Заявление от Юридическо лице до Център за насърчаване на сътрудничеството в областта на селското стопанство между Китай и страните от Централна и Източна Европа от 09.12.2025

Рег. №: 1766152983-19.12.2025 | Център за насърчаване на сътрудничеството в областта на селското стопанство между Китай и страните от Централна и Източна Европа | Одобрено | Дата на подаване: 09.12.2025 |

Юридическо лице |

1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция;

2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;

3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;

4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;

5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:

· заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;

· заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.

10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:

· за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;

· за персонала по извънтрудови правоотношения;

· изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;

· обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;

· други плащания и възнаграждения.

11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.

Желая да получа исканата информация в следната форма:

· копие на материален носител (хартиен, технически, магнитен, електронен носител) или копие, предоставено по електронен път;

Желая да получа исканата информация по следния начин:

· по електронен път на електронна поща: nsasbg@abv.bg

Решение


Дата: 19.12.2025

№РД-19-33/19.12.2025 г.

Р Е Ш Е Н И Е

В ЦНСССКЦИЕ е постъпило заявление за предоставяне на достъп до обществена информация от ……………………., с посочен адрес: ……………………., представляван от …………….., и с адрес за кореспонденция: ………………, телефон за връзка: ………….., електронна поща: …………….

Заявлението е подадено по електронен път на адреса на електронната поща на ЦНСССКЦИЕ по чл. 15, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) и е регистрирано в ЦНСССКЦИЕ с входящ номер: РД-19-32/09.12.2025 г.

Със заявлението, на основание Закона за достъп до обществена информация, се иска достъп до следната информация:

„1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция;

2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;

3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;

4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;

5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:

• заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;

• заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.

10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:

• за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;

• за персонала по извънтрудови правоотношения;

• изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;

• обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;

• други плащания и възнаграждения.

11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.“

Като предпочитана форма за предоставяне на достъп до обществена информация заявителят е посочил, че желае да я получи в следната форма: копие на материален носител (хартиен, технически, магнитен, електронен носител) или копие, предоставено по електронен път.

Заявителят е посочил, че желае да получи исканата информация по следния начин: по електронен път на електронна поща: …………………...

Във връзка с гореизложеното, след като разгледах заявление с вх. № в ЦНСССКЦИЕ РД-19-32/09.12.2025 г., на основание чл. 28, ал. 2 и чл. 34, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация и Заповед за утвърждаване на вътрешни правила за достъп до обществена информация № РД-04-1/25.01.2019 г. на Директора на ЦНСССКЦИЕ

РЕШИХ:

Предоставям на …………………………., представляван от ……………………., с посочена електронна поща: ……………, достъп до наличната в ЦНСССКЦИЕ информация.

Информацията се предоставя с настоящото решение, както следва:

1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция:

Съгласно Постановление № 158 от 26 юни 2015 г. на Министерския съвет за създаване на Център за насърчаване на сътрудничеството в областта на селското стопанство между Китай и страните от Централна и Източна Европа, както и Правилника за организацията и дейността на Центъра за насърчаване на сътрудничеството в областта на селското стопанство между Китай и страните от Централна и Източна Европа (ЦНСССКЦИЕ), общата численост на персонала е 3 щатни бройки, в т.ч. директор и двама служители.

2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.:

Към 30.11.2025 г. няма незаети щатни бройки.

3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.:

Към 30.11.2025 г. няма трайно незаети щатни бройки.

4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция:

0 (нула) бройки

5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.:

0 (нула) бройки

6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.:

0 (нула) бройки

7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция: 135 200 лв.

8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция:

Предвид обстоятелството, че няма наети лица по ПМС 66 от 28.03.1996 г., няма такива разходи за персонал съгласно утвърдения бюджет за 2025 г.

9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:

• заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения:

80 119 лв.

• заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.

Няма такива разходи, тъй като всички служители на ЦНСССКЦИЕ, в това число и директорът, се назначават по трудово правоотношение.

10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:

• за нещатен персонал нает по трудови правоотношения:

Няма такива разходи, тъй като няма нает нещатен персонал по трудови правоотношения.

• за персонала по извънтрудови правоотношения: 21 959 лв.

• изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение:

Няма такива разходи.

• обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение:

Няма такива разходи.

• други плащания и възнаграждения.

Други плащания и възнаграждения - обезщетение за неработоспособност в размер на 1 220 лв.

11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г. : 17 505 лв.

Съгласно чл. 35, ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация решението с информацията да бъде изпратено на ……………………….., представляван от ………………………… по електронен път до посочения от заявителя електронен адрес - ………………………….

На основание чл. 15в, ал. 3, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация решението с информацията да се публикува на Платформата за достъп до обществена информация.

Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс пред административния съд по постоянен адрес на заявителя в 14-дневен срок от получаването му.

Подпис: Момчил Станишев

Директор на ЦНСССКЦИЕ

24

Дата Процес
19.12.2025 16:03 Крайно решение (Одобрено)