Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Пловдив от 25.12.2025
Рег. №:
1766685165-25.12.2025 | Общинска администрация - Пловдив | Прието на платформата |
Дата на подаване: 25.12.2025 |
Срок:08.01.2026
Уважаеми господин Кмет,
На основание чл. 24 и чл. 25 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), моля да ми бъде предоставена следната информация, касаеща дейността на Община Пловдив по контрол и управление на отпадъците:
Информация относно създадената организация: По какъв технически и административен начин контролните органи на Община Пловдив установяват наличието на валиден годишен технически преглед (ГТП) на МПС, разположени на общинска територия, след влизане в сила на Решение № 6673/19.06.2025 г. на ВАС, с което бе отменено задължението за поставяне на стикер на предното стъкло?
Информация за технологичния ресурс: Разполагат ли служителите, извършващи проверки на място, с технически средства за отдалечен достъп до регистрите на ИА „Автомобилна администрация“ или МВР за проверка на ГТП по регистрационен номер?
Информация за нормативни промени: Към датата на настоящото заявление, стартирана ли е процедура по изменение на „Наредбата на ОбС Пловдив за управление на отпадъците“ в частта на § 1, т. 8, б. „б“ от ДР, с цел привеждането ѝ в съответствие с новата съдебна практика?
С уважение,
Славчо Георгиев Георгиев
13
| Дата | Процес |
|---|---|
| 25.12.2025 19:52 | Подаване на заявление |