Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Златарица от 10.11.2025

Рег. №: 1762860033-11.11.2025 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено | Дата на подаване: 10.11.2025 |

Физическо лице |

На каква стойност, общо по години и по месеци са плащанията за медии от Общината за периода 2019-2023 г., вкл. за ОбС, администрация и общински дружества?

На каква стойност, общо по години и по месеци са плащанията за медии от Общината за периода 2015-2019 г., вкл. за ОбС, администрация и общински дружества?

Решение


Дата: 11.11.2025

РЕШЕНИЕ

ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ

№16/10.10.2025 г.

На основание чл.3, ал.1, чл.28, ал.2 и чл. 35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, чл.11 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп до обществена информация с вх. № РД-11-6357/08.10.2025 г., подадено от г-н И. М. – народен представител, с желание да се предостави информация относно плащания на медии от Общината за периодите 2015 – 2019 г. и 2019 – 2023 г.,

Р Е Ш И Х:

1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен

2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в срок до 21.10.2025 г.

3. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, на посочен в заявлението електронен адрес: ххххх@parlament.bg, infocenter@parliament.bg

4. Обществената информация да се предостави в следната форма: справка-образец

5. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи.

6. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя и ПДОИ.

7. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица

8. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

ПЕТЪР ГАНЕВ

Кмет на Община Златарица

103

Дата Процес
11.11.2025 13:20 Крайно решение (Одобрено)