Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Тунджа от 22.01.2021

Рег. №: 1611302971231-22.01.2021 | Общинска администрация - Тунджа | Одобрено | Дата на подаване: 22.01.2021 | Срок:05.02.2021

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г.? 2. Моля изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния

Решение


Дата: 03.02.2021

Р Е Ш Е Н И Е № ………………………. от ……………… 2021 г. Във връзка със Заявление с Вх. № 9500-2 от 22.01.2021 г., подадено от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с адрес: гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14 за предоставяне на достъп до обществена информация, изразяваща се в следното: 1. Има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 година? 2. Предоставяне на изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 година. На основание чл.7, ал.2, чл.28 и чл.34, ал.1 от Закона за достъп до обществена информация, Р Е Ш И Х: Да се предостави на Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с адрес: гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14 обществена информация поискана със заявление с Вх. № 9500-2 от 22.01.2021 г., както следва: 1. Степента на предоставяне на обществената информация е пълен достъп. 2. Срокът и мястото, в което е осигурен достъпа до обществена информация е съгласно чл.35, ал.3 от ЗДОИ. 3. Разрешения достъп до обществена информация да се предостави на заявителя под формата на писмена информация, като приложение, неразделна част от настоящото решение. 4. Начин за предоставяне на обществената информация: решението да се изпрати на заявителя по електронната поща с адрес: aisociety20@gmail.com. 5. На основание чл.35, ал.3 от ЗДОИ разходи по предоставянето на информация не се заплащат. Решението подлежи на обжалване по реда на АПК в 14-дневен срок от получаването му чрез кмета на общината до Административен съд – Ямбол. ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ Кмет на Община „Тунджа“

78

Дата Процес
22.01.2021 10:09 Подаване на заявление
22.01.2021 10:09 Изпратено към деловодна система
22.01.2021 13:40 Потвърждение от деловодна система
03.02.2021 11:45 Крайно решение (Оставено без разглеждане)