Заявление от Юридическо лице до Регионално управление на образованието - София-град от 09.11.2020

Рег. №: 1604913301041-09.11.2020 | Регионално управление на образованието - София-град | Одобрено | Дата на подаване: 09.11.2020 | Срок:03.12.2020

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо началник/директор, Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени от представляваното от вас ведомоство за периода 2015-2019 г. вкл. относно нарушения на нормативните актове, за чието приложение отговаряте; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г. вкл., както следва: 1. Колко глоби са наложени от представляваното от вас ведомоство за периода 2015-2019 г. вкл. относно нарушения на нормативните актове, за чието приложение отговаряте ? 2. Какъв е общият размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.? 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? 6. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство , които имат правомощие да съставят актове за нарушения? 7. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. 8. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за нарушения? Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. 9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление? 10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви? 11. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях. 12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него. 13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили във ведомствения бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на нормативните актове, за чието приложение отговаряте? 14. За какво разходвате приходите по т. 13? 15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г. вкл.? 16. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.? 17. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е представляваното от Вас ведомство и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? 18. В какъв размер са били разходите на представляваното от Вас ведомство за процесуално представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл. ? 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. Настоящото заявление адресирам и подавам до ръководителя на ведомството, като се надявам да бъде уважено от него.

Решение


Дата: 02.12.2020

Р Е Ш Е Н И Е №14/ 01.12.2020 г. Днес, 01.12.2020 г., подписаната Ваня Фердинандова Кастрева - началник на Регионално управление на образованието – София-град, предвид правомощията, предоставени ми със Закона за достъп до обществена информация, разгледах заявление за достъп до обществена информация от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с адрес за кореспонденция: гр. Елин Пелин, пл. „Независимост“ №14, ел.поща: aisociety20@gmail.com , постъпило с вх. № РУО1-31759/ 11.11.2020 г. в РУО – София-град /заявлението е постъпило по електронен път чрез платформата за достъп до обществена информация по чл. 15в от ЗДОИ и е с Уникален регистров идентификатор /УРИ/ 1604913301041-09.11.2020 г./. Със заявлението се желае предоставяне на достъп до следната информация: 1. Колко глоби са наложени от представляваното от вас ведомоство за периода 2015-2019 г. вкл. относно нарушения на нормативните актове, за чието приложение отговаряте ? 2. Какъв е общият размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.? 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? 6. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство , които имат правомощие да съставят актове за нарушения? 7. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. 8. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за нарушения? Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. 9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление? 10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви? 11. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях. 12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него. 13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили във ведомствения бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на нормативните актове, за чието приложение отговаряте? 14. За какво разходвате приходите по т. 13? 15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г. вкл.? 16. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.? 17. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е представляваното от Вас ведомство и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? 18. В какъв размер са били разходите на представляваното от Вас ведомство за процесуално представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл. ? След като се съобразих с разпоредбите на чл. 28, ал.1 и ал.2, във връзка с чл. 34, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация. Р Е Ш И Х : Исканата информация е служебна по смисъла на Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/. В тази връзка на основание чл.13, ал.1 от /ЗДОИ/ се предоставя пълен достъп до следната информация: 1. Колко глоби са наложени от представляваното от вас ведомство за периода 2015-2019 г. вкл. относно нарушения на нормативните актове, за чието приложение отговаряте ? – 0 /нула/ 2. Какъв е общият размер на наложените глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? – 0 /нула/ лева. 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? – нито една. 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? – 0 /нула/ лева. 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? 0 /нула/. 6. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство , които имат правомощие да съставят актове за нарушения? – 2 броя заповеди на министъра на образованието и науката. 7. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. – няма. 8. Трите имена и длъжностите на лицата, назначени в представляваното от вас ведомоство, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за нарушения? Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. –няма. 9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление? Съгласно чл. 37 от Закона за административните нарушения и наказания и чл. 352 от Закона за предучилищното и училищното образование. 10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви? Не 11. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях. – 5 броя длъжностни характеристики 12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него. – заповед на министъра на образованието и науката. 13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили във ведомствения бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на нормативните актове, за чието приложение отговаряте? – 0 /нула/ лева. 14. За какво разходвате приходите по т. 13?-/ 15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества за периода 2015-2019 г. вкл.? - Не 16. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.?- 17. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е представляваното от Вас ведомство и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет?-Не 18. В какъв размер са били разходите на представляваното от Вас ведомство за процесуално представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл. ?- 0 /нула/ лева. Информацията описана по т.1, по искане на заявителя ще му бъде предоставена на посочената електронна поща: aisociety20@gmail.com . На основание чл. 34.ал.3 от Закона за достъп до обществена информация решението ще бъде предоставено по електронен път, тъй като заявителят е поискал информацията да му бъде предоставена по електронен път и е посочил адрес на електронна поща. aisociety20@gmail.com . Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен срок от получаването му. Д-Р ВАНЯ КАСТРЕВА НАЧАЛНИК НА РУО СОФИЯ-ГРАД

52

Дата Процес
09.11.2020 11:15 Подаване на заявление
09.11.2020 11:15 Изпратено към деловодна система
10.11.2020 19:10 Потвърждение от деловодна система
25.11.2020 15:14 Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация)
02.12.2020 11:03 Крайно решение (Оставено без разглеждане)