Заявление от Юридическо лице до Регионална здравна инспекция - Разград от 08.12.2025
Рег. №: 1766143750-19.12.2025 | Регионална здравна инспекция - Разград | Одобрено | Дата на подаване: 08.12.2025 |
1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция;
2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;
3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;
4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;
5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;
7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;
9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:
• заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;
• заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.
10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:
• за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;
• за персонала по извънтрудови правоотношения;
• изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;
• обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;
• други плащания и възнаграждения.
11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.
Решение
Дата: 19.12.2025
1. Да се предостави пълен достъп до следната обществена информация, създадена и съхранявана от РЗИ – Разград по въпросите, изложени в т.1 – т.11 от заявлението за достъп до обществена информация, касаеща персонала на РЗИ - Разград.
2. Определям срок за предоставяне на разрешения достъп до информация - 30 дни, считано от датата на получаване от заявителя на настоящото решение.
3. Обществената информация да се предостави в следната форма: копие, предоставено по електронен път, според искането на заявителя.
4. Предоставянето на достъпа до обществена информация да се извърши по електронен път на посочения електронен адрес от заявителя.
5. Съгласно чл.35, ал.З от ЗДОИ, за предоставяне на информацията в горепосочената форма не се заплащат разходи и не се съставя протокол по ал.2.
6. На основание чл.34, ал.З от ЗДОИ, решението, да се изпрати на заявителя на посочения от него електронен адрес.
7. Съгласно чл.15в, ал.3, т.2 от ЗДОИ, решението и обществената информация да се публикуват на платформата за достъп до обществена информация.
На основание чл.40, ал.1 от ЗДОИ, решението може да се обжалва пред Административен съд - гр. Разград, по реда на АПК в 14-дневен срок от датата на неговото съобщаване.
ПРЕДОСТАВЕНА ИНФОРМАЦИЯ:
Данни за численност на персонала,свободни щатни бройки трайно незаети,размер на средствата за заплати и възнаграждения, размер на задължителни осигурителни вноски за 2025 г. в РЗИ-Разград:
1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция: 54;
2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.: 3;
3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.: 2;
4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция: 0;
5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.: 0;
6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.: 0;
7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция: 2 003 600 лв.;
8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция: 0;
9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:
• заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения: 447 600 лв.;
• заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения: 1 083 100 лв;
10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:
• за нещатен персонал нает по трудови правоотношения: 0;
• за персонала по извънтрудови правоотношения: 17 000 лв.;
• изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение: 20 800 лв.;
• обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение: 0;
• други плащания и възнаграждения: 9 000 лв.;
11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.: 426 100 лв.;
30
| Дата | Процес |
|---|---|
| 19.12.2025 13:29 | Крайно решение (Одобрено) |