Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Мизия от 23.12.2020

Рег. №: 1608727153296-23.12.2020 | Общинска администрация - Мизия | Одобрено | Дата на подаване: 23.12.2020 | Срок:16.01.2021

Физическо лице |

УВАЖАЕМА/И Г-ЖО/Г-Н КМЕТ, На основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25 от Закона за достъп до обществена информация, моля да ми бъде предоставена следната информация, актуална към 23.12.2020г.: 1.Копия на всички заповеди издадени от кмета на Общината за периода от 01.01.2020 г. до 23.12.2020 г. вкл.? 2. Информация във връзка с кандидатстването и реализирането на проекти по Оперативни програми,финансирани от Европейските фондове от Община Мизия? 3. В началото на месец декември Министерски съвет гласува постановление за отпускане на средства в размер на 1 400 000 лв., кой обекти ще бъдат ремонтирани и защо не са включени и кметствата Крушовици и Липница,каква е стойността на всеки един обект,обявена ли е процедура по ЗОП,ако е да на какъв етап е тя,в случай че не е обявена така в какви срокове ще бъде обявена и къде? 4. Моля да ми бъдат предоставени копия на сключените през периода 2019-2020 г. граждански договори за предоставяне на услуги, включително и такива за външни експерти по реда на Закона за обществени поръчки? 5. Моля да ми бъдат предоставени копия на съответните документи, установяващи размера на заплатените от общината възнаграждения по посочените в т. 4 договори, както и документите, доказващи вида и количеството на представените по договорите услуги. 6. Писмена справка: – за изплатени наеми от пасища и пътища изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 23.12.2020г. – за изплатени наеми от обработваема земеделска земя общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2020 г. до 23.12.2020 г. – за изплатени наеми от друга общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 23.12.2020г. – за непогасени задължения към Община Мизия от физически и юридически лица по населени места 7. Копия от всички актове по реда на ДОПК за периода 01.01.2020 г. до 23.12.2020 г. Моля копията да бъдат със заличени лични данни, съгласно изискванията на закона за защита на личните данни и европейските директиви отнасящи се за защита на личните данни. 8. Колко броя данъчни декларации са подадени по ЗМДТ за периода от 01.01.2020 г. до 23.12.2020 г. , на каква стойност са всички подадени декларации, стойността на всяка една декларация ? 9. Какви действия е предприел кмета за събиране а сумите по съставени и влезли в сила актове по реда на ДОПК? 10. Информация относно приходи от ДНИ,ТБО,ДМС,административни и технически услуги по населените места, за месец януари,февруари,март,април,юни,юли,септември,октомври,ноември,декември за 2020 г.? 11.Моля да ми представите информацията по т.10 за всеки месец посочен? Желая да получа исканата информация в следната форма: Информация, списъци и копия да бъдат предоставени по електронен път на посочения по-горе електронен адрес. Информацията е важна до толкова,че да бъде осъществен обществен контрол и пълна прозрачност на дейността на общината. С уважение, Ангел Драганов 23.12.2020 г.

