Заявление от Юридическо лице до Областна администрация - Габрово от 05.12.2025

Рег. №: 1765987896-17.12.2025 | Областна администрация - Габрово | Одобрено | Дата на подаване: 05.12.2025 |

Юридическо лице |

Предоставяне на достъп до информация относно персонала на областна администрация - Габрово, съгласно конкретно изискана информация и посочени въпроси:

1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник;

2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025г.;

3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025г.;

4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996г.;

5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996г. към 30.11.2025г.;

6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ по ПМС 66 от 28.03.1996г. към 30.11.2025г.;

7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонала”, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025г.;

8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонала”, в това число и осигуровки за сметка на работодателя по ПМС 66 от 28.03.1996г. , съгласно утвърдения бюджет за 2025г.;

9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения за 2025г.:

- заплати и възнаграждения на персонала, нает по трудови правоотношения;

- заплати и възнаграждения на персонала, нает по служебни правоотношения;

10. Други възнаграждения и плащания на персонала за 2025г.

- за нещатен персонал, нает по трудови правоотношения;

- персонал по извънтрудови правоотношения

- изплатени суми за СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;

- обезщетения на персонала, с характер на възнаграждение;

- други плащания и възнаграждения.

11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025г.

Решение


Дата: 17.12.2025

ЗАПОВЕД

№ РД-03-02-164

гр. Габрово, 17.12.2025 г.

До областен управител на област Габрово по електронна поща е подадено заявление за достъп до обществена информация от ******* ****** *********, в качеството й на председател на *************************** „********”, ЕИК *********, регистрирано в деловодството на Областна администрация – Габрово с вх. №РД-01-01-2075 от 05.12.2025 г.

Заявлението е с правно основание чл. 24, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), като отправеното искане е за предоставяне на достъп до информация относно персонала на областна администрация - Габрово, съгласно конкретно изискана информация и посочени въпроси:

1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник;

2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;

3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;

4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г.;

5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996г. към 30.11.2025 г.;

6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонала”, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г.;

8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонала”, в това число и осигуровки за сметка на работодателя по ПМС 66 от 28.03.1996г., съгласно утвърдения бюджет за 2025г.;

9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения за 2025г.:

- заплати и възнаграждения на персонала, нает по трудови правоотношения;

- заплати и възнаграждения на персонала, нает по служебни правоотношения;

10. Други възнаграждения и плащания на персонала за 2025г.

- за нещатен персонал, нает по трудови правоотношения;

- персонал по извънтрудови правоотношения

- изплатени суми за СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;

- обезщетения на персонала, с характер на възнаграждение;

- други плащания и възнаграждения.

11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025г.

Предвид гореизложеното и на основание чл. 32, ал. 1 от Закона за администрацията и чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация

РЕШИХ:

I.Разрешавам да бъде предоставен пълен достъп до обществена информация, поискана от ******* ****** *********, в качеството й на председател на *************************** „********”, ЕИК *********, със заявление с вх. №РД-01-01-2075 от 05.12.2025 г., регистрирано в деловодството на Областна администрация – Габрово, съгласно конкретно изискана информация и посочени въпроси, като следва:

По т.1 - Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на областна администрация – Габрово е 27 лица;

По т.2 - Свободните щатни бройки към 30.11.2025г. са 1 и ½ щ.бр. ;

По т.3 - Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025г. – 1 щ.бр.;

По т.4 - Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996г. - 0;

По т.5 - Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996г. към 30.11.2025г. - 0;

По т.6 - Трайно незаети /повече от 6 месеца/ по ПМС 66 от 28.03.1996г. към 30.11.2025г. - 0;

По т.7 - Общият размер на средствата в перо „разходи за персонала”, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025г. е 1 171 696 лева;

По т.8 - Общият размер на средствата в перо „разходи за персонала”, в това число и осигуровки за сметка на работодателя по ПМС 66 от 28.03.1996г. , съгласно утвърдения бюджет за 2025г. е 0 лева;

Пот.9 - Размерът на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения за 2025г. е както следва:

- заплати и възнаграждения на персонала, нает по трудови правоотношения- 341 500 лева;

- заплати и възнаграждения на персонала, нает по служебни правоотношения – 456 500 лева;

По т.10 - Други възнаграждения и плащания на персонала за 2025г.

- за нещатен персонал, нает по трудови правоотношения -110 700 лева;

- персонал по извънтрудови правоотношения - 5149 лева;

- изплатени суми за СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение -15 200 лева;

- обезщетения на персонала, с характер на възнаграждение – 0 лева;

- други плащания и възнаграждения – 2 451 лева.

По т.11 - Размерът на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025г. е 240 196 лева.

Срок за осигуряване на достъп до исканата обществена информация по т. I от настоящата заповед.

Срокът, в който е осигурен достъпът до исканата обществена информация, е 30 дни от датата на получаване на настоящата заповед съгласно чл. 34, ал. 4 от ЗДОИ.

II. Място и Форма, под която да бъде предоставен достъп до исканата обществена информация по т. I от настоящата заповед

Да се предостави достъп до исканата информация в желаната от заявителя електронна форма – изпращане по електронен път на електронна поща ******@***.**

На основание чл. 35, ал. 3 от ЗДОИ за предоставянето на достъпа до обществена информация не се съставя протокол и не се заплащат разходи по предоставянето.

На основание чл. 34, ал. 3, предл. 3-то от ЗДОИ, настоящата заповед, обективираща решение за предоставяне на достъп, съдържаща съгласно т. I исканата информация, да се изпрати на заявителя по електронен път на електронна поща ******@***.**, за което към образуваната преписка да се приложи извлечение.

На основание чл. 15в, ал. 3, т. 2 вр. ал. 4 ЗДОИ и чл. 21, ал. 3 от Вътрешните правила за предоставяне на достъп до обществена информация в Областна администрация на област Габрово, настоящата заповед да се публикува на платформата за достъп до обществена информация, създадена и поддържана от Администрацията на Министерския съвет при спазване изискванията за защита на личните данни.

Настоящата заповед подлежи на обжалване в 14-дневен срок от съобщаването ѝ чрез Областен управител – Габрово пред съответния административен съд.

МАРИЯ БАШЕВА-ВЕНКОВА /п/

Областен управител на област Габрово

62

Дата Процес
17.12.2025 18:11 Крайно решение (Одобрено)