Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Роман от 05.12.2020

Рег. №: 1607184733786-05.12.2020 | Общинска администрация - Роман | Одобрено | Дата на подаване: 05.12.2020 | Срок:21.12.2020

Физическо лице |

УВАЖАЕМА/И Г-ЖО/Г-Н КМЕТ, На основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25 от Закона за достъп до обществена информация, моля да ми бъде предоставена следната информация, актуална към 01.06.2020г.: 1. През кои дни в периода от 01.01.2020 до 30.11.2020г. кметът е отсъствал от работа и е бил заместван? 2. За всяко отделно заместване моля да ми предоставите съответната заповед за заместване. 3. За всяко отсъствие моля да ми предоставите копие на изходящия регистър на актовете на кмета. 4. Предоставете ми и копия от издадените през дните на отсъствие актове на кмета, които са били подписани "по заместване" от други лица. 5. Моля да ми предоставите пълния текст на вътрешните правила, уреждащи следната материя и дейности в общината: 1. за подбор и назначаване на персонал; 2. за заплатите на този персонал; 3. за деловодната дейност; 4. за организация на административното обслужване; 5. за вътрешния трудов ред; 6. за оформяне на документи; 7. за работа по Закона за достъп до обществена информация. Желая да получа актуалните приложими вътрешни правила и отменените такива за периода 01.01.2020-31.11.2020г. Желая да получа исканата информация в следната форма: Информация, списъци и копия да бъдат предоставени по електронен път на посочения по-горе електронен адрес. Исканата информация е изключително значима и от особен обществен интерес, предвид огромната важност на дейността на общината. Информацията е ключова за осъществяване на обществен контрол и осигуряване на прозрачност на цялата дейност, извършвана от общината. гр. София 05.12.2020г. Гергана Димитрова

Решение


Дата: 21.12.2020

РЕШЕНИЕ №РЗДОИ – 32/21.12.2020 г. гр. Роман На основание чл.3, ал.1, чл.27, чл.28, ал.2 и чл. 34 от ЗДОИ във връзка със Заявление, с вх.№ДИ-35/07.12.2020 г. от Гергана Илиева Димитрова, с адрес: гр. София, р-н Младост, ж.к. „Младост“ 1А, ул. „Кръстю Раковски“ 564, бл. 554, вх.2, получено чрез ПДОИ, с УРИ №1607184733786-05.12.2020 г., като взех предвид, че със заявлението се иска предоставяне на обществена информация ПРЕДОСТАВЯМ: Пълен достъп до следната обществена официална информация, създадена и съхранявана в Община Роман: 1.1. За периода от 01.01.2020 г. до 30.11.2020 г. кметът на Общината е отсъствал, поради командировка или платен годишен отпуск на: 07.01.2020 г., 09.01.2020 г., 14.01.2020 г., 21.01.2020 г., 23.01.2020 г., 24.01.2020 г., 03.02.2020 г. /платен годишен отпуск/, 13.02.2020 г., от 03.08.2020 г. до 10.08.2020 г. /платен годишен отпуск/, 21.08.2020 г. /платен годишен отпуск; В дните на командировки кметът не е отсъствал повече от 4 часа, поради което в тези дни са издавани актове, подписвани от него. Изплатените суми по командировките, не включват суми, съгласно чл.19 от Наредба за командировките в страната; 1.2. Предоставям копия на 3 /три/ броя заповеди за заместване; 1.3 и 1.4. Предоставям копия на 73 бр. страници със заповедите на кмета, издадени когато е отсъствал, поради платен годишен отпуск. За периода от 21.08.2020 г., когато има издадена заповед на секретаря, са подписвани актове, за които секретарят на общината е компетентно лице и оправомощен по съответния ред. В този ден няма издадени заповеди и подписани договори, по които кметът е страна; 1.5. Предоставям линк от официалната интернет страница, където са обявени действащите нормативните актове на Община Роман: https://roman.bg/normativni-aktove-deystvashti/. 2. Обществената информация да се предостави в следната форма: съгласно предпочетената от - заявителя форма: чл.26, ал.1, т.4 - копие, предоставено по електронен път - като прикачен файл към e-mail адрес, посочен в заявлението за ДОИ: geru3000@abv.bg , чрез ПДОИ. 3. За предоставянето на информация по чл.26, ал.1, т.4 ЗДОИ („копия, предоставени по електронен път, или интернет адрес, където се съхраняват или са публикувани данните.“) не следва да се съставя протокол и не се заплащат разходи. 4. Документите се състоят от общо 77 /седемдесет и седем/ страници. Решението да се изпрати на заявителя на посочения по-горе e-mail адрес и чрез ПДОИ. Контрол по изпълнението на решението ще изпълнявам лично. Настоящото решение да се сведе до знанието на Директор на Дирекция АПИО и Секретаря на Община Роман. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд - Враца по реда на АПК в 14-дневен срок от неговото получаване. Решението се състои от 1 (една) страница. ВАЛЕРИ РОЛАНСКИ (П) Кмет на Община Роман

86

Дата Процес
05.12.2020 18:12 Подаване на заявление
05.12.2020 18:12 Изпратено към деловодна система
07.12.2020 08:20 Потвърждение от деловодна система
21.12.2020 09:44 Крайно решение (Оставено без разглеждане)