Заявление от Физическо лице до Централен регистър на особените залози от 24.04.2019

Рег. №: 1556118039187-24.04.2019 | Централен регистър на особените залози | Одобрено | Дата на подаване: 24.04.2019 | Срок:28.09.2020

Физическо лице |

Моля, да ми предоставите под формата на електронни файлове следната актуална обществена информация, която по силата на чл. 15 и чл. 15а от ЗДОИ сте задължени да създавате, публикувате и поддържате: 1) актуалния списък на категориите информация, подлежаща на публикуване в интернет за сферата на дейност на ЦРОЗ, както и форматите, в които е достъпна (т.е. желая да получа списъка, визиран в чл. 15а, ал. 3 от ЗДОИ, който следва да осъвременявате ежегодно); 2) списъка на издадените актове в изпълнение на Вашите правомощия и пълните текстове на издадените от Вас нормативни и общи административни актове за периода от 01.01.2017 г. до настоящия момент (т.е. моля предоставете ми списъка, който поддържате съгл. чл. 15, ал. 1, т. 2 от ЗДОИ и текстовете на въпросните актове); 3) информация относно реда за достъп до регистри, водени от Вас (т.е. желая да получа информацията, която следва да поддържате по чл. 15а, ал. 2, предл. последно от ЗДОИ); 4) има ли информация, предоставяна от Вас по реда на гл. III от ЗДОИ повече от три пъти (т.е. информацията по чл. 15, ал. 1, т. 16 ЗДОИ), ако да - каква е тази информация (моля, да ми представите цялата такава информация в пълен обем); 5) годишните Ви отчети за 2016, 2017 и 2018 год. за постъпилите заявления за достъп до обществена информация и за повторно използване на информация от обществения сектор, които включват и данни за направените откази и причините за това 6) нормативите за разходите за предоставяне на достъп до информация по чл. 20, ал. 2 ЗДОИ (по коя заповед на МФ ги определяте, т.к. в Правилата за достъп до информация посочените от Вас разходи са некоректни - прилагам заповед на МФ); 7) посочете наименование, адрес, електронен адрес (имейл), телефон, работно време на звеното, отговарящо за заявленията за достъп до обществена информация (чл. 15, ал. 1, т. 4 ЗДОИ); 8) моля, да ме уведомите и посочите публикувана ли е информацията по т. 1 - 7 от настоящото заявление в интернет и къде (в секция "Достъп до информация" на страницата Ви и/или другаде); 9) ако е публикувана въпросната информация по т. 1 - 7, то кога е сторено това (на коя дата) и къде (точен интернет адрес); 10) моля, да ме уведомите и информирате съдържа ли се в секция "Достъп до информация" на Вашата интернет страница пълната информация по чл. 15а, ал. 2 от ЗДОИ (а именно - данните по чл. 15, ал. 1, т. 4 и 11 и годишните отчети по ал. 2, съществуващите вътрешни правила относно достъпа до обществена информация, нормативите за разходите за предоставяне на достъп до информация по чл. 20, ал. 2 и повторно използване на информация от обществения сектор по чл. 41ж, реда за достъп до публичните регистри, съхранявани от административните структури в системата на изпълнителната власт) ; ако съществува - кога (като дата) е създадена секцията "Достъп до информация" и кога (като дата) е публикувана посочената информация в нея; Моля, исканата информация и документите (вкл. компютърни данни) които я съдържат, да ми бъдат предоставени по електронен път - като компютърни файлове (в .pdf, .doc, .xsl, .rtf, .txt, .jpg или друг удобен за Вас формат), които файлове да ми бъдат изпратени на адреса на електронната ми поща (по и-мейл).

Решение


Дата: 28.09.2020

Да се предостави исканата информация.

37

Дата Процес
24.04.2019 18:00 Подаване на заявление
24.04.2019 18:00 Изпратено към деловодна система
14.09.2020 10:10 Потвърждение от деловодна система
28.09.2020 19:23 Крайно решение (Оставено без разглеждане)