Решение


Дата: 18.01.2021

Р Е Ш Е Н И Е № 2 / 18.01.2021г. гр.Мизия Подписаната ДЕСИСЛАВА ЦВЕТАНОВА ЛЕХЧЕВСКА – СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ оправомощена със Заповед № РД.11-88 / 12.02.2020 г.на Кмета на Община Мизия,след като се запознах и разгледах Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с вх.№ 94.00-793/23.12.2020 г. ,УРИ 1608727153296-23.12.2020 г.на Платформата за достъп до обществена информация, подадено от Ангел Спасов Драганов с адрес за кореспонденция : гр.Мизия ,област Враца ,община Мизия ,гр.Мизия,ул.Петко Йотов № 9,п.к 3330 и от фактическа и правна страна взех предвид следното : Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация относно: 1.Копия на всички заповеди издадени от кмета на Общината за периода от 01.01.2020 г. до 23.12.2020 г. вкл.? 2. Информация във връзка с кандидатстването и реализирането на проекти по Оперативни програми,финансирани от Европейските фондове от Община Мизия? 3. В началото на месец декември Министерски съвет гласува постановление за отпускане на средства в размер на 1 400 000 лв., кой обекти ще бъдат ремонтирани и защо не са включени и кметствата Крушовици и Липница,каква е стойността на всеки един обект,обявена ли е процедура по ЗОП,ако е да на какъв етап е тя,в случай че не е обявена така в какви срокове ще бъде обявена и къде? 4. Моля да ми бъдат предоставени копия на сключените през периода 2019-2020 г. граждански договори за предоставяне на услуги, включително и такива за външни експерти по реда на Закона за обществени поръчки? 5. Моля да ми бъдат предоставени копия на съответните документи, установяващи размера на заплатените от общината възнаграждения по посочените в т. 4 договори, както и документите, доказващи вида и количеството на представените по договорите услуги. 6. Писмена справка: – за изплатени наеми от пасища и пътища изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 23.12.2020г. – за изплатени наеми от обработваема земеделска земя общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2020 г. до 23.12.2020 г. – за изплатени наеми от друга общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 23.12.2020г. – за непогасени задължения към Община Мизия от физически и юридически лица по населени места 7. Копия от всички актове по реда на ДОПК за периода 01.01.2020 г. до 23.12.2020 г. Моля копията да бъдат със заличени лични данни, съгласно изискванията на закона за защита на личните данни и европейските директиви отнасящи се за защита на личните данни. 8. Колко броя данъчни декларации са подадени по ЗМДТ за периода от 01.01.2020 г. до 23.12.2020 г. на каква стойност са всички подадени декларации, стойността на всяка една декларация ? 9. Какви действия е предприел кмета за събиране а сумите по съставени и влезли в сила актове по реда на ДОПК? 10. Информация относно приходи от ДНИ,ТБО,ДМС,административни и технически услуги по населените места, за месец януари,февруари,март,април,юни,юли,септември,октомври,ноември,декември за 2020 г.? 11.Моля да ми представите информацията по т.10 за всеки месец посочен? Заявлението е ОСНОВАТЕЛНО .Мотиви: Съгласно чл.2,ал.1 от Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, обществена информация е всяка информация ,свързана с обществения живот в Република България и даваща възможност на гражданите да си съставят собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти.Съгласно чл.3,ал.1 от ЗДОИ ,този закон се прилага за достъп до обществена информация ,която се създава или съхранява от държавните органи и органите на местното самоуправление в Република България. Според регламентацията на чл. 9 от ЗДОИ обществената информация е два вида-официална и служебна. В разпоредбата на чл. 10 от ЗДОИ е посочено, че официална е информацията, която се съдържа в актовете на държавните органи и на органите на местното самоуправление при осъществяване на техните правомощия. Информацията, която е поискана следва да се определи като официална обществена информация по смисъла на чл. 10 от ЗДОИ, поради това, че е била създадена по повод дейността на органа и неговата администрация. Достъпът до официална обществена информация е свободен . На основание чл.30, ал.1 от ЗДОИ е удължен срокът за предоставяне на информация с 10 дни, считано от датата на регистрацията на заявлението за достъп. С писмо изх.№ 94.00-793/1/ от 30.12.2020 г. изпратено на електронната поща на заявителя aangel1985@abv.bg , както и чрез Платформата за достъп до обществена информация , заявителят е уведомен за удължаването на срока за предоставяне на достъп с 10 дни, считано от датата на регистрация на заявлението в общинска администрация-гр.Мизия. Заявителят отправя искане информацията да му бъде предоставена по електронен път на електронен адрес : aangel1985@abv.bg ; С оглед на гореизложеното и на основание чл.28, ал.2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ ПЪЛЕН достъп до обществена информация относно : 1.Копия на всички заповеди издадени от кмета на Общината за периода от 01.01.2020 г. до 23.12.2020 г. вкл.? 2. Информация във връзка с кандидатстването и реализирането на проекти по Оперативни програми,финансирани от Европейските фондове от Община Мизия? 3. В началото на месец декември Министерски съвет гласува постановление за отпускане на средства в размер на 1 400 000 лв., кой обекти ще бъдат ремонтирани и защо не са включени и кметствата Крушовици и Липница,каква е стойността на всеки един обект,обявена ли е процедура по ЗОП,ако е да на какъв етап е тя,в случай че не е обявена така в какви срокове ще бъде обявена и къде? 4. Моля да ми бъдат предоставени копия на сключените през периода 2019-2020 г. граждански договори за предоставяне на услуги, включително и такива за външни експерти по реда на Закона за обществени поръчки? 5. Моля да ми бъдат предоставени копия на съответните документи, установяващи размера на заплатените от общината възнаграждения по посочените в т. 4 договори, както и документите, доказващи вида и количеството на представените по договорите услуги. 6. Писмена справка: – за изплатени наеми от пасища и пътища изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 23.12.2020г. – за изплатени наеми от обработваема земеделска земя общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2020 г. до 23.12.2020 г. – за изплатени наеми от друга общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 23.12.2020г. – за непогасени задължения към Община Мизия от физически и юридически лица по населени места 7. Копия от всички актове по реда на ДОПК за периода 01.01.2020 г. до 23.12.2020 г. Моля копията да бъдат със заличени лични данни, съгласно изискванията на закона за защита на личните данни и европейските директиви отнасящи се за защита на личните данни. 8. Колко броя данъчни декларации са подадени по ЗМДТ за периода от 01.01.2020 г. до 23.12.2020 г. на каква стойност са всички подадени декларации, стойността на всяка една декларация ? 9. Какви действия е предприел кмета за събиране а сумите по съставени и влезли в сила актове по реда на ДОПК? 10. Информация относно приходи от ДНИ,ТБО,ДМС,административни и технически услуги по населените места, за месец януари,февруари,март,април,юни,юли,септември,октомври,ноември,декември за 2020 г.? 11.Моля да ми представите информацията по т.10 за всеки месец посочен? на Заявителя – Ангел Спасов Драганов с адрес за кореспонденция : гр.Мизия ,област Враца ,община Мизия ,гр.Мизия,ул.Петко Йотов № 9,п.к 3330; На основание чл. 34,ал.3 от ЗДОИ информацията да бъде предоставена на заявителя в електронен вид на електронни адрес: aangel1985@abv.bg , едновременно с решението за достъп, съгласно чл.35,ал.3 от Закона за достъп до обществена информация. Съгласно чл.35,ал.3 изречение последно от ЗДОИ за получаване на информацията не се заплащат разходи. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на получаването му чрез Кмета на община Мизия. СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ : ДЕСИСЛАВА ЛЕХЧЕВСКА

137

Дата Процес
23.12.2020 14:39 Подаване на заявление
23.12.2020 14:39 Изпратено към деловодна система
23.12.2020 15:40 Потвърждение от деловодна система
30.12.2020 14:40 Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация)
18.01.2021 16:40 Крайно решение (Оставено без разглеждане)