Заявление от Юридическо лице до Регионално управление на образованието - Габрово от 09.11.2020

Рег. №: 1604912760975-09.11.2020 | Регионално управление на образованието - Габрово | Одобрено | Дата на подаване: 09.11.2020 | Срок:23.11.2020

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо началник/директор, Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени от представляваното от вас ведомоство за периода 2015-2019 г. вкл. относно нарушения на нормативните актове, за чието приложение отговаряте; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г. вкл., както следва: 1. Колко глоби са наложени от представляваното от вас ведомоство за периода 2015-2019 г. вкл. относно нарушения на нормативните актове, за чието приложение отговаряте ? 2. Какъв е общият размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.? 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? 6. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство , които имат правомощие да съставят актове за нарушения? 7. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. 8. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за нарушения? Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. 9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление? 10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви? 11. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях. 12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него. 13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили във ведомствения бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на нормативните актове, за чието приложение отговаряте? 14. За какво разходвате приходите по т. 13? 15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г. вкл.? 16. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.? 17. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е представляваното от Вас ведомство и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? 18. В какъв размер са били разходите на представляваното от Вас ведомство за процесуално представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл. ? 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. Настоящото заявление адресирам и подавам до ръководителя на ведомството, като се надявам да бъде уважено от него.

Решение


Дата: 19.11.2020

Във връзка с поисканата от Вас информация на 09.11.2020 година със Заявление за достъп до обществена информация УРИ 1604912760975-09.11.2020 година с вх. № РД-21-10-36/09.11.2020 година в РУО – Габрово Ви уведомявам следното: 1. Исканата от Вас информация ще Ви бъде предоставена в искания от Вас обем – 2. Достъп до исканата от Вас информация ще Ви бъде предоставена в желаната от Вас форма – по електронна поща на електронен адрес, който сте посочили (налична е и в Центъра за административно обслужване от 09,00 до13,00 часа и от 13,30 до 17,30 часа ; 3. Разходите по обработката за предоставяне на исканата от Вас информация са в размер 0,00 лв. Приложение: Решение № 3/19.11.2020 година 1. Колко глоби са наложени от представляваното от вас ведомоство за периода 2015¬2019 г. вкл. относно нарушения на нормативните актове, за чието приложение отговаряте ? – 0 броя 2. Какъв е общият размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.? – 0,00 лева 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? – 0 броя по посочените по-горе причини 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015¬2019 г. вкл.? – 0,00 лева по посочените по-горе причини 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? – 0,00 лева по посочените по-горе причини 6. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство , които имат правомощие да съставят актове за нарушения? – Съгласно ЗПУО, министърът на образованието и науката определя длъжностни лица, които да съставят актове за установяване на административни нарушения – Даниела Халачева, ст. експерт по предучилищно образование в РУО – Габрово, Катюша Станчева, ст. експерт по природни науки и екология в РУО Габрово, Емилия Ангелова, ст. експерт по организация в средното образование в РУО – Габрово, а съгласно ЗПКОНПИ, началникът на РУО е определил за длъжностно лице, които да съставят актове за установяване на административни нарушения - Юлия Влаева, началник на отдел „АПФСИО“. 7. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения - по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство - няма такива лица. 8. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за нарушения? - В РУО – Габрово право да издава задължителния предписания има само Началникът на РУО - на основание чл.19 от Правилника за устройството и функциите на регионалните управление на образованието 9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7 и 8 от настоящото заявление? - Правата, задълженията и отговорностите на длъжностните лице по т. 6 и 8 са определени съгласно Правилника за устройството и функциите на регионалните управление на образованието, а изискванията към образованието, квалификацията и стажа се определелят от работодателя за длъжността, но не и за отделната функция. 10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви? - Длъжностните лица нямат юридическо образование 11. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях – приложение – 5 броя длъжностни характеристики . 12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него - Длъжностните лица по т.6 са овластени със Заповед на министър на образованието и науката и началника на РУО - Габрово / прилагаме същите със заличени лични данни/, а лицето по т.8 е овластено по силата на ЗПУО – приложение 2 броя заповеди - № РД09-5552/30.10.2017 г. на министъра на образованието и науката и Заповед № РД-06-309/08.11.2017 г. на началника на РУО - Габрово. 13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили във ведомствения бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на нормативните актове, за чието приложение отговаряте? - В РУО – Габрово няма постъпили суми за периода 2015 - 2019 г. от санкции, наложени за нарушение на нормативните актове. 14. За какво разходвате приходите по т. 13? – неприложимо предвид отговора на № 13. 15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г. вкл.? - РУО – Габрово няма сключени договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г. 16. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.? – неприолжимо предвид отговора на № 15. 17. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е представляваното от Вас ведомство и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? - РУО – Габрово не е било страна по граждански и/или административни дела. Страна по административно дело е бил Началника на РУО – Габрово, а именно по адм.д. № 145/2017г. по описа на Административен съд – Габрово с предмет оспорване на задължителни предписания. 18. В какъв размер са били разходите на представляваното от Вас ведомство за процесуално представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл. ? - В РУО – Габрово няма изплащани разходи за процесуално представителство за делото по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл. На основание чл. 34,ал. 3 от ЗДОИ настоящото решение да бъде изпратено по електронен път на посочения от заявителя адрес на електронна поща: aisociety20@gmail.com, за което съгласно чл. 35, ал. 3 от ЗДОИ не се съставя протокол за предоставяне на достъпа до обществена информация и не се заплащат разходи по предоставянето.

63

Дата Процес
09.11.2020 11:06 Подаване на заявление
09.11.2020 11:06 Изпратено към деловодна система
09.11.2020 11:20 Потвърждение от деловодна система
19.11.2020 17:01 Крайно решение (Оставено без разглеждане)