Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Гурково от 10.12.2025

Рег. №: 1765986766-17.12.2025 | Общинска администрация - Гурково | Одобрено | Дата на подаване: 10.12.2025 |

Юридическо лице |

Отправено е искане за предоставяне на обществена информация относно:

1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция;

2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;

3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;

4. Численост на персонала по ПМС № 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;

5. Незаети бройки по ПМС № 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.

6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС № 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя, само за назначените по ПМС № 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025г. :

· Заплати и възнаграждения за персонала нает по трудови правоотношения;

· Заплати и възнаграждения за персонала нает по служебни правоотношения.

10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г. :

· За нещатен персонал нает по трудови правоотношения;

· За персонала по извънтрудови правоотношения;

· Изплатени суми от СБКО, за облекло и други за персонала, с характер на възнаграждение;

· Обезщетения за персонала с характер на възнаграждение;

· Други плащания и възнаграждения.

11. Размер на задължителните осигурителни вноски от работодател за 2025 г.

Решение


Дата: 17.12.2025

РЕШЕНИЕ

ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ИНФОРМАЦИЯ

№ 07

Гурково, 16.12.2025 г.

В администрацията на Община Гурково е постъпило Заявление за достъп до обществена информация с вх. №ОА-511 от 10.12.2025 г., подадено от Синдикат на административните служители „Подкрепа“, представляван от г-жа Кремена Атанасова – председател, електронен адрес: nsasbg@abv.bg , тел. за контакт 0898746278, адрес за кореспонденция: гр. София, бул. Драган Цанков 35, ет.1, ст. 107

Заявлението е получено на електронната поща на Община Гурково и е заведено с Вх. № ОА - 511/10.12.2025 г.

Отправено е искане за предоставяне на обществена информация относно:

1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция;

2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;

3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;

4. Численост на персонала по ПМС № 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;

5. Незаети бройки по ПМС № 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.

6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС № 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя, само за назначените по ПМС № 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025г. :

· Заплати и възнаграждения за персонала нает по трудови правоотношения;

· Заплати и възнаграждения за персонала нает по служебни правоотношения.

10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г. :

· За нещатен персонал нает по трудови правоотношения;

· За персонала по извънтрудови правоотношения;

· Изплатени суми от СБКО, за облекло и други за персонала, с характер на възнаграждение;

· Обезщетения за персонала с характер на възнаграждение;

· Други плащания и възнаграждения.

11. Размер на задължителните осигурителни вноски от работодател за 2025 г.

Заявлението за достъп до обществена информация има изискуемите в чл. 25, ал. 1 Закона за достъп до обществена информация реквизити – имена на заявителя; описание на исканата информация; предпочитаната форма за предоставяне на достъп до исканата информация; адреса за кореспонденция със заявителя.

В заявлението не се съдържа изричен отказ решението и информацията да не се публикуват на платформата за достъп до обществена информация.

Заявлението е основателно, тъй като съдържа искане за предоставяне на обществена информация, съгласно чл. 2, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация.

След като се запознах със заявлението считам, че то е законосъобразно и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация взех следното

РЕШЕНИЕ:

I. Разрешавам достъп до обществена информация, поискана в Заявление за достъп до обществена информация с вх. №ОА-511 от 10.12.2025 г., подадено от Синдикат на административните служители „Подкрепа“, представляван от г-жа Кремена Атанасова – председател, заявлението заведено с Вх. № ОА - 511/10.12.2025 г.

II. Осигурявам цялостен достъп до исканата обществена информация със заявление с вх. № ОА – 511 от 10.12.2025 г. като информацията ще бъде предоставена на електронен адрес nsasbg@abv.bg

III. На основание чл. 15в, ал. 3, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, настоящото решение и предоставената обществена информация да се публикуват на платформата за достъп до обществена информация в машинночетим формат при спазване на изискванията за защита на личните данни.

IV. За предоставената обществена информация не се дължат разходи.

V. Настоящото решение да се изпрати до заявителя на посочения от него електронен адрес.

VI. Съгласно чл. 40, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация решението подлежи на обжалване пред съответния административен съд, по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

Марияна Маринова /п/

Секретар на Община Гурково

/оправомощена със Заповед № РД-01-06/05.02.2025 г.

на Кмета на Община Гурково/

73

Дата Процес
17.12.2025 17:52 Крайно решение (Одобрено)