Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Мизия от 03.12.2020

Рег. №: 1607005730443-03.12.2020 | Общинска администрация - Мизия | Одобрено | Дата на подаване: 03.12.2020 | Срок:27.12.2020

Физическо лице |

УВАЖАЕМА, На основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25 от Закона за достъп до обществена информация, моля да ми бъде предоставена следната информация, актуална към 03.12.2020 г. 1. През кои дни в периода от 01.01.2020 до 03.12.2020 г. вкл.. кметът е отсъствал от работа и е бил заместван? 2. За всяко отделно заместване моля да ми предоставите съответната заповед за заместване. 3. За всяко отсъствие моля да ми предоставите копие на изходящия регистър на актовете на кмета. 4. Предоставете ми и копия от издадените през дните на отсъствие актове на кмета, които са били подписани "по заместване" от други лица. Информация, списъци и копия да бъдат предоставени по електронен път на посочения по-горе електронен адрес. Информацията е важна до толкова,че да бъде осъществен обществен контрол и пълна прозрачност на дейността на общината.

Решение


Дата: 29.12.2020

Р Е Ш Е Н И Е № 28 / 29.12.2020г. гр.Мизия Подписаната ДЕСИСЛАВА ЦВЕТАНОВА ЛЕХЧЕВСКА – СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ оправомощена със Заповед № РД.11-88 / 12.02.2020 г.на Кмета на Община Мизия,след като се запознах и разгледах Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с вх.№ 94.00-781/03.12.2020 г. ,УРИ 1607005730443-03.12.2020 г.на Платформата за достъп до обществена информация, подадено от Георги Димитров Петков с адрес за кореспонденция : гр.Мизия ,област Враца ,община Мизия ,ул.”Дафинка Черчанска”№ 50,п.к 3330; и от фактическа и правна страна взех предвид следното : Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация относно: 1. През кои дни в периода от 01.01.2020 до 03.12.2020 г. вкл.. кметът е отсъствал от работа и е бил заместван? 2. За всяко отделно заместване моля да ми предоставите съответната заповед за заместване. 3. За всяко отсъствие моля да ми предоставите копие на изходящия регистър на актовете на кмета. 4. Предоставете ми и копия от издадените през дните на отсъствие актове на кмета, които са били подписани "по заместване" от други лица. Заявлението е ОСНОВАТЕЛНО .Мотиви: Съгласно чл.2,ал.1 от Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, обществена информация е всяка информация ,свързана с обществения живот в Република България и даваща възможност на гражданите да си съставят собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти.Съгласно чл.3,ал.1 от ЗДОИ ,този закон се прилага за достъп до обществена информация ,която се създава или съхранява от държавните органи и органите на местното самоуправление в Република България. Според регламентацията на чл. 9 от ЗДОИ обществената информация е два вида-официална и служебна. В разпоредбата на чл. 10 от ЗДОИ е посочено, че официална е информацията, която се съдържа в актовете на държавните органи и на органите на местното самоуправление при осъществяване на техните правомощия. Информацията, която е поискана следва да се определи като официална обществена информация по смисъла на чл. 10 от ЗДОИ, поради това, че е била създадена по повод дейността на органа и неговата администрация. Достъпът до официална обществена информация е свободен . На основание чл.30, ал.1 от ЗДОИ е удължен срокът за предоставяне на информация с 10 дни, считано от датата на регистрацията на заявлението за достъп. С писмо изх.№ 94.00-781/1/ от 07.12.2020 г. изпратено на електронната поща на заявителя gogo1223@abv.bg , както и чрез Платформата за достъп до обществена информация , заявителят е уведомен за удължаването на срока за предоставяне на достъп с 10 дни, считано от датата на регистрация на заявлението в общинска администрация-гр.Мизия. Заявителят отправя искане информацията да му бъде предоставена по електронен път на електронен адрес : gogo1223@abv.bg; С оглед на гореизложеното и на основание чл.28, ал.2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ ПЪЛЕН достъп до обществена информация относно : 1. През кои дни в периода от 01.01.2020 до 03.12.2020 г. вкл.. кметът е отсъствал от работа и е бил заместван? 2. За всяко отделно заместване моля да ми предоставите съответната заповед за заместване. 3. За всяко отсъствие моля да ми предоставите копие на изходящия регистър на актовете на кмета. 4. Предоставете ми и копия от издадените през дните на отсъствие актове на кмета, които са били подписани "по заместване" от други лица. на Заявителя – Георги Димитров Петков с адрес за кореспонденция : гр.Мизия ,област Враца ,община Мизия ,ул.”Дафинка Черчанска”№ 50,п.к 3330; На основание чл. 34,ал.3 от ЗДОИ информацията да бъде предоставена на заявителя в електронен вид на електронни адрес: gogo1223@abv.bg , едновременно с решението за достъп, съгласно чл.35,ал.3 от Закона за достъп до обществена информация. Съгласно чл.35,ал.3 изречение последно от ЗДОИ за получаване на информацията не се заплащат разходи. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на получаването му чрез Кмета на община Мизия. СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ : ДЕСИСЛАВА ЛЕХЧЕВСКА

232

Дата Процес
03.12.2020 16:28 Подаване на заявление
03.12.2020 16:28 Изпратено към деловодна система
03.12.2020 17:00 Потвърждение от деловодна система
07.12.2020 15:29 Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация)
29.12.2020 17:58 Крайно решение (Оставено без разглеждане)