Заявление от Юридическо лице до Регионална здравна инспекция - Монтана от 08.12.2025
Рег. №: 1765528842-12.12.2025 | Регионална здравна инспекция - Монтана | Одобрено | Дата на подаване: 08.12.2025 |
1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция;
2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;
3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;
4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;
5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:
· заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;
· заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.
10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:
· за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;
· за персонала по извънтрудови правоотношения;
· изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;
· обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;
· други плащания и възнаграждения.
11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.
Решение
Дата: 12.12.2025
Решение изх. № АУ-2-20-1/11.12.2025 г. и писмо изх. № АУ-2-20-2/11.12.2025 г.
11
| Дата | Процес |
|---|---|
| 12.12.2025 10:40 | Крайно решение (Одобрено) |