Заявление от Физическо лице до Областна администрация - Кърджали от 04.12.2025
Рег. №: 1765367758-10.12.2025 | Областна администрация - Кърджали | Одобрено | Дата на подаване: 04.12.2025 |
Уважаеми господин Областен управител,
Моля да ми предоставите следната
информация по Закона за достъп до
обществена информация:
Структурата на Областна администрация
и Длъжностното щатно разписание на
всички длъжности в представляваната от
Вас администрация.
Като пример: Дирекция АКРРДС се състои
от Х на брой служители, от които:
Х бр. главни експерти (изписва се
наименованието на длъжността, в кой
отдел е и в коя дирекция);
Х бр. старши експерти (изписва се
наименованието на длъжността, в кой
отдел е и в коя дирекция);
Х бг младши експерти (изписва се
наименованието на длъжността, в кой
отдел е и в коя дирекция);
и т.н.
Моля информацията да ми бъде
предоставена на имейл: ivo_petkov73@abv.bg
Приятен ден
Иво Петков
Моля да ми бъде предоставен входящ
номер.
Решение
Дата: 10.12.2025
З А П О В Е Д
№ РД-17-3
Кърджали, 10.12.2025 г.
На основание чл. 3, ал. 1, чл. 4, ал. 1, чл. 24, ал. 1, чл. 26, ал. 1, т.4, чл. 27, ал. 1 във връзка с чл. 35, ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, във връзка със заявление, постъпило на електронната поща на Областна администрация Кърджали obl.adm@kardzhali.org. и заведено в деловодната система на Областна администрация Кърджали с вх. № РД-16-7765/04.12.2025 год., подадено от г......................, с адрес: .................; и с електронен адрес за кореспонденция: ........................,
Р Е Ш И Х :
Предоставям пълен достъп до следната служебна информация, създадена в Областна администрация Кърджали и поискана по реда на ЗДОИ със заявление, постъпило на електронната поща на Областна администрация Кърджали obl.adm@kardzhali.org с вх. № РД-16-7765/04.12.2025 год., подадено от .................., с адрес: .........................., с електронен адрес за кореспонденция:........................, а именно:
Съгласно нормата на чл.8, ал. 1 от Устройствения правилни на областните администрации /в сила от 14.07.2000 г., приет с ПМС № 121 от 05.07.2000 г./ е уредено, че „Според характера на дейността, която извършват, административните звена в областната администрация са обособени в обща и специализирана администрация, организирана в дирекции.“. В Приложение № 9 към ал. 2 на същата норма от Устройствения правилник на областните администрации, е посочена числеността на персонала на Областна администрация Кърджали и нейните административни звена.
Числеността на персонала в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“ /Обща/, съгласно утвърденото длъжностно разписание на областния управител на област Кърджали, е 9/девет/, от които: директор на дирекция – 1 бр.; главен експерт – 3 бр.; главен счетоводител – 1 бр.; главен юрисконсулт – 2 бр.; старши експерт – 1 бр.; младши експерт – 1 бр.
Числеността на персонала в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“/Специализирана/, съгласно утвърденото длъжностно разписание на областния управител на област Кърджали, е 16/шестнадесет/, от които: директор на дирекция – 1 бр.; главен експерт – 4 бр.; старши експерт – 4 бр.; младши експерт – 5 бр.; Специалист – 2 бр.
Достъпът до исканата информация да бъде предоставена на заявителя по електронен път на посочената от него електронна поща: ivo_petkov73@abv.bg, както и на основание чл. 15в, ал. 3 от ЗДОИ да се осигури публикуването на същата на Платформата за достъп до обществена информация, поддържана от Администрацията на Министерския съвет.
Достъпът на заявителя до поисканата от него информация е безсрочен и безплатен.
На основание чл. 40, ал. 1 от ЗДОИ настоящата заповед подлежи на обжалване пред Административен съд – Кърджали по реда на Административнопроцесуалния кодекс /АПК/ в 14 (четиринадесет) дневен срок от получаването ѝ.
НИКОЛА ЧАНЕВ /п/
Областен управител
19
| Дата | Процес |
|---|---|
| 10.12.2025 13:55 | Крайно решение (Одобрено) |