Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Царево от 05.08.2020

Рег. №: 1596633893830-05.08.2020 | Общинска администрация - Царево | Одобрено | Дата на подаване: 05.08.2020 | Срок:19.08.2020

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, Във връзка със задълженията на кметовете на общини, произтичащи от Закона за защита на животните (ЗЗЖ) и релевантните подзаконовите нормативни актове, на основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Общината има ли приета програма за овладяване на популацията на безстопанственитеживотни на територията й съгласно изискванията, разписани в чл. 40, ал. 3 от Закона за защита на животните (ЗЗЖ) (обн., ДВ, бр. 13 от 08.02.2008 г., в сила от 31.01.2008 г., изм., бр. 58 от 18.07.2017 г., в сила от 18.07.2017 г., бр. 17 от 23.02.2018 г.)? Има ли план или процедура за организиране на изпълнението на програмата? 2. Има ли регистриран или в процес на регистрация приют за безстопанствени животни с цел изпълнение на разпоредбата на чл. 41 от ЗЗЖ на територия на общината и с какъв капацитет? Ако не, има ли договори с други общини за ползване на приют или за осъществяване на дейности по овладяване на популацията на безстопанствените животни? 3. Общината има ли сключен актуален договор с регистриран ветеринарен лекар за извършване на ветеринаромедицинските интервенции на безстопанствените животни? 4. Колко са преброените безстопанствени кучета за периода 2015-2020 година? Моля, посочете броя им поотделно за всяка година. Какъв метод е използван за преброяването? 5. Колко са обработените безстопанствени кучета по години за периода 2015-2020 година? Моля, посочете броя им поотделно, както следва; заловени; кастрирани; лекувани; починали; осиновени; върнати по местата на залавянето им; настанени в регистриран приют; евтаназирани. 6. Колко са обработените безстопанствени котки по години за периода 2015-2020 година? Моля, посочете броя им поотделно, както следва: заловени; кастрирани; лекувани; починали; осиновени; върнати по местата на залавянето им; настанени в регистриран приют; евтаназирани. 7. Кой и по какъв начин извършва залавянето и транспортирането на безстопанствените животни? 8. Как се маркират обработените животни? Води ли се и от кого електронен и/или хартиен регистър за същите? 9. От началото на 2015 г. До настоящия момент общината организирани ли са комуникационни кампании срещу изоставянето на домашни кучета и котки и/или за осиновяването на безстопанствени кучета и котки? 10. От началото на 2015 г. до настоящия момент общината сътрудничили ли си с направителствени организации или с доброволци за овладяване на популацията от безстопанствени животни? Как се осъществява сътрудничеството? 11. Какъв е бил бюджетът на общината за извършване на дейностите, свързани с овладяването на популацията от безстопанствените животни, през 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 и предвидения бюджет за 2020 г. по години? Изготвеният преглед ще включва публично достъпен анализ на дейността на общините в страната според това какви мерки се изпълняват на територията на всяка от тях. Целта е да покажем кка се случва изпълнението на разпоредбите от съществуващото законодателство и да идентифицираме добри практики. 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.

