Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Любимец от 22.01.2021

Рег. №: 1611304136854-22.01.2021 | Общинска администрация - Любимец | Одобрено | Дата на подаване: 22.01.2021 | Срок:05.02.2021

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г.? 2. Моля изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния

Решение


Дата: 04.02.2021

Във връзка с получено Заявление за достъп до обществена информация с УРИ 1611304136854 от 22.01.2021г. и с Вх. № Л - 287/ 22.01.2021 г. , по описа на Община Любимец, на основание чл. 4, ал. 1, чл.13, ал.1 и чл.14 от Закона за достъп до обществена информация, Ви предоставяме следната информация: Към датата на полученото заявление, Графикът за възлагане на обществени поръчки за календарната 2021г., в Общинска администрация – Любимец, е в процес на изготвяне, тъй като все още Община Любимец няма влязло в сила решение на Общински съвет за приемане на бюджета за календарната 2021 г. След като бъде изготвен и одобрен – Графикът за възлагане на обществени поръчки за 2021г., ще бъде публикуван на интернет страницата на Община Любимец, раздел „Обществени поръчки / Профил на купувача”.

56

Дата Процес
22.01.2021 10:28 Подаване на заявление
22.01.2021 10:28 Изпратено към деловодна система
22.01.2021 16:20 Потвърждение от деловодна система
04.02.2021 12:09 Крайно решение (Оставено без разглеждане)