Заявление от Физическо лице до Министерство на културата от 10.11.2025
Рег. №: 1763562610-19.11.2025 | Министерство на културата | Одобрено | Дата на подаване: 10.11.2025 |
I. Основни финансови параметри на Драматично-куклен театър „Иван Радоев“:
1. Брой представления в базата и в турне, съответно за драма и кукли, за всеки отделен месец през сезон 2024/2025 г. и за месеците септември и октомври 2025 г.
2. Приходи от продажба на билети в базата и в турне, съответно за драма и кукли, за всеки отделен месец през сезон 2024/2025 г. и за месеците септември и октомври 2025 г.
3. Брой зрители в базата и в турне, съответно за драма и кукли, за всеки отделен месец през сезон 2024/2025 г. и за месеците септември и октомври 2025 г.
4. Неразплатени задължения към 01.11.2025 г.;
5. Месечен разход за заплати и осигуровки;
6. Средна работна заплата, съответно за актьори, технически служби и
администрация;
7. Средна цена на билет за представленията на театъра през сезон 2024/2025 г. и за месеците септември и октомври 2025 г.
II. Структура на трупата:
1. Административна структура.
2. Щатно разписание на театъра.
III. Репертоар:
1. Брой премиери, съответно за драма и кукли, за сезон 2023/2024 г. и 2024/2025 г.
2. Премиерни заглавия за сезон 2024/2025 г.“
Заявителят желае да получи информацията в електронен вид във формат в (PDF или Word) .
С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ),
Решение
Дата: 19.11.2025
С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ),
Р Е Ш И Х:
1. Предоставям достъп до исканата със заявление вх. № 97-00-172/10.11.2025 г. обществена информация, във вида, в който се съхранява в Министерството на културата:
По раздел I:
- по т.1, т.2, т.3 –приложение 1 -показатели (формат Word) и приложение 2 – репертоарен отчет (формат PDF);
- по т. 4, т.5, т.6. и т.7 – приложение 5 (формат Excel).
По раздел II по т.1 и т.2 – приложение 3 – щатно разписание, (формат PDF);
По раздел III по т.1 и т.2 – приложение 4 (формат Word) .
Информацията се предоставя на заявителя във вида, в който се съхранява в Министерството на културата. За детайлна справка по-месеци заявителят следва да се обърне към съответния държавен културен институт Драматично-куклен театър „Иван Радоев“.
2. Във връзка с гореизложеното и на основание чл. 32, ал. 1 от ЗДОИ, Заявление № 97-00-172/10.11.2025 г. ще бъде препратено до Драматично-куклен театър „Иван Радоев“ с адрес: 5800 Плевен, ул. Васил Левски, 155, електронна поща: teatur_pleven@abv.bg
На основание чл. 34, ал. 3 от ЗДОИ настоящото решение ще бъде изпратено на заявителя на посочената електронна поща:
3.На основание чл. 15в, ал.3, т. 2 от ЗДОИ , решението за предоставяне на достъп до исканата обществена информация ще бъде публикувано и на Платформата за достъп до обществена информация.
Настоящото Решение подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс, в 14-дневен срок от съобщаването му, пред Административен съд – Плевен.
10
| Дата | Процес |
|---|---|
| 19.11.2025 16:30 | Крайно решение (Одобрено) |