Заявление от Физическо лице до Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" от 24.04.2019
Рег. №:
1556116627447-24.04.2019 | Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" | Одобрено |
Дата на подаване: 24.04.2019 |
Срок:08.05.2019
Моля, да ми предоставите под формата на електронни файлове следната актуална обществена информация, която по силата на чл. 15 и чл. 15а от ЗДОИ сте задължени да създавате, публикувате и поддържате:
1) актуалния списък на категориите информация, подлежаща на публикуване в интернет за сферата на дейност на Агенцията, както и форматите, в които е достъпна (т.е. желая да получа списъка, визиран в чл. 15а, ал. 3 от ЗДОИ, който следва да осъвременявате ежегодно);
2) списъка на издадените актове в изпълнение на Вашите правомощия и пълните текстове на издадените от Вас нормативни и общи административни актове за периода от 01.01.2017 г. до настоящия момент (т.е. моля предоставете ми списъка, който поддържате съгл. чл. 15, ал. 1, т. 2 от ЗДОИ и текстовете на въпросните актове);
3) има ли информация, предоставяна от Вас по реда на гл. III от ЗДОИ повече от три пъти (т.е. информацията по чл. 15, ал. 1, т. 16 ЗДОИ), ако да - каква е тази информация (моля, да ми представите цялата такава информация в пълен обем);
4) годишен отчет за 2016, 2017 и 2018 г. за постъпилите при Вас заявления за достъп до обществена информация и за повторно използване на информация от обществения сектор, който включва и данни за направените откази и причините за това (линкът на страницата Ви за достъп до отчетите за работа по ЗДОИ не е активен и информацията липсва);
5) моля, да ме уведомите и посочите публикувана ли е информацията по т. 1 - 4 от настоящото заявление в интернет и къде (в секция "Достъп до информация" на страницата Ви и/или другаде);
6) ако е публикувана въпросната информация по т. 1 - 4, то кога е сторено това (на коя дата) и къде (точен интернет адрес);
7) моля, да ме уведомите и информирате съдържа ли се в секция "Достъп до информация" на Вашата интернет страница пълната информация по чл. 15а, ал. 2 от ЗДОИ (а именно - данните по чл. 15, ал. 1, т. 4 и 11 и годишните отчети по ал. 2, съществуващите вътрешни правила относно достъпа до обществена информация, нормативите за разходите за предоставяне на достъп до информация по чл. 20, ал. 2 и повторно използване на информация от обществения сектор по чл. 41ж, реда за достъп до публичните регистри, съхранявани от административните структури в системата на изпълнителната власт) ; ако съществува - кога (като дата) е създадена секцията "Достъп до информация" и кога (като дата) е публикувана посочената информация в нея;
Моля, исканата информация и документите (вкл. компютърни данни) които я съдържат, да ми бъдат предоставени по електронен път - като компютърни файлове (в .pdf, .doc, .xsl, .rtf, .txt, .jpg или друг удобен за Вас формат), които файлове да ми бъдат изпратени на адреса на електронната ми поща (по и-мейл).
Решение
Дата: 10.05.2019
Документи:
1 | Отчет по чл. 15, ал. 2 от ЗДОИ за 2016 г. |
2 | Отчет по чл. 15, ал. 2 от ЗДОИ за 2017 г. |
3 | Отчет по чл. 15, ал. 2 от ЗДОИ за 2018 г. |
72
Дата | Процес |
---|---|
24.04.2019 17:37 | Подаване на заявление |
24.04.2019 17:37 | Изпратено към деловодна система |
24.04.2019 17:40 | Потвърждение от деловодна система |
10.05.2019 15:19 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |