Заявление от Физическо лице до Агенция по вписванията от 24.04.2019

Рег. №: 1556116294329-24.04.2019 | Агенция по вписванията | Одобрено | Дата на подаване: 24.04.2019 | Срок:08.05.2019

Физическо лице |

Моля, да ми предоставите под формата на електронни файлове следната актуална обществена информация, която по силата на чл. 15 и чл. 15а от ЗДОИ сте задължени да създавате, публикувате и поддържате: 1) актуалния списък на категориите информация, подлежаща на публикуване в интернет за сферата на дейност на Агенцията, както и форматите, в които е достъпна (т.е. желая да получа списъка, визиран в чл. 15а, ал. 3 от ЗДОИ, който следва да осъвременявате ежегодно); 2) списъка на издадените актове в изпълнение на Вашите правомощия и пълните текстове на издадените от Вас нормативни и общи административни актове за периода от 01.01.2017 г. до настоящия момент (т.е. моля предоставете ми списъка, който поддържате съгл. чл. 15, ал. 1, т. 2 от ЗДОИ и текстовете на въпросните актове); 3) информация относно реда за достъп до публичните регистри, водени от Агенцията (т.е. желая да получа информацията, която следва да поддържате по чл. 15а, ал. 2, предл. последно от ЗДОИ); 4) има ли информация, предоставяна от Вас по реда на гл. III от ЗДОИ повече от три пъти (т.е. информацията по чл. 15, ал. 1, т. 16 ЗДОИ), ако да - каква е тази информация (моля, да ми представите цялата такава информация в пълен обем); 5) посочете наименование, адрес, телефон, работно време на звеното, отговарящо за заявленията за достъп до обществена информация (чл. 15, ал. 1, т. 4 ЗДОИ); 6) моля, да ме уведомите и посочите публикувана ли е информацията по т. 1 - 5 от настоящото заявление в интернет и къде (в секция "Достъп до информация" на страницата Ви и/или другаде); 7) ако е публикувана въпросната информация по т. 1 - 5, то кога е сторено това (на коя дата) и къде (точен интернет адрес); 8) моля, да ме уведомите и информирате съдържа ли се в секция "Достъп до информация" на Вашата интернет страница пълната информация по чл. 15а, ал. 2 от ЗДОИ (а именно - данните по чл. 15, ал. 1, т. 4 и 11 и годишните отчети по ал. 2, съществуващите вътрешни правила относно достъпа до обществена информация, нормативите за разходите за предоставяне на достъп до информация по чл. 20, ал. 2 и повторно използване на информация от обществения сектор по чл. 41ж, реда за достъп до публичните регистри, съхранявани от административните структури в системата на изпълнителната власт) ; ако съществува - кога (като дата) е създадена секцията "Достъп до информация" и кога (като дата) е публикувана посочената информация в нея; Моля, исканата информация и документите (вкл. компютърни данни) които я съдържат, да ми бъдат предоставени по електронен път - като компютърни файлове (в .pdf, .doc, .xsl, .rtf, .txt, .jpg или друг удобен за Вас формат), които файлове да ми бъдат изпратени на адреса на електронната ми поща (по и-мейл).

Решение


Дата: 09.05.2019

Предоставя достъп до исканата обществена информация.

140

Дата Процес
24.04.2019 17:31 Подаване на заявление
24.04.2019 17:31 Изпратено към деловодна система
25.04.2019 09:40 Потвърждение от деловодна система
09.05.2019 17:18 Крайно решение (Оставено без разглеждане)