрено това разходване. Ако не – моля за официално потвърждение, че такива средства не са били изразходвани за тази цел. Копия от следните счетоводни и финансови документи за дейност „Детска млечна кухня“ за посочения период:
• годишни бюджети и план-сметки;
• годишни и тримесечни отчети за разходите по икономически параграфи;
• инвентаризационни описи и регистри на дълготрайни материални активи;
• справки по счетоводни сметки, свързани с придобиване на транспортни средства;
• актове или заповеди на кмета, свързани със закупуване на автомобил.
62
| Дата | Процес |
|---|---|
| 28.10.2025 16:28 | Подаване на заявление |
| 28.10.2025 16:30 | Изпратено към деловодна система |
| 29.10.2025 09:00 | Потвърждение от деловодна система |