Заявление от Юридическо лице до Областна дирекция "Земеделие" - Благоевград от 08.12.2025
Рег. №: 1766059046-18.12.2025 | Областна дирекция "Земеделие" - Благоевград | Одобрено | Дата на подаване: 08.12.2025 |
„1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция;
2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;
3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;
4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;
5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:
• заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;
• заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.
10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:
• за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;
• за персонала по извънтрудови правоотношения;
• изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;
• обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;
• други плащания и възнаграждения.
11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.“
Решение
Дата: 18.12.2025
РЕШЕНИЕ
№ РД-09-2/ 17.12.2025 г.
На електронната поща на Областна дирекция „Земеделие“ Благоевград е постъпило заявление за предоставяне на достъп до обществена информация, регистрирано с рег. № ПД-10-13/ 08.12.2025 г.
Искането за предоставяне на достъп до обществена информация е отправено от Синдикат на административните служители „Подкрепа“ с ЕИК 130972227, със седалище и адрес на управление гр. София, общ. Столична, обл. София (столица), ул. „Екзарх Йосиф“ №37, представляван от К.И.А. – председател, с адрес за кореспонденция гр. София, общ. Столична, обл. София (столица), бул. „Драган Цанков“ №35, ет.1, ст.107, телефон за връзка: *****, електронна поща: nsasbg@abv.bg.
Поискано е предоставянето на достъп до следната информация:
„1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция;
2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;
3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;
4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;
5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:
• заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;
• заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.
10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:
• за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;
• за персонала по извънтрудови правоотношения;
• изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;
• обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;
• други плащания и възнаграждения.
11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.“
Подписаната Ваня Пецанова – Главен секретар, за Директор на Областна дирекция „Земеделие“ Благоевград, след като разгледах заявлението, взех предвид следното от фактическа и правна страна:
За Областна дирекция „Земеделие“ Благоевград съществува законово регламентирано задължение за предоставяне на достъп до информация на основание и по реда на Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), като в конкретния случай кумулативно са налице трите предпоставки за това. Областна дирекция „Земеделие“ Благоевград е задължен субект по смисъла на чл.3, ал.1 от ЗДОИ. Информацията, чието предоставяне се иска представлява служебна такава по смисъла на чл.11, във връзка с чл.2, ал.1 от ЗДОИ. В друг закон не е предвиден специален ред за търсене, получаване и разпространяване на исканата информация.
Искането за предоставяне на достъп до обществена информация съдържа необходимите реквизити по смисъла на чл.25, ал.1 от ЗДОИ. Не са налице основания за ограничаване на достъпа до исканата информация по смисъла на чл.13, ал.2 от ЗДОИ или за отказ за предоставяне на достъп по смисъла на чл.37, ал.1 от ЗДОИ.
С оглед на гореизложеното и на основание чл.28, ал.2, във връзка с чл.34 от ЗДОИ, взех следното
РЕШЕНИЕ:
1. Степен на осигурения достъп до исканата обществена информация:
Предоставя се пълен достъп до исканата информация по точките, посочени в заявлението.
1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция – 82.
2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г. – 7;
3. Трайно незаети (повече от 6 месеца) щатни бройки към 30.11.2025 г. – 1.
4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция – 1.
5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г. – 0.
6. Трайно незаети (повече от 6 месеца) бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г. – 0.
7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/ органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция – 2 593 642 лв.
8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция – 15 992 лв.
9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.: - заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения – 130 396 лв.;
- заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения – 1 603 796 лв.
10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:
- за нещатен персонал нает по трудови правоотношения – 29 320 лв.;
- за персонала по извънтрудови правоотношения – 9 707 лв.;
- изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение – 18 429 лв.;
- обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение – 36 017 лв.;
- други плащания и възнаграждения – 12 436 лв.
11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г. – 570 943 лв.
2. Срок, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация:
Не се посочва определен срок на осигурен достъп, тъй като исканата информация се предоставя по електронен път на електронната поща на заявителя.
3. Място за предоставяне на достъп до исканата обществена информация:
Не се посочва физическо място на достъп, тъй като исканата информация се предоставя по електронен път на електронната поща на заявителя.
4. Форма, под която се предоставя достъп до исканата обществена информация:
Исканата информация се предоставя по електронен път под формата на копие на електронната поща на заявителя.
5. Разходи по предоставянето на достъп до исканата обществена информация:
Разходи по предоставянето на исканата информация не се дължат, предвид това, че същата се предоставя по електронен път на електронната поща на заявителя.
Решението се публикува на Платформата за достъп до обществена информация при спазване на изискванията за защита на личните данни в съответствие с чл.15в, ал.4 от ЗДОИ.
На основание чл.40, ал.1 от ЗДОИ решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14 (четиринадесет) дневен срок от съобщаването му пред Административен съд Благоевград.
ВАНЯ ПЕЦАНОВА (П)
за Директор на Областна дирекция „Земеделие“ Благоевград,
съгласно Заповед № РД-04-437/ 04.12.2025 г. на
на Директора на Областна дирекция „Земеделие“ Благоевград
55
| Дата | Процес |
|---|---|
| 18.12.2025 13:57 | Крайно решение (Одобрено) |