Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Златарица от 23.11.2020
Рег. №:
1606117747732-23.11.2020 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено |
Дата на подаване: 23.11.2020 |
Срок:07.12.2020
0888783058 |
1.С каква дата е сключен договор за обществена поръчка за „Избор на изпълнител на СР на обект „Укрепване на активирано свлачище № VTR 14.35273.01 на ул. Трета и ул.Четвърта, с. Калайджии, общ. Златарица“ ?
2. Какъв е срокът на договора за изпълнение на СМР ?
3. От коя дата е подписан Акт 2 - Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво ?
4. С каква дата е сключен договор за обществена поръчка с предмет " Текущ ремонт на пътна и улична мрежа на територията на община Златарица"?
5.Какъв е срокът на договора за обществена поръчка с предмет "Текущ ремонт на пътна и улична мрежа на територията на община Златарица ?
6. От коя дата е подписан Акт 2 - Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво ?
7. С каква дата е подписан протокола за предаване на обекта от Възложителя на Изпълнителя ?
Решение
Дата: 07.12.2020
РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ №28/27.11.2020 г. На основание чл.3, ал.1, чл.28, ал.2 и чл. 35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, чл.12 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп до обществена информация УРИ 1606117747732-23.11.2020 г. подадено от г-н Пенчо Чанев, с желание да се предостави информация, отнасяща се до срокове на договори за обществени поръчки Р Е Ш И Х: 1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен 2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в срок до 08.12.2020 г. 3. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, на посочен в заявлението електронен адрес: pencho_chanev@abv.bg и чрез ПДОИ. 4. Обществената информация да се предостави в следната форма: Информация в писмен вид. 5. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи. 6. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя, съгласно чл.35, ал.3 от ЗДОИ. 7. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица 8. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс. МИХАИЛ ГАНЕВ Кмет на Община ЗлатарицаДокументи:
1 | Няма описание |
74
Дата | Процес |
---|---|
23.11.2020 09:49 | Подаване на заявление |
23.11.2020 09:49 | Изпратено към деловодна система |
23.11.2020 15:40 | Потвърждение от деловодна система |
07.12.2020 15:51 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |