Заявление от Юридическо лице до Регионално управление на образованието - Враца от 05.12.2025

Рег. №: 1765540192-12.12.2025 | Регионално управление на образованието - Враца | Одобрено | Дата на подаване: 05.12.2025 |

Юридическо лице |

1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция;

2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;

3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;

4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;

5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:

· заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;

· заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.

10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:

· за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;

· за персонала по извънтрудови правоотношения;

· изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;

· обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;

· други плащания и възнаграждения.

11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.

Желая да получа исканата информация в следната форма:

· копие на материален носител (хартиен, технически, магнитен, електронен носител) или копие, предоставено по електронен път;

Желая да получа исканата информация по следния начин:

по електронен път на електронна поща

Решение


Дата: 12.12.2025

Долуподписаната Лорета Делчева Колева – началник на Регионално управление на образованието (РУО) – Враца, като разгледах заявление за достъп до обществена информация, постъпило по електронен път на официалната електронна поща на РУО – Враца и заведено в деловодната система с входящ № РД-24-01-19/05.12.2025 г., взех предвид следното от фактическа и правна страна:

Заявлението е подадено от ........................................, адрес за................................, електронна поща:............................

Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация относно:

1. Численост на персонала съгласно устройствения правилник на институцията;

2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;

3. Трайно незаети (повече от 6 месеца) щатни бройки към 30.11.2025 г.;

4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в институцията;

5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

6. Трайно незаети (повече от 6 месеца) бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на институцията;

8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на институцията;

9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в институция за 2025 г.:

· заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;

· заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.

10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:

· за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;

· за персонала по извънтрудови правоотношения;

· изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;

· обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;

· други плащания и възнаграждения.

11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.

Като предпочитана форма за предоставяне на достъп до обществената информация е посочено предоставяне в електронен вид на електронна поща: ......................

След преценка на отправеното искане и на съответните разпоредби на Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), намирам същото за допустимо и основателно доколкото търсената информация, предоставянето на която не би довело до разкриване на данни, защитени от действащото законодателство, от една страна, и даваща възможност на заявителя да си състави собствено мнение относно дейността на РУО – Враца, като задължен по ЗДОИ субект, от друга. По този начин ще бъде постигната целта по чл. 2, ал. 1 на посочения закон.

Предвид изложеното, на основание чл. 28, ал. 1 и ал. 2 и чл. 34, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация

РЕШИХ

ДАВАМ пълен достъп до обществена информация, както следва:

по т. 1 „Численост на персонала съгласно устройствения правилник на институцията“

Съгласно Правилника за устройството и функциите на регионалните управление на образованието – приложение към чл. 7, ал. 2, числеността на персонала в Регионално управление на образованието в област Враца със седалище Враца е 19, от които

· по служебно правоотношение – 16;

· по трудово правоотношение – 3.

по т. 2 „Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.“

Към 30.11.2025 г. незаетите щатни бройки в РУО – Враца са 2 – по служебно правоотношение.

Към датата на настоящето решение в РУО – Враца има 1 незаета щатна бройка.

по т. 3 „Трайно незаети (повече от 6 месеца) щатни бройки към 30.11.2025 г.“

Към 30.11.2025 г. в РУО – Враца НЯМА трайно незаети щатни бройки.

по т. 4 „Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в институцията“

Числеността на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в РУО – Враца е 1,5.

по т. 5 „Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.“

Към 30.11.2025 г. в РУО – Враца НЯМА незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г.

по т. 6 „Трайно незаети (повече от 6 месеца) бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.“

Към 30.11.2025 г. в РУО – Враца НЯМА трайно незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г.

по т. 7 „Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на институцията“

Общият размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на РУО – Враца е 896 650 лв.

по т. 8 „Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на институцията“

Общият размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на РУО – Враца е 23 112 лв.

по т. 9 Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в институция за 2025 г.“

· заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения – 76 584 лв.;

· заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения – 57 3116 лв.

по т. 10 Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.“

· за нещатен персонал нает по трудови правоотношения – 19 386 лв.;

· за персонала по извънтрудови правоотношения – 979 лв.;

· изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение – 6 509 лв.;

· обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение – 7 658 лв.;

· други плащания и възнаграждения – 2 918 лв. – болнични.

по т. 11 Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.“

Размерът на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г. в РУО – Враца е 209 500 лв.

Предвид искането на заявителя и разпоредбата на чл. 35, ал. 3 от ЗДОИ, определям информацията, предоставена с настоящото Решение да бъде изпратена своевременно в електронен вид на посочения от заявителя електронен адрес: ........................ без да се дължат суми по предоставянето ѝ, съгласно чл. 20, ал. 2 от ЗДОИ.

На основание чл. 40, ал. 1 от ЗДОИ Решението подлежи на обжалване в 14-дневен срок от датата на неговото връчване по реда на АПК.

7

Дата Процес
12.12.2025 13:49 Крайно решение (Одобрено)