Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 28.12.2020
Рег. №:
1609142181706-28.12.2020 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено |
Дата на подаване: 28.12.2020 |
Срок:22.01.2021
1. Колко заявления са входирани по реда на ДАНЪЧНО -ОСИГУРИТЕЛЕН ПРОЦЕСУАЛЕН КОДЕКС /ДОПК/ за периода 01.01.2020 г. до 28.12.2020 г. 2. С какъв номер и с какъв предмет е всяко едно от тях. 3. Колко от тях са за издаване на данъчна оценка. 4. Колко данъчни оценки са издадени, на каква стойност и за кои имоти. 5. Колко са експресните поръчки и издадени ли са в срока заявленията. 6. Колко са обикновените поръчки и издадени ли са в срока заявленията. 7. Има ли декларирани и предекларирани имоти извън законовия срок, ако да за кои имоти се касае. 8. Има ли издадени актове, ако да, с какъв номер са, на каква стойност и за кои имоти. 9. Копия от всички актове по реда на ДОПК за периода 01.01.2020 г. до 28.12.2020 г. Моля копията да бъдат със заличени лични данни, съгласно изискванията на закона за защита на личните данни и европейските директиви отнасящи се за защита на личните данни. 10. Какви действия е предприел кмета за събиране а сумите по съставени и влезли в сила актове по реда на ДОПК. 11. Колко са възраженията за погасяване по давност на данъци, уважени ли са, и какъв е размера на погасените по давност вземания на общината за данъци. Предпочитам да получа исканата от мен информация в следната форма: - информация предоставена по електронен път на email: geru3000@abv.bg - копия, предоставени по електронен път на електронната поща geru3000@abv.bg. във формат - pdf
Дата: 28.12.2020 г. С уважение: Гергана Димитрова
Решение
Дата: 22.01.2021
РЕШЕНИЕ № 38/22.01.2021 г. гр. Козлодуй Подписаната Маринела Николова – кмет на община Козлодуй съгласно, след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. № 400-01-39/29.12.2020 г., подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация от Гергана Илиева Димитрова, с адрес за кореспонденция: Софийска област, гр. София, р-н Младост, жк. Младост 1А, ул. „Кръстю Раковски“ № 564, бл. 554, вх. 2, ап. 3, e-mail: geru3000@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: 1. Колко заявления са входирани по реда на Данъчно-осигурителния процесуален кодекс /ДОПК/ за периода 01.01.2020 г. до 28. 12.2020 г.? 2. С какъв номер и с какъв предмет е всяко едно от тях? 3. Колко от тях са за издаване на данъчни оценки? 4. Колко данъчни оценки са издадени, на каква стойност и за кои имоти? 5. Колко са експресните поръчки и издадени ли са в срока заявленията? 6. Колко са обикновените поръчки и издадени ли са в срока заявленията? 7. Има ли декларирани и предекларирани имоти в извън законовия срок, ако да за кои имоти се касае? 8. Има ли издадени актове, ако да, с какъв номер са , на каква стойност и за кои имоти? 9. Копия на всички актове по реда на ДОПК за периода 01.01.2020 г. до 28.12.2020 г.. Копията да бъдат със заличени лични данни, съгласно изискванията на закона за защита на личните данни и европейските директиви отнасящи се за защита на личните данни. 10. Какви действия е предприел кмета за събиране на сумите по съставените и влезли в сила актове по реда на ДОПК? 11. Колко са възраженията за погасяване по давност на данъци, уважени ли са, и какъв е размера на погасените по давност вземания на общината за данъци? Заявителя посочва, че желае да получи информацията във формата на копие посредством електронната поща посочена в заявлението: geru3000@abv.bg Съгласно Заповед № ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. № 400-01-39/29.12.2020 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път чрез Платформата за достъп до обществена информация. Информацията се изпраща и на посочения от заявителя имейл, предвид големия и обем и липсата на възможност да бъде прикачена в Платформата. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй87
Дата | Процес |
---|---|
28.12.2020 09:56 | Подаване на заявление |
28.12.2020 09:56 | Изпратено към деловодна система |
29.12.2020 09:10 | Потвърждение от деловодна система |
11.01.2021 16:34 | Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация) |
22.01.2021 15:46 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |