Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Долна Митрополия от 21.09.2020
Рег. №:
1600683270942-21.09.2020 | Общинска администрация - Долна Митрополия | Одобрено |
Дата на подаване: 21.09.2020 |
Срок:05.10.2020
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
Съгласно разпоредбата на чл. 23, ал. 1 от Закона за народните читалища, предвидените по държавния и общинския бюджет средства за читалищна дейност се разпределят между читалищата от комисия с участието на представител на съответната община, на всяко читалище от общината и се предоставят на читалищата за самостоятелно управление.
Чл. 26, ал. 1 и ал. 2 от същия закон посочват, че читалищното настоятелство изготвя годишния отчет за приходите и разходите, който се приема от общото събрание, като отчетът за изразходваните от бюджета средства се представя в общината, на чиято територия се намира читалището.
Във връзка с гореизложеното, на основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Моля да ни бъдат предоставени докладите за осъществените читалищни дейности от читалищата, находящи се на територията на общината, в изпълнение на програмата по чл. 26а, ал. 2 от Закона за народните читалища и за изразходваните от бюджета средства за календарните години 2015 г., 2016 г., 2017 г., 2018 г. и 2019 г.
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 05.10.2020
Р Е Ш Е Н И Е № 23 29.09.2020 г. гр. Долна Митрополия На основание чл. 3, ал. 1, чл. 28, ал. 2 и чл. 34, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация, във връзка със Заявление от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ №14 получено чрез писмо с вх. № КУП-03-5900/21.09.2020г. като взех предвид, че със същото се иска предоставяне на информация, която е обществена и по вид служебна по смисъла на чл. 11 ЗДОИ, съгласно който – „Служебна е информацията, която се събира, създава и съхранява във връзка с официалната информация, както и по повод дейността на органите и на техните администрации“ и във връзка с чл.13,ал.1 от ЗДОИ Н А Р Е Ж Д А М: 1. Да бъде предоставен пълен достъп до исканата обществена информация, създадена в Община Долна Митрополия, чрез писмо, в което се предоставя на заявителя: докладите за осъществени читалищни дейности от читалища, находящи се на територията на общината, в изпълнение на програмата по чл. 26а,ал. 2 от Закон за народните читалища и за изразходваните от бюджета средства за календарните години – 2015г., 2016г., 2017г., 2018г. и 2019г. . 2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури ведно с настоящото Решение. 3. Обществената информация да се предостави на електронната поща на заявителя – aisociety20@gmail.com 4. Решението да се изпрати на гореописаната електронна поща на заявителя. 5. За предоставената информация не се дължи такса. 6. Контрол по изпълнението възлагам на Десислава Манова – Секретар на община Долна Митрополия. 7. Настоящото решение да се сведе до знанието на Десислава Манова – Секретар на община Долна Митрополия, Снежина Найденова – Началник на отдел „Човешки ресурси и бюджет“ и Eдис Апостолов – Юрисконсулт за сведение и изпълнение. 8. Решението подлежи на обжалване в 14-дневен срок пред Административен съд – гр. Плевен по реда на Административно-процесулания кодекс. ПОЛЯ ЦОНОВСКА Кмет на община Долна МитрополияДокументи:
1 | Няма описание |
2 | Няма описание |
3 | Няма описание |
4 | Няма описание |
5 | Няма описание |
95
Дата | Процес |
---|---|
21.09.2020 13:14 | Подаване на заявление |
21.09.2020 13:14 | Изпратено към деловодна система |
21.09.2020 15:30 | Потвърждение от деловодна система |
05.10.2020 14:20 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |