Заявление от Синдикат на административните служители-Подкрепа до Регионална инспекция по околна среда и водите - Смолян от 08.12.2025
Рег. №: 1766137739-19.12.2025 | Регионална инспекция по околна среда и водите - Смолян | Одобрено | Дата на подаване: 08.12.2025 |
Синдикат на административните служители-Подкрепа |
Налице е искане за предоставяне на информация по Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/ относно:
1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас
институция;
2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025г.;
3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;
4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;
5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025г.
7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:
• заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;
• заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.
10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:
• за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;
• за персонала по извънтрудови правоотношения;
• изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;
• обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;
• други плащания и възнаграждения.
11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.
Решение
Дата: 19.12.2025
РЕШЕНИЕ № 21/19.12.2025 г.
В Регионална инспекция по околната среда и водите – Смолян, е постъпило заявление за., подадено от Синдикат на административните служители „Подкрепа“ с ЕИК 130972227, адрес: гр. София, ул. Екзарх Йосиф № 37, представляван от Кремена И. Ат. – председател, тел. за връзка: 0000000000008, електронна поща: n.......bg@abv.bg.
Заявителят е указал, достъпът до информация да му бъде предоставен по електронен път на горепосочения адрес на електронна поща.
След като разгледах същото в законоустановения срок, от фактическа и правна страна установих следното:
Налице е искане за предоставяне на информация по Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/ относно:
1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас
институция;
2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025г.;
3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;
4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;
5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025г.
7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:
• заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;
• заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.
10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:
• за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;
• за персонала по извънтрудови правоотношения;
• изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;
• обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;
• други плащания и възнаграждения.
11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.
По отношение на исканата в заявлението информация, Ви уведомявам за следното:
- Численост на персонала съгласно устройствен правилник на РИОСВ - Смолян - 35 щ.бр.
- Свободни щатни бройки към 30.11.2025 год.- 1 щ.бр.
- Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 год. – 1 щ.бр.
- Численост на персонала по ПМС 66 28.03.1996 г. – 2 щ.бр.
- Незаети бройки по ПМС66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 год.- няма.
- Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС66/1996 към 30.11.2025 г. – няма.
- Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал , в това число и осигуровки за сметка на работодателя, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. - 890 400,00 лв.
- Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал, в това число и осигуровки за сметка на работодателя, за назначените по ПМС66 от 28.03.1996 г. съгласно утвърдения бюджет 2025 г. – 32 568,00 лв.
- Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения за 2025 г.:
· заплати и възнаграждения на персонала, нает по трудови правоотношения – 93 047,00 лв.
· заплати и възнаграждения за персонала, нает по служебни правоотношения – 733 058,00 лв.
- Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:
· за нещатен персонал нает по трудови правоотношения – 35 429,00 лв.
· за персонал по извънтрудови правоотношения – 61 212,00 лв.
· изплатени суми от СБКО, очила, облекло – 12 051,00 лв.
· обезщетения за персонала с характер на възнаграждения – 8 313,00 лв.
· други плащания и възнаграждения – 170 187,00 лв.
- Размер на задължителните осигурителни вноски от работодател за 2025 г. – 317 617,00 лв.
На основание чл. 26, ал. 1, т. 4 във връзка с чл. 35, ал. 3 от ЗДОИ, исканата информация следва да бъде предоставена под формата на сканиран документ в PDF формат, предоставен по електронен път.
Исканата информация представлява официална/служебна обществена информация по смисъла на чл.10 и чл.11 от ЗДОИ и не е държавна или служебна тайна. Същата следва, да бъде предоставена в електронен вариант по електронен път в законоустановения срок.
На основание чл. 17 и чл. 26, ал. 1 от Закона за опазване на околната среда и чл. 34, ал.1 във връзка с чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация намирам, че са налице основанията за предоставяне на исканата информация и поради това
Р Е Ш И Х:
ПРЕДОСТАВЯМ пълен достъп до исканата и описана информация в заявлението за достъп до обществена информация, подадено от Синдикат на административните служители „Подкрепа“ с ЕИК 130972227, адрес: гр. София, ул. Екзарх Йосиф № 37, представляван от ............ – председател, тел. за връзка: 0.7..........8, електронна поща: n......bg@abv.bg.
ОПРЕДЕЛЯМ информацията да бъде предоставена на заявителя под формата на сканиран документ в PDF формат, предоставен по електронен път.
Предвид това, че достъпа до информация ще бъде предоставен по електронен път и заявителят е посочил адрес на електронна поща за получаването, на основание чл.35, ал.3 от ЗДОИ, не се дължат разходи по предоставянето.
На основание чл.40, ал.1 от Закона за достъп до обществена информация, тъй като заявлението не съдържа данните по чл.25, ал.1, т.5 от ЗДОИ - отказ на заявителя за публикуване на платформата за достъп до обществена информация на заявлението му, подадено чрез електронна поща по чл. 15, ал. 1, т. 4 и на решението и предоставената обществена информация по него, на основание чл.15в, ал.3, т.2, предложение първо от ЗДОИ, решението и обществената информация, предоставена с нея, да се публикуват на платформата за достъп до обществена информация
На основание чл.40, ал.1 от Закона за достъп до обществена информация, решението подлежи на обжалване в 14 – дневен срок от получаване на съобщението пред съответния Административен съд по реда на АПК.
ИНЖ. ЕКАТЕРИНА ГАДЖЕВА
Директор на РИОСВ-Смолян
25
| Дата | Процес |
|---|---|
| 19.12.2025 11:48 | Крайно решение (Одобрено) |