Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Николаево от 11.12.2025
Рег. №: 1766059980-18.12.2025 | Общинска администрация - Николаево | Одобрено | Дата на подаване: 11.12.2025 |
1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция;
2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;
3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;
4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;
5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:
заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;
заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.
10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:
за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;
за персонала по извънтрудови правоотношения;
изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;
обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;
други плащания и възнаграждения.
11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.
Желая да получа исканата информация в следната форма:
копие на материален носител (хартиен, технически, магнитен, електронен носител) или копие, предоставено по електронен път;
Желая да получа исканата информация по следния начин:
по електронен път на електронна поща: nsasbg@abv.bg
Решение
Дата: 18.12.2025
РЕШЕНИЕ № РД-02-11 / 17.12.2025 г.
Подписаният инж. Константин Костов – Кмет на Община Николаево, разгледах заявление с вх. № 19-00-38 / 11.12.2025 г. за предоставяне на достъп до обществена информация от Синдикат на административните служители „Подкрепа“ с ЕИК 130972227, адрес: гр. София, ул. Екз. Йосиф 37, представляван от Кремена Илиева Атанасова – председател, адрес за кореспонденция: гр. София, бул. Драган Цанков 35, ет. 1, ст. 107, телефон за връзка: 0898746278, електронна поща: nsasbg@abv.bg, и взех предвид следното от фактическа и правна страна:
Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация, касаеща числеността на персонала в общината към 30.11.2025 г. и размера на плащанията за заплати и осигуровки към същата дата, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г., формулирана конкретно в 11 точки, цитирани дословно по ред както следва:
1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция;
2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;
3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;
4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;
5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:
заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;
заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.
10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:
за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;
за персонала по извънтрудови правоотношения;
изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;
обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;
други плащания и възнаграждения.
11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.
Заявителят посочва, че желае да получи информацията на като копие на материален или електронен носител по електронен път на посочената от него ел. поща nsasbg@abv.bg . Заявлението съдържа всички изискуеми реквизити и следва да бъде разгледано.
Заявлението е основателно, тъй като:
- исканата информация не е класифицирана или друга защитена тайна в случаите, предвидени със закон;
- достъпът не засяга интересите на трето лице, което изрично е отказало предоставяне на исканата обществена информация;
- исканата обществена информация не е представена на заявителя през предходните 6 месеца;
- исканата информация не е административно обслужване по смисъла на § 1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за администрацията.
По закон данните относно структурата и числеността на персонала се публикуват в сайта на общината и в Административния регистър, а данните, касаещи плащания за заплати и осигуровки – в сайта на общината, и са публично достъпни.
С оглед гореизложеното и на основание чл. 34, във вр. с чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация, и на основание чл. 6, ал. 1, т. 3 от ЗДОИ във вр. с чл. 4, ал. 3 от АПК,
Р Е Ш И Х:
I. Да се предостави на Синдикат на административните служители „Подкрепа“ с ЕИК 130972227, цялостен достъп до исканата от синдиката обществена информация, описана дословно по точки по-горе.
II. Информацията по точка I да бъде предоставена като цифрови данни за всеки отделен пункт от заявлението, оформена като текстови отговор, и с посочване на електронните адреси, на които исканата информация е публично достъпна в сайта на общината и в Административния регистър, съгласно разпоредбите на чл. 26, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ.
III. Срок за предоставяне на информацията – до 23.12.2025 г.
IV. Информацията да се предостави и изпрати в електронен вид на посочения в заявлението електронен адрес, а именно: nsasbg@abv.bg и чрез платформата за достъп до обществена информация, съгласно чл. 15в, ал. 3, т. 2 от ЗДОИ.
V. Разходи по предоставяне на информацията – няма.
Изпълнение на Решение възлагам на Ирена Петкова – гл. експерт „Бюджет и човешки ресурси“, а контрол по изпълнението – на Секретаря на Общината.
Решението подлежи на обжалване пред Административен съд – гр. Стара Загора в 14-дневен срок от датата на съобщаването.
ИНЖ. КОНСТАНТИН КОСТОВ,
Кмет на Община Николаево
**********************************************
Отговор по заявлението
Във връзка с постъпило в Общинска администрация гр. Николаево Заявление за достъп до обществена информация с вх. № 19-00-38 / 11.12.2025 г. и на основание мое Решение № РД-02-11 / 17.12.2025 г., Ви предоставяме следната информация по конкретно поставените точки:
1. Численост на персонала съгласно устройствения правилник на Общинска администрация Николаево – 36;
2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г. – 2 (в звено „Вътрешен одит“)
3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г. – 0;
4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в Община Николаево – 8;
5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г. – 0;
6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г. – 0;
7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на Община Николаево – 949907 лв.;
8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на Община Николаево – 141120 лв.;
9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:
заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения – 641723 лв.;
заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения – 138481 лв.
10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:
за нещатен персонал нает по трудови правоотношения – 74474 лв.;
за персонала по извънтрудови правоотношения – 74375 лв.;
изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение – 9415 лв.;
обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение – 11503 лв.;
други плащания и възнаграждения – 0 лв.
11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г. – 191997 лв.
Уведомяваме Ви също, че исканата от Вас информация е публикувана на сайта на Община Николаево в касовите отчети по изпълнение бюджета за 2025 г. и е достъпна на следния линк: https://nikolaevo.bg/news/byudzhet-57
59
| Дата | Процес |
|---|---|
| 18.12.2025 14:13 | Крайно решение (Одобрено) |