Заявление от Юридическо лице до Национален съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти от 09.12.2025

Рег. №: 1766383205-22.12.2025 | Национален съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти | Одобрено | Дата на подаване: 09.12.2025 |

Юридическо лице |

1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция;

2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;

3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;

4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;

5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:

· заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;

· заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.

10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:

 за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;

· за персонала по извънтрудови правоотношения;

· изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;

· обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;

· други плащания и възнаграждения.

11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.

Решение


Дата: 22.12.2025

РЕШЕНИЕ

№ РД-10-159/19.12.2025 г.

На основание чл. 28, във връзка с чл. 34, ал. 1 и ал. 3, чл. 26, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), след разглеждане на заявление, подадено от ............. с ЕИК ..........., адрес: .............., представляван от .............. – председател, с адрес за кореспонденция: ................, телефон за връзка: ..............., електронна поща: ................., постъпило в Националния съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти (НСЦРЛП) на 09 декември 2025 г. и заведено с вх. № 111-9178/09.12.2025 г., с което се иска предоставяне на информация относно:

„1. Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция;

2. Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.;

3. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г.;

4. Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция;

5. Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

6. Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г.;

7. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

8. Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция;

9. Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:

· заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения;

· заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения.

10. Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:

 за нещатен персонал нает по трудови правоотношения;

· за персонала по извънтрудови правоотношения;

· изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение;

· обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение;

· други плащания и възнаграждения.

11. Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г.“,

и след преценка на отправеното искане и на съответните разпоредби на ЗДОИ, намирам същото за допустимо и основателно, досежно търсената информация, предоставянето на която не би довело до разкриване на данни, защитени от действащото законодателство, от една страна, и даваща възможност на заявителя да си състави собствено мнение, относно дейността на НСЦРЛП като задължен по ЗДОИ субект, от друга. По този начин ще бъде постигната целта по чл. 2, ал. 1 на закона.

Р Е Ш И Х:

РАЗРЕШАВАМ предоставянето на достъп до обществена информация, поискан със заявление с вх. № 111-9178/09.12.2025 г. от ................ с ЕИК .............., адрес: ..................., представляван от ............. – председател, с адрес за кореспонденция: ...................., телефон за връзка: ............., електронна поща:.............., при следните условия:

1. Степен на осигурен достъп – пълен;

2. Срокът, в който е осигурен достъпът – неограничен;

3. Място, където ще бъде предоставен достъпът – на електронен адрес ...............;

4. Форма, под която ще бъде предоставен достъпът – достъпът се предоставя като копия, предоставени по електронен път- обобщена информация, както следва:

· Числеността на персонала съгласно устройствения правилник на ръководената от Вас институция – 50 (петдесет) щатни бройки;

· Свободни щатни бройки към 30.11.2025 г.; - 9 (девет) щатни бройки;

· Трайно незаети /повече от 6 месеца/ щатни бройки към 30.11.2025 г. – 2 (две) щатни бройки;

· Численост на персонала по ПМС 66 от 28.03.1996 г. в ръководената от Вас институция – няма.

· Незаети бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г. – неприложимо.

· Трайно незаети /повече от 6 месеца/ бройки по ПМС 66 от 28.03.1996 г. към 30.11.2025 г. – неприложимо.

· Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя/органа по назначаване, съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция; - 2 965 700 лв. (два милиона деветстотин шестдесет и пет хиляди и седемстотин лева).

· Общ размер на средствата в перо „разходи за персонал“, в това число и осигуровки за сметка на работодателя само за назначените по ПМС 66 от 28.03.1996 г., съгласно утвърдения бюджет за 2025 г. на ръководената от Вас институция – неприложимо.

· Размер на средствата за заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения в ръководената от Вас институция за 2025 г.:

• заплати и възнаграждения на персонала нает по трудови правоотношения - 762 325 лв. (седемстотин шестдесет и две хиляди триста двадесет и пет лева)

• заплати и възнаграждения на персонала нает по служебни правоотношения – 1 557 713 лв. (един милион петстотин петдесет и седем хиляди седемстотин и тринадесет лева)

· Други възнаграждения и плащания за персонала за 2025 г.:

• за нещатен персонал нает по трудови правоотношения – 0,00 лв. (нула лева)

• за персонала по извънтрудови правоотношения – 56 840 лв. (петдесет и шест хиляди осемстотин и четиридесет лева)

• изплатени суми от СБКО, за облекло и други на персонала, с характер на възнаграждение – 9 305 лв. (девет хиляди триста и пет лева)

• обезщетения за персонала, с характер на възнаграждение – 5 704 лв. (пет хиляди седемстотин и четири лева)

• други плащания и възнаграждения – 8 743 лв. (осем хиляди седемстотин четиридесет и три лева)

· Размер на задължителни осигурителни вноски от работодател за 2025 г. – 480 522 лв. (четиристотин и осемдесет хиляди петстотин двадесет и два лева)

5. Разходи по предоставянето на достъп до исканата информация не се заплащат.

Предвид искането на заявителя и разпоредбата на чл. 35, ал. 3 от ЗДОИ, информацията ще бъде изпратена по електронна поща на посочения в заявлението електронен адрес: ....................., без да се дължат суми по предоставянето й.

На основание чл. 40, ал. 1 от ЗДОИ, решението подлежи на обжалване в 14-дневен срок от датата на връчване или получаване на уведомление за неговото изготвяне пред съответния административен съд по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

.................................

ПРЕДСЕДАТЕЛ

24

Дата Процес
22.12.2025 08:00 Крайно решение (Одобрено)