Решение


Дата: 11.08.2020

РЕШЕНИЕ от 11.08.2020 г. за предоставяне на достъп до обществена информация по реда на ЗДОИ Относно: Заявление за достъп до обществена информация с № 92-01-824/05.08.2020г. и №УРИ/1596633893830-05.08.2020г. от платформата за достъп до обществена информация В Общинска администрация Царево чрез унифицираната Платформа за достъп до обществена информация е постъпило заявление от СДРУЖЕНИЕ „СЪДЕЙСТВИЕ И ПОДКРЕПА ЗА ИНФОРМИРАНО ОБЩЕСТВО“ с наш вх. 92-01-824/05.08.2020 г. за предоставяне на достъп до обществена информация съгласно ЗДОИ. Със горепосоченото заявление са отправени въпроси към Община Царево, с които е поискан достъп до следната информация: 1. Общината има ли приета програма за овладяване на популацията на безстопанствените животни на територията й съгласно изискванията, разписани в чл. 40, ал. 3 от Закона за защита на животните (ЗЗЖ) (обн.,ДВ, бр. 13 от 08.02.2008г. в сила от 31.01.2008г., изм., бр. 58 от 18.07.2017г., в сила от 18.07.2017г., бр 17 от 23.02.2018г.)? Има ли план или процедури за организиране на изпълнението на програмата. 2. Има ли регистриран или в процес на регистрация приют за безстопанствени животни с цел изпълнение на разпоредбата на чл. 41 от ЗЗЖ на територията на общината и с какъв капацитет? Ако не, има ли договори с други общини за ползването на приют или за осъществяване на дейсности по овладяване на популацията на безстопанствените животни? 3. Общината има ли сключен актуален договор с регистриран ветеринарен лекар за извършване на ветеринарномедицинските интервенции на безстопанствените животни? 4. Колко са преброените безстопанствени кучета за периода 2015-2020 година? Моля, посочете броя им поотделно за всяка година. Какъв метод е използван за преброяването? 5. Колко са обработените безстопанствени кучета по години за периода 2015-2020година? Моля, посочете броя им поотделно, както следва: заловени; кастрирани; лекувани; починали; осиновени; върнати по местата на залавянето им; настанени в регистриран приют; евтанизирани. 6. Колко са обработените безстопанствени котки по години за периода 2015-2020година? Моля, посочете броя им поотделно, както следва: заловени; кастрирани; лекувани; починали; осиновени; върнати по местата на залавянето им; настанени в регистриран приют; евтанизирани. 7. Кой и по какъв начин извършва залавянето и транспортирането на безстопанствените животни? 8. Как се маркират обработените животни? Води ли се и от кого електронен и/или хартиен регистър за същите? 9. От началото на 2015 г. до настоящия момент в общината организирани ли са комуникационна кампания срещу изоставянето на домашни кучета и котки и/или за осиновяване на безстопанствени кучета и котки? 10. От началото на 2015 г. до настоящия момент общината сътрудничи ли с неправителствени организации или с доброволци за овладяване на популацията от безстопанствени животни? Как се осъществява сътрудничеството? 11. Какъв е бил бюджета на общината за извършване на дейностите, свързани с овладяване на популацията от безстопанствени животни, през 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 и предвиденият бюджет за 2020г. по години? След извършена преценка на горепосоченото заявление, се установи, че исканата информация попада в приложното поле на чл. 2 от ЗДОИ и на основание чл. 28 във връзка с чл. 34 и чл. 35 ЗДОИ, Р Е Ш И Х: 1. РАЗРЕШАВАМ достъп до обществена информация по т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6, т.7, т.8, т.9, т.10 и т.11 от заявление за достъп до обществена информация с вх. №92-01-824/05.08.2020. от СДРУЖЕНИЕ „СЪДЕЙСТВИЕ И ПОДКРЕПА ЗА ИНФОРМИРАНО ОБЩЕСТВО“, с адрес за кореспонденция: обл. София, гр. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, п.к. 2100, пл. „Независимост“ №14, e-mail посочен съгласно чл. 25, ал. 1, т.3 от ЗДОИ: aisociety20@gmail.com . 2. Достъпът до исканата обществена информация е свободен. 3. Определям срок за достъп до предоставената обществена информация - 30 дни от датата на получаване на настоящото решение 4. Формата, под която ще бъде предоставен достъп до исканата информация – в електронен вид, съобразно изискванията, посочени от заявителя в заявлението. 5. Препис от настоящото решение да се изпрати на СДРУЖЕНИЕ „СЪДЕЙСТВИЕ И ПОДКРЕПА ЗА ИНФОРМИРАНО ОБЩЕСТВО”. Съгласно чл. 40, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация решението подлежи на обжалване пред Административен съд, в 14 дневен срок от съобщаването му. ИНЖ. ГЕОРГИ ЛАПЧЕВ Кмет на Община Царево

60

Дата Процес
05.08.2020 16:24 Подаване на заявление
05.08.2020 16:24 Изпратено към деловодна система
05.08.2020 17:00 Потвърждение от деловодна система
11.08.2020 14:44 Крайно решение (Оставено без разглеждане)