Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Балчик от 03.11.2020
Рег. №:
1604388009825-03.11.2020 | Общинска администрация - Балчик | Одобрено |
Дата на подаване: 03.11.2020 |
Срок:17.11.2020
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
Във връзка със задълженията на кметовете на общини, произтичащи от Закона за защита на животните (ЗЗЖ) и релевантните подзаконовите нормативни актове, на основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Колко собственици на кучета са били регистрирани по реда на чл. 37 от ЗЗЖ от 2015 г. до 2020 г. по години?
2. Какъв е общият брой регистрирани собственици на кучета по реда на чл. 37 от ЗЗЖ към настоящия момент? Колко от тях са освободени от такса по чл. 175, ал. 1 от ЗВД?
3. Какъв е актуалният размер на таксата за собствениците на кучета по чл. 175, ал. 1 от ЗВД, регистрирани в обшината? Какава сума е събрана по години през 2015 г., 2016 г., 2017 г., 2018 г., 2019 г. и 2020 г.?
4. Колоко проверки за извършени на основание чл. 178 от ЗВД при осъществането на контрол от Ваша страна, като кмет на общината, през 2015 г., 2016 г., 2017 г., 2018 г., 2019 г. и 2020 г. по години?
5. Разполага ли общината със собствена база данни за въвеждане на регистрираните собственици и домашни любимци във връзка с упражняването на контрол по чл. 59, ал. 3 от ЗЗЖ? Ако не, по какъв начин се случва проверката на това дали регистрацията на чиповете и паспортите на кучетата, регистрирани по реда чл. 37 от ЗЗЖ е валидна?
6. Колко акта са съставени през 2015 г., 2016 г., 2017 г., 2018 г., 2019 г. и 2020 г. от общинските инспектори при изпълнение на задълженията, вменени им посредством чл. 472, ал. 5 от ЗВД?
7. В изпълнение на задълженията Ви по чл.472, ал.5 от същия нормативен акт, като кмет на общината, моля да посочите какъв е броят на издадените актове през 2015 г., 2016 г., 2017 г., 2018 г., 2019 г. и 2020 г.?
8. Има ли изградени обособени площадки за свободно пускане на домашни любимци на територията на общината? Какъв брой и в кои населени места?
9. В периода от 2015 г. до момента общината организирала ли е комуникационна кампания за задължителната идентификация и регистрация на домашните любимци? Ако да, посочета от какви дейности се е състояла.
10. Община инициирала/участвала ли е в други инициативи за намаляване на безстопансвените животни и/или за регистрация на домашни кучета и котки на територията на общината, различни от тези, за които е поискана информация?
Моля, предоставете кратко описание или линк към дейностите.
11. Моля, предоставете актуални общински наредби за овладяване на популацията от безстопанствени кучета и регламентиране на правилата за отглеждане на животни- компаньони.
Изготвеният преглед ще включва публично достъпен анализ на дейността на общините в страната според това какви мерки се изпълняват на територията на всяка от тях. Целта е да покажем как се случва изпълнението на разпоредбите от съществуващото законодателство и да идентифицираме добри практики.
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 13.11.2020
РЕШЕНИЕ № 22/11.11.2020г. гр. Балчик Подписаният Николай Добрев Ангелов – Кмет на Община Балчик, като разгледах заявление за достъп до обществена информация, подадено от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14 чрез Платформа за достъп до обществена информация към Министерски съвет с Рег. №: УРИ 1604388009825 от 03.11.2020 г, и заведено в деловодната система на Община Балчик с вх. №ДОИ-22/06.11.2020г., взех предвид следното от фактическа и правна страна: Заявителят отправя искане за предоставяне на обществена информация под формата на въпросник, състоящ се от 11/единадесет/въпроса, свързани с разпоредбите на ЗЗЖ и ЗВД. Съобразно законовата дефиниция в чл. 3, ал.1 от ЗДОИ, Община Балчик е от задължените субекти по смисъла на цитирания текст. Информацията, която желае заявителят, може да бъде предоставена според това дали тя е налична. Заявлението съдържа необходимите реквизити по чл. 25, ал. 1 ЗДОИ. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 и чл. 34, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация, Р Е Ш И Х: 1. Разрешавам пълен достъп до исканата обществена информация, обективирана в справка, съставляваща отговори на зададените въпроси с изх. № ДОИ-22_001. 2. Определям 30-дневен срок от получаване на настоящото решение, в който да е осигурен достъп до исканата обществена информация на хартиен носител, на адрес гр.Балчик 9600 пл. “21-ви септември” №6 – сградата на Община Балчик, лице за контакт- г-жа Красимира Костова- младши експерт ОбА, тел. 0579 710 46. 3. Форма за достъп, под която ще бъде предоставена информацията – съгласно посочената от заявителя – предоставяне на електронен адрес. 4. Решението и справката да бъдат съобщени на заявителя чрез официалната електронна поща на Община Балчик на електронен адрес: aisociety20@gmail.com Решението да бъде сведено до знанието на съответните длъжностните лица за сведение и изпълнение. Настоящото решение подлежи на обжалване по реда на АПК пред Административен съд- София област в 14-дневен срок от датата на съобщаването.Документи:
1 | РЕШЕНИЕ № 22 ДОИ |
48
Дата | Процес |
---|---|
03.11.2020 09:20 | Подаване на заявление |
03.11.2020 09:20 | Изпратено към деловодна система |
06.11.2020 01:10 | Потвърждение от деловодна система |
13.11.2020 15:46 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |