Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Златарица от 10.11.2025

Рег. №: 1762860033-11.11.2025 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено | Дата на подаване: 10.11.2025 |

Физическо лице |

На каква стойност, общо по години и по месеци са плащанията за медии от Общината за периода 2019-2023 г., вкл. за ОбС, администрация и общински дружества?

На каква стойност, общо по години и по месеци са плащанията за медии от Общината за периода 2015-2019 г., вкл. за ОбС, администрация и общински дружества?

Решение


Дата: 11.11.2025

РЕШЕНИЕ

ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ

№16/10.10.2025 г.

На основание чл.3, ал.1, чл.28, ал.2 и чл. 35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, чл.11 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп до обществена информация с вх. № РД-11-6357/08.10.2025 г., подадено от г-н И. М. – народен представител, с желание да се предостави информация относно плащания на медии от Общината за периодите 2015 – 2019 г. и 2019 – 2023 г.,

Р Е Ш И Х:

1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен

2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в срок до 21.10.2025 г.

3. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, на посочен в заявлението електронен адрес: ххххх@parlament.bg, infocenter@parliament.bg

4. Обществената информация да се предостави в следната форма: справка-образец

5. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи.

6. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя и ПДОИ.

7. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица

8. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

ПЕТЪР ГАНЕВ

Кмет на Община Златарица

6

Дата Процес
11.11.2025 13:20 Крайно решение (Одобрено)