Заявление от Юридическо лице до Регионална инспекция по околна среда и водите - Пловдив от 09.11.2020
Рег. №:
1604912188564-09.11.2020 | Регионална инспекция по околна среда и водите - Пловдив | Одобрено |
Дата на подаване: 09.11.2020 |
Срок:23.11.2020
Уважаеми г-н/г-жо началник/директор,
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени от представляваното от вас ведомоство за периода 2015-2019 г. вкл. относно нарушения на нормативните актове, за чието приложение отговаряте; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г. вкл., както следва:
1. Колко глоби са наложени от представляваното от вас ведомоство за периода 2015-2019 г. вкл. относно нарушения на нормативните актове, за чието приложение отговаряте ?
2. Какъв е общият размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.?
3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.?
4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.?
5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.?
6. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство , които имат правомощие да съставят актове за нарушения?
7. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство.
8. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за нарушения? Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство.
9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление?
10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви?
11. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях.
12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него.
13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили във ведомствения бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на нормативните актове, за чието приложение отговаряте?
14. За какво разходвате приходите по т. 13?
15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г. вкл.?
16. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.?
17. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е представляваното от Вас ведомство и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет?
18. В какъв размер са били разходите на представляваното от Вас ведомство за процесуално представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл. ?
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
Настоящото заявление адресирам и подавам до ръководителя на ведомството, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 16.11.2020
В Регионалната инспекция по околната среда и водите - Пловдив (РИОСВ-Пловдив) на основание Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) чрез уеб-базираната Платформа за достъп до обществена информация, създадена и поддържана от администрацията на Министерския съвет на основание чл. 15в от ЗДОИ е постъпило заявление за достъп до обществена информация с вх. № О-3445/09.11.2020 г., рег. № 29 / 2020 г. от Регистъра на заявленията за достъп до обществена информация, от страна на Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“ с адрес: Софийска област, община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. «Независимост» № 14, електронна поща aisociety20@gmail.bg. В заявлението се изисква да се предостави по електронна поща в удобен за институцията формат (.pdf, .doc, .jpg, .tiff или друг) информация относно: „1. Колко глоби са наложени от представляваното от вас ведомство за периода 2015- 2019 г. вкл. относно нарушения на нормативните актове, за чието приложение отговаряте ? 2. Какъв е общият размер на наложените глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? 6. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомство, които имат правомощие да съставят актове за нарушения? 7. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомство, които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. 8. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомство, които имат право да издават предписания и/или за нарушения да налагат принудителни мерки. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. 9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление? 10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви? 11. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях. 12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него. 13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили във ведомствения бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на нормативните актове, за чието приложение отговаряте? 14. За какво разходвате приходите по т. 13? 15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г. вкл.? 16. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.? 17. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е представляваното от Вас ведомство и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? 18. В какъв размер са били разходите на представляваното от Вас ведомство за процесуално представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл.?“. Извършена е преценка на искането. Установено е, че заявлението съдържа необходимите съгласно чл. 25, ал. 1 от ЗДОИ данни. За исканата информация не са налице основанията, посочени в чл. 37 от ЗДОИ и чл. 20 от Закона за опазване на околната среда (ЗООС) за отказ за предоставяне на достъп, поради което следва да бъде осигурен достъп до нея. Предвид гореизложеното на основание чл. 17 и чл. 26, ал. 1 ЗООС, вр. чл. 28, чл. 34 и чл. 35 ЗДОИ РЕШИХ: Предоставям достъп до исканата обществена информация и/или до исканата обществена информация от обществения сектор за повторно използване, като определям следните параметри: 1. Степен на осигурения достъп: пълен достъп; 2. Срок за осигуряване на достъпа: до 30 дни след получаване на решението; 3. Място за предоставяне на достъпа: информацията да бъде изпратена на посочения в заявлението електронен адрес за кореспонденция (електронна поща). 4. Форма на предоставяне на достъпа: документ(и), в кой(и)то следва да бъдат скрити всички лични данни съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни; 5. Разходи и основания за определяне на разхода по предоставяне на достъпа: 0 лева. Решението може да се оспори по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен срок от съобщаването му на заинтересованите лица пред Административен съд в района, на който е постоянния адрес или седалището на заявителя.115
Дата | Процес |
---|---|
09.11.2020 10:56 | Подаване на заявление |
09.11.2020 10:56 | Изпратено към деловодна система |
09.11.2020 11:20 | Потвърждение от деловодна система |
16.11.2020 09:38 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |