Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Златарица от 21.09.2020

Рег. №: 1600689246541-21.09.2020 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено | Дата на подаване: 21.09.2020 | Срок:07.10.2020

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, Съгласно разпоредбата на чл. 23, ал. 1 от Закона за народните читалища, предвидените по държавния и общинския бюджет средства за читалищна дейност се разпределят между читалищата от комисия с участието на представител на съответната община, на всяко читалище от общината и се предоставят на читалищата за самостоятелно управление. Чл. 26, ал. 1 и ал. 2 от същия закон посочват, че читалищното настоятелство изготвя годишния отчет за приходите и разходите, който се приема от общото събрание, като отчетът за изразходваните от бюджета средства се представя в общината, на чиято територия се намира читалището. Във връзка с гореизложеното, на основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Моля да ни бъдат предоставени докладите за осъществените читалищни дейности от читалищата, находящи се на територията на общината, в изпълнение на програмата по чл. 26а, ал. 2 от Закона за народните читалища и за изразходваните от бюджета средства за календарните години 2015 г., 2016 г., 2017 г., 2018 г. и 2019 г. 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.

Решение


Дата: 02.10.2020

РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ №24/01.10.2020 г. На основание чл.3, ал.1, чл.28, ал.2 и чл. 35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, чл.12 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп до обществена информация подадено от представител Сдружение “Съдействие и подкрепа за информирано общество“ гр. Елин Пелин, с желание да се предостави информация за дейности на Община Златарица, свързани със задълженията на кметовете на общини, произтичащи от Закона за народните читалища. Р Е Ш И Х: 1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен 2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в срок до 06.10.2020 г. 3. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, на посочен в заявлението електронен адрес aisociеty20@gmail.com 4. Обществената информация да се предостави в следната форма: Информация в писмен вид. 5. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи. 6. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя, съгласно чл.35, ал.3 от ЗДОИ. 7. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица 8. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс. МИХАИЛ ГАНЕВ Кмет на Община Златарица

69

Дата Процес
21.09.2020 14:54 Подаване на заявление
21.09.2020 14:54 Изпратено към деловодна система
23.09.2020 10:00 Потвърждение от деловодна система
02.10.2020 09:45 Крайно решение (Оставено без разглеждане)