Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Мизия от 29.12.2020
Рег. №:
1609234024282-29.12.2020 | Общинска администрация - Мизия | Частично одобрено |
Дата на подаване: 29.12.2020 |
Срок:22.01.2021
УВАЖАЕМА/И Г-ЖО/Г-Н КМЕТ, На основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25 от Закона за достъп до обществена информация, моля да ми бъде предоставена следната информация, актуална към 29.12.2020г.:
1.Моля да ми предоставите и информация (списък) на индексите и номерата (сигнатури, кодове), ползвани при формиране на вх. и изх. № на документи, за да мога да преценя кой документ на кмета на Общината каква материя касае, съдейки по неговия номер?
2. Моля да ми бъде изготвен отчет на дейността на Отдел “Устройство на територията“ за 2020 г. ?
3. Моля да ми бъде изготвен отчет на дейността на Отдел “Европейски програми и проекти“ за 2020 г.?
4. Моля да ми бъде изготвен отчет на изпълнение на дейностите по Екология за 2020 г. ?
5. Моля да ми бъде изготвен отчет на изпълнение на дейностите по Общинска собственост,земеделие и търговия за 2020 г. ?
6. Моля да ми бъде изготвен отчет на изпълнение на дейностите по Образование и култура за 2020 г.?
7. Моля да ми бъде изготвен отчет за изпълнение на Социални дейности за 2020 г.?
8. Моля да ми бъде предоставена информация за обществени поръчки – отчет за ход на изпълнение ?
9. Копие на утвърден план за провеждане на процедури по ЗОП за 2020 г. ?
Информация за изпълнението му към 29.12.2020 г. ?
10. Колко броя конкурси за назначаване на държавни служители по Закона за държавния служител са обявени в периода 01.01.2020 – 29.12.2020 г.?
11. Колко кандидати общо са участвали във всички проведени конкурси в периода 01.01.2020 – 29.12.2020 г.?
12. Копия на всички протоколи от проведени заседания на Общинския щаб, който обсъжда,приема,отменя и въвежда мерки срещу разпространението на Ковид–19 /коронавирус/ ?
13. Отчет за дейността на Домашен социален патронаж за 2020 г. ?
14. Информация за състоянието на сградния фонд на Община Мизия към 29.12.2020 г. ?
15. Информация за финансовото състояние на Община Мизия към 29.12.2020 г. ?
Исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление на компютърни файлове във формат - pdf.
С уважение, Цветан Първанов Георгиев 29.12.2020 г.
Решение
Дата: 22.01.2021
Р Е Ш Е Н И Е № 4 / 22.01.2021г. гр.Мизия Подписаната ДЕСИСЛАВА ЦВЕТАНОВА ЛЕХЧЕВСКА – СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ оправомощена със Заповед № РД.11-88 / 12.02.2020 г.на Кмета на Община Мизия,след като се запознах и разгледах Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с вх.№ 94.00-799/29.12.2020 г. ,УРИ 1609234024282-29.12.2020 г.на Платформата за достъп до обществена информация, подадено от Цветан Първанов Георгиев с адрес за кореспонденция : Ж.К 2 № 65а Вх.Б ет.2 ап.23 п.к 3320, ГР.КОЗЛОДУЙ,ОБЩИНА КОЗЛОДУЙ и от фактическа и правна страна взех предвид следното : Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация относно: 1.Моля да ми предоставите и информация (списък) на индексите и номерата (сигнатури, кодове), ползвани при формиране на вх. и изх. № на документи, за да мога да преценя кой документ на кмета на Общината каква материя касае, съдейки по неговия номер? 2. Моля да ми бъде изготвен отчет на дейността на Отдел “Устройство на територията“ за 2020 г. ? 3. Моля да ми бъде изготвен отчет на дейността на Отдел “Европейски програми и проекти“ за 2020 г.? 4. Моля да ми бъде изготвен отчет на изпълнение на дейностите по Екология за 2020 г. ? 5. Моля да ми бъде изготвен отчет на изпълнение на дейностите по Общинска собственост,земеделие и търговия за 2020 г. ? 6. Моля да ми бъде изготвен отчет на изпълнение на дейностите по Образование и култура за 2020 г.? 7. Моля да ми бъде изготвен отчет за изпълнение на Социални дейности за 2020 г.? 8. Моля да ми бъде предоставена информация за обществени поръчки – отчет за ход на изпълнение ? 9. Копие на утвърден план за провеждане на процедури по ЗОП за 2020 г. ? Информация за изпълнението му към 29.12.2020 г. ? 10. Колко броя конкурси за назначаване на държавни служители по Закона за държавния служител са обявени в периода 01.01.2020 – 29.12.2020 г.? 11. Колко кандидати общо са участвали във всички проведени конкурси в периода 01.01.2020 – 29.12.2020 г.? 12. Копия на всички протоколи от проведени заседания на Общинския щаб, който обсъжда,приема,отменя и въвежда мерки срещу разпространението на Ковид–19 /коронавирус/ ? 13. Отчет за дейността на Домашен социален патронаж за 2020 г. ? 14. Информация за състоянието на сградния фонд на Община Мизия към 29.12.2020 г. ? 15. Информация за финансовото състояние на Община Мизия към 29.12.2020 г. ? Заявлението е ЧАСТИЧНО ОСНОВАТЕЛНО .Мотиви: Съгласно чл.2,ал.1 от Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, обществена информация е всяка информация ,свързана с обществения живот в Република България и даваща възможност на гражданите да си съставят собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти.Съгласно чл.8,т.1 от ЗДОИ , разпоредбите на закона относно достъпа до обществена информация не се прилагат за информация, която,се предоставя във връзка с административното обслужване на гражданите и юридическите лица,каквато в случая се явява информацията изискана по т.1.Същата не предсавлява обществена иинформация по смисъла на чл.2,ал.1 от ЗДОИ. Съгласно чл.13,ал.2,т.1 от ЗДОИ изисканата информация по т.2,т.3,т.4,т.5,т.6,т.7,т.9 и т.13 е свързана с оперативната подготовка на актовете на органа и няма самостоятелно значение (мнения и препоръки, изготвени от или за органа, становища и консултации); С оглед на което не се дължи нейното предоставяне. На основание чл.30, ал.1 от ЗДОИ е удължен срокът за предоставяне на информация с 10 дни, считано от датата на регистрацията на заявлението за достъп. С писмо изх.№ 94.00-799/1/ от 30.12.2020 г. изпратено на електронната поща на заявителя cvetan_1977_1977@abv.bg , както и чрез Платформата за достъп до обществена информация , заявителят е уведомен за удължаването на срока за предоставяне на достъп с 10 дни, считано от датата на регистрация на заявлението в общинска администрация-гр.Мизия. Заявителят отправя искане информацията да му бъде предоставена по електронен път на електронен адрес : cvetan_1977_1977@abv.bg ; С оглед на гореизложеното РЕШИХ: 1.На основание чл.28, ал.2 във връзка с чл.8, т.1 от ЗДОИ ограничавам достъп до обществена информация по т.1 от заявлението, относно информация (списък) на индексите и номерата (сигнатури, кодове), ползвани при формиране на вх. и изх. № на документи; 2.На основание чл.28, ал.2 във връзка с чл.13,ал.2, т.1 от ЗДОИ и чл.37 ,ал.1,т.1 и чл.38 от ЗДОИ отказвам достъп до обществена информация по т.2,т.3,т.4,т.5,т.6,т.7,т.9 и т.13 от заявлението, относно : Отчет на дейността на Отдел “Устройство на територията“ за 2020 г.; Отчет на дейността на Отдел “Европейски програми и проекти“ за 2020 г.; Отчет на изпълнение на дейностите по Екология за 2020 г. ; Отчет на изпълнение на дейностите по Общинска собственост,земеделие и търговия за 2020 г. ; Отчет на изпълнение на дейностите по Образование и култура за 2020 г.; Отчет за изпълнение на Социални дейности за 2020 г.; Утвърден план за провеждане на процедури по ЗОП за 2020 г. ; Информация за изпълнението му към 29.12.2020 г. ; Отчет за дейността на Домашен социален патронаж за 2020 г. ; 3.На основание чл.28, ал.2 разрешавам достъп до обществена информация по т.10,т.11,т.12,т.14 и т.15 от заявлението, относно : 10. Колко броя конкурси за назначаване на държавни служители по Закона за държавния служител са обявени в периода 01.01.2020 – 29.12.2020 г.? 11. Колко кандидати общо са участвали във всички проведени конкурси в периода 01.01.2020 – 29.12.2020 г.? 12. Копия на всички протоколи от проведени заседания на Общинския щаб, който обсъжда,приема,отменя и въвежда мерки срещу разпространението на Ковид–19 /коронавирус/ ? 14. Информация за състоянието на сградния фонд на Община Мизия към 29.12.2020 г. ? 15. Информация за финансовото състояние на Община Мизия към 29.12.2020 г. ? 4. На основание чл.12 ,ал.4 от ЗДОИ ,указвам на Заявителя ,че Информация за обществените поръчки и хода им на изпълнение , по т.8 от заявлението може да получат от сайта на Община Мизия /www.miziabg.com/ „Профил на купувача”; на Заявителя – Цветан Първанов Георгиев с адрес за кореспонденция : Ж.К 2 № 65а Вх.Б ет.2 ап.23 п.к 3320, ГР.КОЗЛОДУЙ,ОБЩИНА КОЗЛОДУЙ; На основание чл. 34,ал.3 от ЗДОИ информацията да бъде предоставена на заявителя в електронен вид на електронни адрес: cvetan_1977_1977@abv.bg , едновременно с решението за достъп, съгласно чл.35,ал.3 от Закона за достъп до обществена информация. Съгласно чл.35,ал.3 изречение последно от ЗДОИ за получаване на информацията не се заплащат разходи. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на получаването му чрез Кмета на община Мизия. СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ : ДЕСИСЛАВА ЛЕХЧЕВСКА63
Дата | Процес |
---|---|
29.12.2020 11:27 | Подаване на заявление |
29.12.2020 11:27 | Изпратено към деловодна система |
29.12.2020 11:50 | Потвърждение от деловодна система |
30.12.2020 14:42 | Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация) |
22.01.2021 17:41 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |