Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Петрич от 21.09.2020
Рег. №:
1600691759109-21.09.2020 | Общинска администрация - Петрич | Одобрено |
Дата на подаване: 21.09.2020 |
Срок:05.10.2020
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
Съгласно разпоредбата на чл. 23, ал. 1 от Закона за народните читалища, предвидените по държавния и общинския бюджет средства за читалищна дейност се разпределят между читалищата от комисия с участието на представител на съответната община, на всяко читалище от общината и се предоставят на читалищата за самостоятелно управление.
Чл. 26, ал. 1 и ал. 2 от същия закон посочват, че читалищното настоятелство изготвя годишния отчет за приходите и разходите, който се приема от общото събрание, като отчетът за изразходваните от бюджета средства се представя в общината, на чиято територия се намира читалището.
Във връзка с гореизложеното, на основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Моля да ни бъдат предоставени докладите за осъществените читалищни дейности от читалищата, находящи се на територията на общината, в изпълнение на програмата по чл. 26а, ал. 2 от Закона за народните читалища и за изразходваните от бюджета средства за календарните години 2015 г., 2016 г., 2017 г., 2018 г. и 2019 г.
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 29.09.2020
Р Е Ш Е Н И Е № 23/29.09.2020г. Със заявление за достъп до обществена информация, постъпило чрез платформа за достъп до обществена информация, по електронен обмен и входирано в деловодството на Общинска администрация-Петрич с вх. № ЕО-ПЧ-868/21.09.2020г. от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество” с адрес гр. Елин Пелин, пл. „Независимост”№14, е поискана информация, свързана с докладите за осъществените читалищни дейности от читалищата, находящи се на територията на общината и изразходваните от бюджета средства за календарните 2015г., 2016г., 2017г.,2018г., 2019г. На основание чл.3, ал.1, чл.28, ал.2, чл.34, ал.1 и 35 от Закона за достъп до обществена информация, във връзка със заявление вх.№ ЕО-ПЧ-868/21.09.2020г. за предоставяне на достъп до обществена информация от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество” и като взех предвид факта, че исканата информация е обществена по смисъла на чл.2 от ЗДОИ Р Е Ш И Х: 1. Да се предостави от Община Петрич на Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество” достъп до поискана в заявлението обществена информация. За сведение Ви информирам, че съгласно чл.47 от Закона за публичните финанси изрично е ограничен кръга от лицата, които имат право да контролират общинския бюджет и да търсят информация за разходваните средства от него. Законодателят е ограничил този кръг до „местната общност”. Жителите на съответната община са тези, които имат правото на контрол и на получаване на информация, относно бюджета. Вие несъмнено не попадате в този кръг. 2. Разрешеният достъп до обществена информация да се предостави в срок на заявителя на посочения ел. адрес под формата на сканирани доклади, съдържащи исканата информация 3. Срокът, в който е осигурен достъпът до обществената информация, поискана в заявлението е 30 дни от датата на получаване на решението. 4. Разходи за предоставяне на обществената информация не се дължат, тъй като на основание чл.35, ал.3 от ЗДОИ, заявителят е поискал достъпът до информацията да му бъде предоставен по електронен път и е посочил адрес на електронна поща за получаването. Копие от настоящото решение да се изпрати на заявителя на посочения от него електронен адрес. Решението подлежи на обжалване по реда на АПК в 14 дневен срок от съобщаването му пред съответния Административен съд, съобразно чл.133 от АПК. КМЕТ НА ОБЩИНА ПЕТРИЧ /ДИМИТЪР БРЪЧКОВ /56
Дата | Процес |
---|---|
21.09.2020 15:35 | Подаване на заявление |
21.09.2020 15:35 | Изпратено към деловодна система |
21.09.2020 15:40 | Потвърждение от деловодна система |
29.09.2020 15:39 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |