Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Пловдив от 25.12.2025

Рег. №: 1766685165-25.12.2025 | Общинска администрация - Пловдив | Прието на платформата | Дата на подаване: 25.12.2025 | Срок:08.01.2026

Физическо лице |

Уважаеми господин Кмет,

На основание чл. 24 и чл. 25 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), моля да ми бъде предоставена следната информация, касаеща дейността на Община Пловдив по контрол и управление на отпадъците:

  1. Информация относно създадената организация: По какъв технически и административен начин контролните органи на Община Пловдив установяват наличието на валиден годишен технически преглед (ГТП) на МПС, разположени на общинска територия, след влизане в сила на Решение № 6673/19.06.2025 г. на ВАС, с което бе отменено задължението за поставяне на стикер на предното стъкло?

  2. Информация за технологичния ресурс: Разполагат ли служителите, извършващи проверки на място, с технически средства за отдалечен достъп до регистрите на ИА „Автомобилна администрация“ или МВР за проверка на ГТП по регистрационен номер?

  3. Информация за нормативни промени: Към датата на настоящото заявление, стартирана ли е процедура по изменение на „Наредбата на ОбС Пловдив за управление на отпадъците“ в частта на § 1, т. 8, б. „б“ от ДР, с цел привеждането ѝ в съответствие с новата съдебна практика?

С уважение,

Славчо Георгиев Георгиев

13

Дата Процес
25.12.2025 19:52 Подаване на заявление