Заявление от Юридическо лице до Областна дирекция "Земеделие" - Благоевград от 09.11.2020

Рег. №: 1604909352405-09.11.2020 | Областна дирекция "Земеделие" - Благоевград | Частично одобрено | Дата на подаване: 09.11.2020 | Срок:23.11.2020

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо началник/директор, Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени от представляваното от вас ведомоство за периода 2015-2019 г. вкл. относно нарушения на нормативните актове, за чието приложение отговаряте; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г. вкл., както следва: 1. Колко глоби са наложени от представляваното от вас ведомоство за периода 2015-2019 г. вкл. относно нарушения на нормативните актове, за чието приложение отговаряте ? 2. Какъв е общият размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.? 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? 6. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство , които имат правомощие да съставят актове за нарушения? 7. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. 8. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за нарушения? Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. 9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление? 10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви? 11. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях. 12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него. 13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили във ведомствения бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на нормативните актове, за чието приложение отговаряте? 14. За какво разходвате приходите по т. 13? 15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г. вкл.? 16. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.? 17. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е представляваното от Вас ведомство и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? 18. В какъв размер са били разходите на представляваното от Вас ведомство за процесуално представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл. ? 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. Настоящото заявление адресирам и подавам до ръководителя на ведомството, като се надявам да бъде уважено от него.

Решение


Дата: 23.11.2020

РЕШЕНИЕ № РД-09-3 гр. Благоевград, 23.11.2020 г. Подписаната Ваня Пецанова, Главен секретар, за Директор на Областна дирекция “Земеделие“ Благоевград, съгласно Заповед № РД-15-О-259-А/ 18.11.2020 г. на Министъра на земеделието, храните и горите, след като разгледах: Искане за предоставяне на достъп до обществена информация с УРИ 9352405 г. на Платформата за достъп до обществена информация, с вх. № ПД-10-3/ 09.11.2020 г. на Областна дирекция „Земеделие“ Благоевград, подадено от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, Софийска област, Община Елин Пелин, 2100, гр. Елин Пелин, пл. „Независимост“ №14, с електронен адрес: aisociety20@gmail.com и предвид фактическата и правната страна: Заявителят е отправил искане за предоставяне на достъп до следната информация: глоби наложени от Областна дирекция „Земеделие“ Благоевград, включително относно нарушения на нормативните актове, прилагани от ведомството, както и сключени договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г., описани в т.1-18 на заявлението. Заявителят е посочил, че желае да получи информацията под формата на заверено копие, предоставено по електронен път на посочения електронен адрес: aisociety20@gmail.com. По същество заявлението е основателно, тъй като касае предоставяне на обществена информация и съгласно разпоредбата на чл.4, ал.1 и ал.3 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), от правото на достъп се ползва всеки гражданин на Република България, както и всички юридически лица. Частично основателно се явява същото, що се отнася до искания достъп до лични данни, предвид наложеното ограничение в чл.2, ал.5 от ЗДОИ. Исканата информация представлява съвкупност от официална и служебна обществена информация, като на основание чл.12, ал.3 и чл.13, ал.1 от ЗДОИ достъпът до същата е свободен. С оглед гореизложеното, на основание чл.28, ал.2 и съгласно чл.34 от ЗДОИ, РАЗРЕШАВАМ: достъп до исканата обществена информация. 1. Степента на осигурения достъп е: частичен; 2. Срокът, в който е осигурен достъпа до изисканата обществена информация е 30-дневен от получаване на решението; 3. Мястото, където ще бъде предоставен достъп: на посочения електронен адрес; 4. Формата, под която ще бъде предоставен достъп е: заверено копие в .doc и .pdf формат, предоставено по електронен път; 5. Решението може да се обжалва пред Административен съд Благоевград в 14-дневен срок от съобщаването му. ВАНЯ ПЕЦАНОВА Главен секретар за Директор на Областна дирекция „Земеделие“ съгласно Заповед № РД-15-О-259-А/ 18.11.2020 г. на Министъра на земеделието, храните и горите

48

Дата Процес
09.11.2020 10:09 Подаване на заявление
09.11.2020 10:09 Изпратено към деловодна система
09.11.2020 11:00 Потвърждение от деловодна система
23.11.2020 10:58 Крайно решение (Оставено без разглеждане)