Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 09.11.2020
Рег. №:
1604953351888-09.11.2020 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено |
Дата на подаване: 09.11.2020 |
Срок:24.11.2020
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес: 1. По какъв ред Общината определя размера на месечния наем на общински жилища? 2. По какъв начин се е изменила наемната цена за периода от 2016 до 2019 г. вкл.? Моля да ми бъде представени копия на документи, илюстриращи промяната на наемната цена за горепосочения период. 3. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет за периода 2016-2019 г. от сключените договори за наем и продажба на общински жилища. 4. Моля да ми бъдат предоставени докладите за осъществените читалищни дейности от читалищата, находящи се на територията на общината, в изпълнение на програмата по чл. 26а, ал. 2 от Закона за народните читалища и за изразходваните от бюджета средства за календарните години 2015 г., 2016 г., 2017 г., 2018 г. и 2019 г.
Исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление, geru3000@abv.bg , на компютърни файлове във формат - pdf.
Решение
Дата: 23.11.2020
РЕШЕНИЕ № 32/23.11.2020 г. гр. Козлодуй Подписаната Гинка Иванова – заместник-кмет за кмет на община Козлодуй съгласно Заповед №686/12.11.2020 г., след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. №400-01-33/09.11.2020 г., подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация от Гергана Илиева Димитрова, с адрес за кореспонденция: Софийска област, гр. София, р-н Младост, жк. Младост 1А, ул. „Кръстю Раковски“ №564, бл. 554, вх. 2, ап. 3, e-mail: geru3000@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: 1. По какъв ред общината определя размера на месечния наем на общински жилища? 2. По какъв начин се е изменила наемната цена за периода 2016 до 2019 г. вкл.? Моля да ми бъде предоставени копия на документи, илюстриращи промяната на наемната цена за горепосочения период. 3. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет за периода 2016-2019 г. от сключени договори за наем и продажба на общински жилища? 4. Моля да ми бъдат предоставени докладите за осъществените читалищни дейности на читалищата, находящи се на територията на общината, в изпълнение на програмата по чл. 26а, ал. 2 от Закона за народните читалища и за изразходваните от бюджета средства за календарните години 2015 г., 2016 г., 2017 г., 2018 г. и 2019 г.. Заявителя посочва, че желае да получи информацията във формата на копие посредством електронната поща посочена в заявлението: geru3000@abv.bg Съгласно Заповед №ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. №400-01-33/09.11.2020 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път чрез Платформата за достъп до обществена информация. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. ГИНКА ИВАНОВА Заместник-кмет на община За Кмет на община Козлодуй Съгласно Заповед № 686/12.11.2020 г.84
Дата | Процес |
---|---|
09.11.2020 22:22 | Подаване на заявление |
09.11.2020 22:22 | Изпратено към деловодна система |
10.11.2020 08:40 | Потвърждение от деловодна система |
23.11.2020 17:05 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |