Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Роман от 21.09.2020
Рег. №:
1600687965938-21.09.2020 | Общинска администрация - Роман | Одобрено |
Дата на подаване: 21.09.2020 |
Срок:05.10.2020
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
Съгласно разпоредбата на чл. 23, ал. 1 от Закона за народните читалища, предвидените по държавния и общинския бюджет средства за читалищна дейност се разпределят между читалищата от комисия с участието на представител на съответната община, на всяко читалище от общината и се предоставят на читалищата за самостоятелно управление.
Чл. 26, ал. 1 и ал. 2 от същия закон посочват, че читалищното настоятелство изготвя годишния отчет за приходите и разходите, който се приема от общото събрание, като отчетът за изразходваните от бюджета средства се представя в общината, на чиято територия се намира читалището.
Във връзка с гореизложеното, на основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Моля да ни бъдат предоставени докладите за осъществените читалищни дейности от читалищата, находящи се на територията на общината, в изпълнение на програмата по чл. 26а, ал. 2 от Закона за народните читалища и за изразходваните от бюджета средства за календарните години 2015 г., 2016 г., 2017 г., 2018 г. и 2019 г.
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 01.10.2020
РЕШЕНИЕ №РЗДОИ-28 /01.10.2020 г. гр. Роман На основание чл.3, ал.1 и чл. 34 от ЗДОИ във връзка със Заявление, с вх.№ДИ-30/21.09.2020 г., Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, ЕИК 177226461, с адрес за контакти: 2100 Елин Пелин, София област, пл. „Независимост“ №14, e-mail: aisociety20@gmail.com, получено по ПДОИ, с УРИ 1600687965938-21.09.2020 г., като взех предвид, че със заявлението се иска предоставяне на обществена информация ПРЕДОСТАВЯМ: 1. пълен достъп до следната обществена официална информация, създадена и съхранявана в Община Роман: 1.1. Отчети за осъществените читалищни дейности на читалищата на територията на община Роман за 2019 г. – 30 страници; 1.2. Отчети за осъществените читалищни дейности на читалищата на територията на община Роман за 2018 г. – 49 страници; 1.3. Отчети за осъществените читалищни дейности на читалищата на територията на община Роман за 2017 г. – 39 страници; 1.4. Отчети за осъществените читалищни дейности на читалищата на територията на община Роман за 2016 г. – 44 страници; 1.5. Отчети за осъществените читалищни дейности на читалищата на територията на община Роман за 2015 г. – 42 страници; 2. Обществената информация да се предостави в следната форма: съгласно предпочетената от - заявителя форма: чл.26, ал.1, т.4 - копие, предоставено по електронен път - като прикачен файл към e-mail адрес, посочен в заявлението за ДОИ: aisociety20@gmail.com 3. За предоставянето на информация по чл.26, ал.1, т.4 ЗДОИ („копия, предоставени по електронен път, или интернет адрес, където се съхраняват или са публикувани данните.“) не следва да се съставя протокол и не се заплащат разходи. 4. Решението, ведно с предоставената информация се състои от общо 205 /двеста и пет/ страници. Решението да се изпрати на заявителя на посочения по-горе e-mail адрес. Контрол по изпълнението на решението ще изпълнявам лично. Настоящото решение да се сведе до знанието на Директор на Дирекция АПИО и Секретаря на Община Роман. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд - Враца по реда на АПК в 14-дневен срок от неговото получаване. Решението се състои от 1 (една) страница. ВАЛЕРИ РОЛАНСКИ (П) Кмет на Община Роман77
Дата | Процес |
---|---|
21.09.2020 14:32 | Подаване на заявление |
21.09.2020 14:32 | Изпратено към деловодна система |
21.09.2020 16:10 | Потвърждение от деловодна система |
01.10.2020 13:03 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |