Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Мизия от 08.01.2021
Рег. №:
1610114879625-08.01.2021 | Общинска администрация - Мизия | Одобрено |
Дата на подаване: 08.01.2021 |
Срок:01.02.2021
На основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25 от Закона за достъп до обществена информация, моля да ми бъде предоставена следната информация: 1. Копия на всички заповеди издадени във връзка с организиране и провеждане на Избори за Народно събрание през 2017 г. ? 2. План–сметка за необходимите средства за организационно техническата част на изборите , копия на сметката и на всички извършени плащания документи изготвени и пълен финансов отчет издадени във връзка с провеждането на Избори за Народно събрание през 2017 г. ? 3. Копия на заповеди за възлагане на функции на зам. кмет и служители в общинска администрация за периода 01.01.2019 г. – 08.01.2021 год. ? 4. Цялата документация по Проект: „Реконструкция на спортна инфраструктура в УПИ І, кв.56, кад. № 501.752 по плана на гр. Мизия, общ. Мизия “ която да включва входяща и изходяща кореспонденция с ДФ „Земеделие“ , информация за етапа на изпълнение към момента , пълна документация относно проекта , екип на управление , изпълнители , проведени процедури по ЗОП ? 5. Цялата документация по Проект: Изграждане и реконструкция на площи за широко обществено ползване в гр. Мизия, с. Софрониево, с. Крушовица и с. Липница“ която да включва входяща и изходяща кореспонденция с ДФ „Земеделие“ , информация за етапа на изпълнение към момента , пълна документация относно проекта , екип на управление, изпълнители , проведени процедури по ЗОП ? С уважение, Пенка Пенкова 08.01.2021 г.
Решение
Дата: 01.02.2021
Р Е Ш Е Н И Е № 5 / 01.02.2021г. гр.Мизия Подписаната ДЕСИСЛАВА ЦВЕТАНОВА ЛЕХЧЕВСКА – СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ оправомощена със Заповед № РД.11-88 / 12.02.2020 г.на Кмета на Община Мизия,след като се запознах и разгледах Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с вх.№ 94.00-21/08.01.2021 г. ,УРИ 1610114879625-08.01.2021 г.на Платформата за достъп до обществена информация, подадено от Пенка Неделева Пенкова с адрес за кореспонденция : гр.София ,област София ,община Столична ,гр.София,район Овча Купел,бл.29,вх.Е,ет.7,ап.24 и от фактическа и правна страна взех предвид следното : Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация относно: 1. Копия на всички заповеди издадени във връзка с организиране и провеждане на Избори за Народно събрание през 2017 г. ? 2. План–сметка за необходимите средства за организационно техническата част на изборите , копия на сметката и на всички извършени плащания документи изготвени и пълен финансов отчет издадени във връзка с провеждането на Избори за Народно събрание през 2017 г. ? 3. Копия на заповеди за възлагане на функции на зам. кмет и служители в общинска администрация за периода 01.01.2019 г. – 08.01.2021 год. ? 4. Цялата документация по Проект: „Реконструкция на спортна инфраструктура в УПИ І, кв.56, кад. № 501.752 по плана на гр. Мизия, общ. Мизия “ която да включва входяща и изходяща кореспонденция с ДФ „Земеделие“ , информация за етапа на изпълнение към момента , пълна документация относно проекта , екип на управление , изпълнители , проведени процедури по ЗОП ? 5. Цялата документация по Проект: Изграждане и реконструкция на площи за широко обществено ползване в гр. Мизия, с. Софрониево, с. Крушовица и с. Липница“ която да включва входяща и изходяща кореспонденция с ДФ „Земеделие“ , информация за етапа на изпълнение към момента , пълна документация относно проекта , екип на управление, изпълнители , проведени процедури по ЗОП ? Заявлението е ОСНОВАТЕЛНО .Мотиви: Съгласно чл.2,ал.1 от Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, обществена информация е всяка информация ,свързана с обществения живот в Република България и даваща възможност на гражданите да си съставят собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти.Съгласно чл.3,ал.1 от ЗДОИ ,този закон се прилага за достъп до обществена информация ,която се създава или съхранява от държавните органи и органите на местното самоуправление в Република България. Според регламентацията на чл. 9 от ЗДОИ обществената информация е два вида-официална и служебна. В разпоредбата на чл. 10 от ЗДОИ е посочено, че официална е информацията, която се съдържа в актовете на държавните органи и на органите на местното самоуправление при осъществяване на техните правомощия. Информацията, която е поискана следва да се определи като официална обществена информация по смисъла на чл. 10 от ЗДОИ, поради това, че е била създадена по повод дейността на органа и неговата администрация. Достъпът до официална обществена информация е свободен . На основание чл.30, ал.1 от ЗДОИ е удължен срокът за предоставяне на информация с 10 дни, считано от датата на регистрацията на заявлението за достъп. С писмо изх.№ 94.00-21/1/ от 12.01.2021 г. изпратено на електронната поща на заявителя penka.penkova1958@abv.bg , както и чрез Платформата за достъп до обществена информация , заявителят е уведомен за удължаването на срока за предоставяне на достъп с 10 дни, считано от датата на регистрация на заявлението в общинска администрация-гр.Мизия. Заявителят отправя искане информацията да му бъде предоставена по електронен път на електронен адрес : penka.penkova1958@abv.bg; С оглед на гореизложеното и на основание чл.28, ал.2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ ПЪЛЕН достъп до обществена информация относно : 5.7 за работа по Закона за достъп до обществена информация; 1. Копия на всички заповеди издадени във връзка с организиране и провеждане на Избори за Народно събрание през 2017 г. ? 2. План–сметка за необходимите средства за организационно техническата част на изборите , копия на сметката и на всички извършени плащания документи изготвени и пълен финансов отчет издадени във връзка с провеждането на Избори за Народно събрание през 2017 г. ? 3. Копия на заповеди за възлагане на функции на зам. кмет и служители в общинска администрация за периода 01.01.2019 г. – 08.01.2021 год. ? 4. Цялата документация по Проект: „Реконструкция на спортна инфраструктура в УПИ І, кв.56, кад. № 501.752 по плана на гр. Мизия, общ. Мизия “ която да включва входяща и изходяща кореспонденция с ДФ „Земеделие“ , информация за етапа на изпълнение към момента , пълна документация относно проекта , екип на управление , изпълнители , проведени процедури по ЗОП ? 5. Цялата документация по Проект: Изграждане и реконструкция на площи за широко обществено ползване в гр. Мизия, с. Софрониево, с. Крушовица и с. Липница“ която да включва входяща и изходяща кореспонденция с ДФ „Земеделие“ , информация за етапа на изпълнение към момента , пълна документация относно проекта , екип на управление, изпълнители , проведени процедури по ЗОП ? на Заявителя – Пенка Неделева Пенкова с адрес за кореспонденция : гр.София ,област София ,община Столична ,гр.София,район Овча Купел,бл.29,вх.Е,ет.7,ап.24; На основание чл. 34,ал.3 от ЗДОИ информацията да бъде предоставена на заявителя в електронен вид на електронни адрес: : penka.penkova1958@abv.bg , едновременно с решението за достъп, съгласно чл.35,ал.3 от Закона за достъп до обществена информация. Съгласно чл.35,ал.3 изречение последно от ЗДОИ за получаване на информацията не се заплащат разходи. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на получаването му чрез Кмета на община Мизия. СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ : ДЕСИСЛАВА ЛЕХЧЕВСКА76
Дата | Процес |
---|---|
08.01.2021 16:08 | Подаване на заявление |
08.01.2021 16:08 | Изпратено към деловодна система |
08.01.2021 16:30 | Потвърждение от деловодна система |
22.01.2021 12:29 | Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация) |
01.02.2021 17:47 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |