Заявление от Физическо лице до Агенция за държавна финансова инспекция от 24.04.2019
Рег. №:
1556097102733-24.04.2019 | Агенция за държавна финансова инспекция | Одобрено |
Дата на подаване: 24.04.2019 |
Срок:08.05.2019
Моля, да ми предоставите под формата на електронни файлове следната информация:
1) актуалния списък на категориите информация, подлежаща на публикуване в интернет за сферата на дейност на Агенцията, както и форматите, в които е достъпна (т.е. списъка по чл. 15а, ал. 3 от ЗДОИ);
2) списъка на издадените актове в изпълнение на Вашите правомощия и текстовете на евентуално издадените от Вас нормативни и общи административни актове за периода от 01.01.2018 г. до настоящия момент (т.е. списъка по чл. 15, ал. 1, т. 2 от ЗДОИ);
3) информация относно реда за достъп до публичните регистри на агенцията, ако такива се поддържат, съгласно действащото законодателство (т.е. информацията, посочена чл. 15а, ал. 2, предл. последно от ЗДОИ);
4) моля, да ме уведомите и посочите публикувана ли е информацията по т. 1 - 3 от настоящото заявление в интернет и къде (в секция "Достъп до информация" на страницата Ви или другаде);
5) ако е публикувана въпросната информация по т. 1 - 3, то кога е сторено това (на коя дата);
Моля, исканата информация и документите, които я съдържат, да ми бъдат предоставени по електронен път – като компютърни файлове (в .pdf, .doc, .xsl, .rtf, .txt, .jpg или друг удобен за Вас формат), които да ми бъдат изпратени по електронна поща.
Решение
Дата: 22.10.2019
Във връзка с постъпило в Агенция за държавна финансова инспекция /АДФИ/, заявление с вх. № ЗИ-01-58/08.10.2019 г. по Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/ от Юлиан Любомиров Дацев, с адрес: ПК 1000, гр. София, ул. „Ангел Кънчев“ № 33, електронна поща: ydacev@gmail.com, относно: Предоставяне на наличната в АДФИ информация, посочена в чл. 15 от ЗДОИ, която на основание чл. 15а от с.з. следва да е публикувана на интернет страницата на АДФИ. Като предпочитана форма за получаване на информацията заявителят е посочил, че желае да получи същата под формата на: копие на електронна поща. При вземане на настоящото решение се отчетоха следните обстоятелства: Исканата информация е обществена по смисъла на чл. 2, ал. 1 от ЗДОИ. Съгласно чл. 2, ал. 1 от ЗДОИ, обществена информация е всяка информация, свързана с обществения живот в Република България, която дава възможност на гражданите да си съставят собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти. С оглед на това, обществена информация по смисъла на този закон е тази, която е свързана с административно-организационната дейност на органите, с администрацията им и административното обслужване на гражданите и организациите, както и с общото ръководство на дадената институция. След като разгледах заявление с вх. № ЗИ-01-58/08.10.2019 г. от Юлиан Любомиров Дацев, считам че са налице предпоставките за предоставяне на достъп до наличната в АДФИ информация, за което на основание чл. 28, ал. 2 от ЗДОИ, Р Е Ш И Х: Предоставям на Юлиан Любомиров Дацев, с адрес: ПК 1000, гр. София, ул. „Ангел Кънчев“ № 33, достъп до исканата обществена информация по реда на поставените въпроси, както следва: 1. Предоставя Ви се Списък на основните категории информация, подлежаща на публикуване през 2019 г. за сферата на дейност на АДФИ, достъпна в pdf формат; 2. Предоставя ви се Списък на издадените актове от директора на АДФИ в изпълнение на негови правомощия, достъпна в pdf формат; 3. АДФИ не поддържа публични регистри; 4. Информацията по т. 1 – 2 от заявление с вх. № ЗИ-01-58/08.10.2019 г. е публикувана на адрес: www.adfi.minfin.bg, в секция „Достъп до обществена информация“; 5. Информацията по т. 1 е публикувана на адрес: www.adfi.minfin.bg, в секция „Достъп до обществена информация“ на 28.02.2019 година. Информацията по т. 2 е публикувана на адрес: www. adfi.minfin.bg, в секция „Достъп до обществена информация“ на 21.10.2019 година. Обществената информация се състои от 5 страници и ще Ви бъде предоставена в заявената от Вас форма: копие на електронна поща. Настоящето решение може да бъде обжалвано по реда на чл. 133, ал. 1 от Административнопроцесуалния кодекс, в 14-дневен срок от получаването му.42
Дата | Процес |
---|---|
24.04.2019 12:11 | Подаване на заявление |
24.04.2019 12:11 | Изпратено към деловодна система |
08.10.2019 10:20 | Потвърждение от деловодна система |
22.10.2019 16:22 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |