Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 08.12.2020

Рег. №: 1607426139447-08.12.2020 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено | Дата на подаване: 08.12.2020 | Срок:22.12.2020

Физическо лице |

Информация за етапа на реализация на проекти, по които община Козлодуй е бенефициент по оперативни програми и национални програми към 08.12.2020 г. Предпочитам да получа исканата от мен информация в следната форма: - информация предоставена по електронен път на email: penka.penkova1958@abv.bg С уважение : Пенка Пенкова

Решение


Дата: 22.12.2020

РЕШЕНИЕ №36/22.12.2020 г. гр. Козлодуй Подписаната Маринела Николова - кмет на община Козлодуй, след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. №400-01-37/8.12.2020 г., подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация от Пенка Неделева Пенкова, адрес за кореспонденция: гр. София, общ. Столична, област София, район „Овча купел“, жк. „Овча Купел“ 2, ул. „Овча купел“, бл. 29, вх. Е, ет. 7, ап. 24, e-mail: penkova1958@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: Информация относно етапа на реализация на проекти, по които община Козлодуй е бенефициент по оперативни програми и национални програми към 08.12.2020 г. Заявителя посочва, че желае да получи информацията във формата на копие посредством електронната поща посочена в заявлението: penkova1958@abv.bg Съгласно Заповед № ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. №400-01-37/08.12.2020 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати чрез Платформата за достъп до обществена информация по електронен път. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй

74

Дата Процес
08.12.2020 13:15 Подаване на заявление
08.12.2020 13:15 Изпратено към деловодна система
08.12.2020 13:30 Потвърждение от деловодна система
22.12.2020 18:44 Крайно решение (Оставено без разглеждане)