Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 23.11.2020
Рег. №:
1606154570142-23.11.2020 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено |
Дата на подаване: 23.11.2020 |
Срок:28.12.2020
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес:
1. През кои дни в периода от 01.01.2020 до 20.11.2020г. кметът е отсъствал от работа и е бил заместван?
2. За всяко отделно заместване моля да ми предоставите съответната заповед за заместване.
3. За всяко отсъствие моля да ми предоставите копие на изходящия регистър на актовете на кмета.
4. Предоставете ми и копия от издадените през дните на отсъствие актове на кмета, които са били подписани "по заместване" от други лица.
5. Моля да ми предоставите пълния текст на вътрешните правила, уреждащи следната материя и дейности в общината:
1. за подбор и назначаване на персонал;
2. за заплатите на този персонал;
3. за деловодната дейност;
4. за организация на административното обслужване;
5. за вътрешния трудов ред;
6. за оформяне на документи;
7. за работа по Закона за достъп до обществена информация. Желая да получа актуалните приложими вътрешни правила и отменените такива за периода 01.01.2020-20.11.2020г.
6. Заповеди на кмета за възлагане на функции на заместник–кметовете и на други лица от общинска администрация за периода от 01.01.2020-20.11.2020г.
Исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление, gogo1223@abv.bg,на компютърни файлове във формат - pdf
Решение
Дата: 23.12.2020
РЕШЕНИЕ № 37/22.12.2020 г. гр. Козлодуй Подписаната Маринела Николова - кмет на община Козлодуй, след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. № 400-01-35/24.11.2020 г., подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация от Георги Димитров Петков, адрес за кореспонденция: гр. Мизия, общ. Мизия, област Враца, ул. „Дафинка Герчанска“ № 50, e-mail: gogo1223@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: 1. През кои дни в периода от 01.01.2020 г. до 20.11.2020 г. кметът е отсъствал от работа и е бил заместван? 2. За всяко отделно заместване моля да ми предоставите съответната заповед за заместване. 3. За всяко отделно отсъствие моля да ми предоставите копие на изходящия регистър на актовете на кмета. 4. Предоставете ми и копия от издадените през дните на отсъствие актове на кмета, които са били подписани „по заместване“ от други лица. 5. Моля да ми предоставите пълния текст на вътрешните правила, уреждащи следната материя и дейности в общината: - За подбор и назначаване на персонал; - За заплатите на този персонал; - За деловодната дейност; - За организацията на административното обслужване; - За вътрешния трудов ред; - За оформяне на документи; - За работа по Закона за достъп до обществена информация. Желая да получа актуалните приложими вътрешни правила и отменените такива за периода 01.01.2020 г. до 20.11.2020 г. 6. Заповеди на кмета за възлагане на функции на заместник-кметове и на други лица от общинска администрация за периода 01.01.2020 г. до 20.11.2020 г. Заявителя посочва, че желае да получи информацията във формата на копие посредством електронната поща посочена в заявлението: gogo1223@abv.bg Съгласно Заповед № ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. № 400-01-35/24.11.2020 г. обществена информация. Желаната информация с всички прикачени документи ще бъдат изпратени на пощата на заявителя от официалния имейл на община Козлодуй, тъй като в платформата не позволява качването на такъв голям обем информация. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй127
Дата | Процес |
---|---|
23.11.2020 20:02 | Подаване на заявление |
23.11.2020 20:02 | Изпратено към деловодна система |
24.11.2020 09:10 | Потвърждение от деловодна система |
04.12.2020 11:03 | Искане на допълнителна информация |
04.12.2020 11:14 | Предоставяне на допълнителна информация |
17.12.2020 15:28 | Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация) |
23.12.2020 14:14 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |