Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 08.01.2021

Рег. №: 1610114411334-08.01.2021 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено | Дата на подаване: 08.01.2021 | Срок:22.01.2021

Физическо лице |

На основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25 от Закона за достъп до обществена информация, моля да ми бъде предоставена следната информация: 1. Копия на всички заповеди издадени във връзка с провеждането на Избори за Народно събрание през 2017 г. ? 2. План–сметка за необходимите средства за организационно техническата част на изборите , копия на сметката и на всички извършени плащания документи изготвени и пълен финансов отчет издадени във връзка с провеждането на Избори за Народно събрание през 2017 г. ? С уважение, Пенка Пенкова 08.01.2021 г.

Решение


Дата: 22.01.2021

РЕШЕНИЕ № 1/22.01.2021 г. гр. Козлодуй Подписаната Маринела Николова – кмет на община Козлодуй, след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. № 400-01-1/08.01.2021 г., подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация.от Пенка Неделева Пенкова, с адрес за кореспонденция: Софийска област, гр. София, р-н Овча Купел, жк. Овча купел 2, ул. „Овча купел“, бл. 29, вх. Е, ет. 7, ап. 24, e-mail: penka.penkova1958@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: 1. Копие на всички заповеди издадени във връзка с провеждането на избори за Народно събрание през 2017 г. 2. План-сметка за необходимите средства за организационно-техническата част на изборите, копия на сметката и на всички извършени плащания документи изготвени и пълен финансов отчет издадени във връзка с провеждането на избори за Народно събрание през 2017 г. Заявителя посочва, че желае да получи информацията във формата на копие посредством електронната поща посочена в заявлението: penka.penkova1958@abv.bg Съгласно Заповед № ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. № 400-01-1/08.01.2021 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път чрез Платформата за достъп до обществена информация. Информацията се изпраща и на посочения от заявителя имейл, предвид големия и обем и липсата на възможност да бъде прикачена в Платформата. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй

78

Дата Процес
08.01.2021 16:00 Подаване на заявление
08.01.2021 16:00 Изпратено към деловодна система
08.01.2021 16:50 Потвърждение от деловодна система
22.01.2021 15:43 Крайно решение (Оставено без разглеждане)