Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Невестино от 20.07.2020
Рег. №:
1595254196399-20.07.2020 | Общинска администрация - Невестино | Одобрено |
Дата на подаване: 20.07.2020 |
Срок:07.08.2020
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
Във връзка с измененията на Закона за авторското право и сродните му права от края на 2018 г. и отчитайки новите задължения и контролни функции на кметовете на общини, произтичащи от разпоредбата чл. 98в1 от ЗАПСП, съгласно която кметовете на общини упражняват контрол върху търговските обекти и туристическите обекти по чл. 3, ал. 2 от Закона за туризма за предварително уредените права за публично изпълнение на живо или чрез запис на произведения, на записани изпълнения, на звукозаписи, на записи на филм или на друго аудио-визуално произведение или на части от тях, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Колко са лицата, които стопанисват търговски и туристически обекти по чл. 3, ал. 2 от Закона за туризма и извършват дейност на територията на общината през календарната 2019 г. ?
2. Колко са лицата, които стопанисват търговски и туристически обекти по чл. 3, ал. 2 от Закона за туризма и са предоставили на кмета на общината доказателства за отсъпените им права за публично изпълнение по смисъла на чл. 18, ал. 2, т. 3 от ЗАПСП през календарната 2019 г.?
3. Колко на брой и в какъв размер са наложените санкции за установени нарушения на чл. 98в1 от ЗАПСП през календарната 2019 г. от страна на общината?
4. Колко са длъжностните лица, които са определени със заповед на кмета на общината да контролират спазването на чл. 98в1 от ЗАПСП за календарната 2019 г.?
5. Колко проверки са извършени във връзка с извършването на контрола от страна на кмета на общината по чл. 98в1 от ЗАПСП през календарната 2019 г.?
6. Постъпили ли са искания за съдействия от длъжностни лица, определени със заповед на министъра на културата при или по повод проверки за календарната 2019 г. по чл. 98, ал. 2, т. 8 от ЗАПСП и колко на брой са те?
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 10.08.2020
РЕШЕНИЕ за достъп до обществена информация №09./ 10.08.2020 г. На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА, вр. чл.59 АПК, чл.З, ал.1, чл.28, ал.2, вр. ал.1, вр. чл.26, ал.1, т.4, вр. чл.15в, ал.1 и ал.З и чл.40 от ЗДОИ, във връзка със Заявление за достъп до обществена информация вх. № ДОИФ 9 от 24.07.2020 г.; депозирано от заявителя: Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество, с посочен адрес за кореспонденция: гр. Елин Пелин, община Елин Пелин, пл. „Независимост" №14 , с искане за предоставяне на достъп до обществена информация, изразяваща се в предоставяне на данни относно задълженията и контролните функции на кметовете на общини по ЗАПСП, намирам че са налице основанията за предоставяне на исканата обществена информация и поради това I. ПРЕДОСТАВЯМ ПЪЛЕН ДОСТЪП ДО ИСКАНАТА И НАЛИЧНА ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ. Достъп до разрешената информация да бъде предоставен под формата на ПИСМЕНА СПРАВКА (ОТГОВОР] на хартиен носител, предоставено като копие по електронен път, според искането на заявителя, поради липса на основанията на чл.27; ал.1 от ЗДОИ - по реда на чл. 26, ал. 1, т. 4, както и на ал. 3 от ЗДОИ, тъй като е посочен адрес на електронната поща на заявителя с оглед исканата форма по чл. 26, ал. 1 т. 4 от Закона. Определям срок за предоставяне на разрешения достъп до информация - 30 (тридесет) дни, считано от уведомлението на Заявителя за настоящото решение за предоставяне на достъп до исканата обществена информация. Разрешената информация да бъде получена от заявителя Иванка Сеизова, с , на посочения ел. адрес за кореспонденция : vanya.seizova@abv.bg ведно с настоящото решение. Възлагам на Мая Арсова- Секретар на община Невестино да осъществи изпълнение на настоящото решение. Копие от Решението да се връчи на Заявителя, чрез изпращането му по електронен път, както заявителят е поискал информацията да му бъде предоставена и е посочил адрес на електронна поща, като по реда на чл.15в, ал.З ЗДОИ -да се публикува на платформата по ал. 1 на чл. 15в от ЗДОИ подаденото чрез платформа Заявление вх. per. № ДОИФ 9/24.07.2020 г., настоящото решение и предоставената обществена информация при спазване на изискванията за защита на личните данни по отношение на данните на заявителя. На основание чл.40 от ЗДОИ решението подлежи на обжалване в 14-дневен срок от получаването му, чрез община Невестино до съответния Административен съд по реда на_Административно-процесуалния кодекс. КМЕТ НА ОБЩИНА НЕВЕСТИНО Инж.Димитър Стаменков65
Дата | Процес |
---|---|
20.07.2020 17:09 | Подаване на заявление |
20.07.2020 17:09 | Изпратено към деловодна система |
24.07.2020 11:03 | Потвърждение от деловодна система |
10.08.2020 12:09 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |